Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Волана тресе!!!Скоростите влизат трудно от голяма към малка!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Волана тресе!!!Скоростите влизат трудно от голяма към малка!

    Още като купих колата и го забелязах! Когато не е на скорост във волана има неприятни вибрации! Когато съм на скорост изчезват и не забелязвам да ги има в скоростния лост. Карах колата да и сменят ремъците и майстора ми каза, че и той го е забелязал тоя проблем и да я закарам да смени задния тампон на мотора щото било от него. Прави ми и друго нещо впечатление че скоростите трудно влизат от по-висока към по- ниска (понякога престъргва). Например от 3-та на 2-ра. Тоест нещо синхронизаторите не сработват добре. Искам да питам дали двата проблема са свързани и дали е само от тоя тампон това. И за кой тампон става въпрос? Тоя който се води щанга на мотора или е някой друг. Щото ако е този мисла да си го сменя сам.P.S. Прочетох различни теми кадето се дискутират подобни проблеми но мисля че никоя не отговаря на всички симптоми както е при мене!
    `99 FIAT Marea Weekend 100TD

    #2
    Смени си първо тампона и може да се оправят скоростите, сега мотора ти е "увиснал" и лостовете към скоростите са с променена геометрия, от тва може да ти хъркат. Опитай да смениш от голяма към малка с междинна газ и виж по добре ли е. А тампона е отзад на мотора към купето ще го видиш лесно, маи наистина е като рамо, 100 пъти съм го гледал и пак не го помня
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Да добре казва колегата, пробвай с междинна газ да включиш от 3-та на 2-ра. Ако не знаеш ето как се прави - караш примерно с 30-40км/ч на 3-та, натискаш съединителя, изключваш, пускаш съединителя, даваш газ както е на свободна, после пак натискаш и включваш 2-ра. Това трябва да го направиш МНОГО бързо, да не могат да паднат оборотите от форсирането. Целта на това "упражнение" е да се изравнят (синхронизират) първичният и вторичният вал на скоростната кутия. С други думи преди да включиш по-ниската предавка да развъртиш мотора до обороти, на които би бил ако беше на нея.Аз от буса си го имам този навик и винаги сменям от по-висока на по-ниска с междинна газ и като посвикнеш ще видиш как не се усеща смяната на предавката.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        Мерси колегиЗнам как се сменя с междинна газ ама ако има проблем искам да го оправяНо мисълта ми беше дали тоя тампон не мога да го сменя сам на улицата или ако го извадя мотора ще пропадне надоло. А и да попитам още на каква марка да заложа за тампона.
        `99 FIAT Marea Weekend 100TD

        Коментар


          #5
          Ами на земята едва ли ще го смениш ще ти трябва канал, ще подпреш мотора после мисля че няма да е проблем, като марка за тампон виж Делфи ако имат, избягвай Бирт и Фрап.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар

          Working...
          X