Здравейте имам няколко въпроса:1. Как се свалят задните барабани на типо?2. Лампичката на таблото в вид на чайник какво показва и ако свети какво не е наред ?Благодаря предварително на отзовалите се .
Здравейте имам няколко въпроса:2. Лампичката на таблото в вид на чайник какво показва и ако свети какво не е наред ?
хах сори за офтопика ама не се сдържах Показва като се е стоплила водата да си измиеш краченцата предполагам че става дума за лампата за маслото
е колега верно е смешно,ама лампата си е точно чайник колкото и смешно да звучи и като подам на контакт свети ,после като запаля и изгасва.Незнам и аз ква е да го ева.Ама утре ше го видя маслото. Мерс.
е колега верно е смешно,ама лампата си е точно чайник колкото и смешно да звучи и като подам на контакт свети ,после като запаля и изгасва.Незнам и аз ква е да го ева.Ама утре ше го видя маслото. Мерс.
Щом гасне, не се притеснявай! А за барабана, направо сваляй заден мост и слагай такъв от 16v с дискове! :D
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Барабана се сваля като след сваляне на гумата се отвиват двата водача на джантата, които стърчат, после с чук се бие по челното(не по диаметъра или отвътре навън- НЕ!)- чука се по плоското в кръг около тези свалените водачи равномерно- докато отпусне и сам се разхлопа и се сваля с две ръце, ако е много запекъл и не разхлабва достатъчно от почукването- с 2 големи отверки се изкарва равномерно.
Здравейте имам няколко въпроса:1. Как се свалят задните барабани на типо?2. Лампичката на таблото в вид на чайник какво показва и ако свети какво не е наред ?Благодаря предварително на отзовалите се .
сега като се замисля каква точно ти е колата? защото на нашия типак то и на другите такива я има де но има една лампа за индикация на вода в нафтата...има един датчик под горивния филтър и от там идва цялата работа...ама по скоро прилича на тубичка с водичка вътре отколкото на чайник и свети оранжево...но по принцип каквато и да е щом ти изгася след запалване значи не би трябвало да се притесняваш поне аз така мисля...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
само да кажа, предполагам се сещаш де, ама.....като сваляш барабана, да не забравиш ръчната ръчната, щото това е естественото нещо преди да вдигнеш колата на крик...та колата трябва да е свободна, после яко с партийния секретар (чук), започваш да съветваш, докато му влезе акъл и се отлепи. Както каза колегата, може лекичко да помагаш в паузите от чука, с 2 отверки.....абе емоция си е...а и още нещо, ако не искаш да заприличаш на някой монтьор с изпоужулени кокалчета и черни ръце, си работи с ръкавици, щтото......, от прахоляците от феродото става едно мазало....п.п.на запад...предполагам ги задължават и маски да си слагат, щото този прах е много вреден и опасен, ама на нас не ни вреди споко ние имаме стаж
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Боят не е форма на възпитание, но винаги помага! :D Един по-лесен начин, избягващ захапването на накладките ако ти е изпилен вътрешния ръб на барабана - вдигаш ръчната и под лоста има една много дълга гайка - мисля, че е 13 ключ. Развиваш я да олекне доста, сваляш лоста за ръчната и барабана сам си пада. Ако вътрешния ръб на барабана е изяден от накладката - можеш да си биеш с чука колкото си искаш и то без успех!!Успех!
Свалянето на барабана е най лесно по следния начин:Малко бой с чука да се размърда, после се завърта барабана да се скрие дупката зад фиксиращите болтове и те леко се навиват в барабана като започват да опират на планката отзад и озбутват барабана. Това естествено трябва да се прави равномерно. Даже в сервизното ръководство го дават така. Ей сега ще ви покажа как е описано там.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
По същия начин ли се сваля барабана на задната гума на брава ,защото исках да си проверя накладките но не можах да го сваля, защото мислех че се сваля от капачката посредата и оттам се отвива с голям ключ 25 или повече една гайка и се отказах?
Аз все пак да попитам - ами ако накладката е направила вътрешен ръб на барабана, тогава как ще го свалите без да отпуснете ръчната максимално? От навиване и бой спокойно барабана може да излезе барабар с накладките ако изплесне пружината!
Здравейте имам няколко въпроса:1. Как се свалят задните барабани на типо?2. Лампичката на таблото в вид на чайник какво показва и ако свети какво не е наред ?Благодаря предварително на отзовалите се .
сега като се замисля каква точно ти е колата? защото на нашия типак то и на другите такива я има де но има една лампа за индикация на вода в нафтата...има един датчик под горивния филтър и от там идва цялата работа...ама по скоро прилича на тубичка с водичка вътре отколкото на чайник и свети оранжево...но по принцип каквато и да е щом ти изгася след запалване значи не би трябвало да се притесняваш поне аз така мисля...
е колега верно е смешно,ама лампата си е точно чайник колкото и смешно да звучи и като подам на контакт свети ,после като запаля и изгасва.Незнам и аз ква е да го ева.Ама утре ше го видя маслото. Мерс.
Щом гасне, не се притеснявай! А за барабана, направо сваляй заден мост и слагай такъв от 16v с дискове! :D
ехеее, ама да не забравиш да изрежеш продавача с амортес и пружините и с още 5 лв да види той за какво става дума ..
Коментар