А няма да сменям никъв мост.Тоя си е добре,за кво да набивам пари,пък и кой знае колко струва,втора ръка,за нов дори и не санувам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на барабан на типо.
Collapse
X
-
Тъй като колегата е пуснал темата да не пускам нова как да си натегна ръчната на пунтото от вътре не става, а като свалих капака барабаните видях, че няма как да натегна жилото без да сваля всичките карантий, а не искам да свалям нещо преди да знам,че мога да го сглобя пак. Не че ми е толкова важно ама ръчната ми грам не държи като я опъна до край само на равното държиFiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Колеги свалих си барабаните по описания от вас начин.Имаха малко ръб и трудно излязоха,но като охлабих ръчната нямаше ядове.kras - колега можеш да натегнеш ръчната и без да сваляш карантиите отзад.На дъното на купето точно под ръчната ти спирачка има една пластина към която са вързани двете жила за ръчната.От там посредством две гайки можеш да си я натегнеш колкото искаш.Най удобно е на канал обаче. Поне на типото е така,но мисля че и на пунтото и на доста други коли пак е така.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
На Пунто ръчната се натяга от лоста за опъването и - вътре в купето.Сваля се целия панел с покривалото (2 болта отзад под капаче),Винта за натягане е точно под лоста до бутона, обаче е на толкова шибано място, че е магия въртенето му. Аз го натиснах с една отверка за планката с 2те жила да отпусне и го навих на ръка - там просто ключ няма вкарване.На Бравата е по същия начин, но има достъп за инструмент. И на Типо-то ми беше така.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:На Пунто ръчната се натяга от лоста за опъването и - вътре в купето.Сваля се целия панел с покривалото (2 болта отзад под капаче),Винта за натягане е точно под лоста до бутона, обаче е на толкова шибано място, че е магия въртенето му. Аз го натиснах с една отверка за планката с 2те жила да отпусне и го навих на ръка - там просто ключ няма вкарване.На Бравата е по същия начин, но има достъп за инструмент. И на Типо-то ми беше така.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колега от вътре пробвах ама не се получава от едната страна вкарах глухо и да отвивам и да завивам няма кирия като завия ми се скъсява хода на ръчната само последния път уж го натегнах като опънах ръчната само 2 зъба щракнаха просто планката детодържи жилата се мести напред и опира в планката която дъжди лоста. Като гледам от горе няма да има начин отдолу да се натегне.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар