Още като купих колата и го забелязах! Когато не е на скорост във волана има неприятни вибрации! Когато съм на скорост изчезват и не забелязвам да ги има в скоростния лост. Карах колата да и сменят ремъците и майстора ми каза, че и той го е забелязал тоя проблем и да я закарам да смени задния тампон на мотора щото било от него. Прави ми и друго нещо впечатление че скоростите трудно влизат от по-висока към по- ниска (понякога престъргва). Например от 3-та на 2-ра. Тоест нещо синхронизаторите не сработват добре. Искам да питам дали двата проблема са свързани и дали е само от тоя тампон това. И за кой тампон става въпрос? Тоя който се води щанга на мотора или е някой друг. Щото ако е този мисла да си го сменя сам.P.S. Прочетох различни теми кадето се дискутират подобни проблеми но мисля че никоя не отговаря на всички симптоми както е при мене!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Волана тресе!!!Скоростите влизат трудно от голяма към малка!
Collapse
X
-
Смени си първо тампона и може да се оправят скоростите, сега мотора ти е "увиснал" и лостовете към скоростите са с променена геометрия, от тва може да ти хъркат. Опитай да смениш от голяма към малка с междинна газ и виж по добре ли е. А тампона е отзад на мотора към купето ще го видиш лесно, маи наистина е като рамо, 100 пъти съм го гледал и пак не го помняПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Да добре казва колегата, пробвай с междинна газ да включиш от 3-та на 2-ра. Ако не знаеш ето как се прави - караш примерно с 30-40км/ч на 3-та, натискаш съединителя, изключваш, пускаш съединителя, даваш газ както е на свободна, после пак натискаш и включваш 2-ра. Това трябва да го направиш МНОГО бързо, да не могат да паднат оборотите от форсирането. Целта на това "упражнение" е да се изравнят (синхронизират) първичният и вторичният вал на скоростната кутия. С други думи преди да включиш по-ниската предавка да развъртиш мотора до обороти, на които би бил ако беше на нея.Аз от буса си го имам този навик и винаги сменям от по-висока на по-ниска с междинна газ и като посвикнеш ще видиш как не се усеща смяната на предавката.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ами на земята едва ли ще го смениш ще ти трябва канал, ще подпреш мотора после мисля че няма да е проблем, като марка за тампон виж Делфи ако имат, избягвай Бирт и Фрап.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар