Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареата ми е доста нестабилна-това нормално ли е!?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Предполагам това чувство идва именно от по-леката хидравлика. И аз бях донякъде така в началото, преди това карах Дукато, служебно от по-старите и там направо все едно волана го нямаше. Скоро карах един Фокус 1999г. по работа и за около 600км с него мога да кажа, че хидравликата му не може въобще да се сравнява с тази на фиата, много по-тежка е.Можеш да провериш амортисьорите на стенд също. При мен единият от задните е изпуснал и понякога като мине през дупка с по-голяма скорост и ми бяга задницата, усеща се на волана особено след като вече съм свикнал с колата.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      Маи наистина е добре да я преслушат някаде. Ако имаш познат майстор просто да му кажеш проблема и той да де мнение без да прави нищо просто информативно да я види. Ако е добре остава да и свикваш Като взех бравата и един приятел я пробва и вика ти тоя волан ако при 160 го погледнеш само на криво си в дерето
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #18
        Аз има подобен проблем с Мареа-та. Адски нестабилна, задницата беше готова да излети на всеки завой. В последствие излезе, че двата задни амортисьора за изтървали. За всеки случай смених и четирите и разликата се усети веднага. Сега съм с четири газови и мога да кажа, че колата е стъпила здраво на пътя. Вярно вози доста по твърдо, но това вече е въпрос на личен компромис.
        FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
        FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

        Коментар


          #19
          Sve написа:
          Аз има подобен проблем с Мареа-та. Адски нестабилна, задницата беше готова да излети на всеки завой. В последствие излезе, че двата задни амортисьора за изтървали. За всеки случай смених и четирите и разликата се усети веднага. Сега съм с четири газови и мога да кажа, че колата е стъпила здраво на пътя. Вярно вози доста по твърдо, но това вече е въпрос на личен компромис.
          Точно така бях и аз - като смених двата задни амортисьора - уж изглеждаха здрави - колата залепна.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Колеги, съфорумци, защо се заблуждаваме, че купувайки си втора употреба кола всичко по нея е ОК??? Аз лично не го правя, но от личен опит: купувам колата, карам я 5-6х км. и накладки за смяна... решавам да сменя предни амортисьори, защото ми се струват малко зле... сменям ги. Свършват финикийските знаци - давам на ремонт задните, качвам се в колата и се изненадвам - това не е моят опел (в последствие и форд)... промяна в държането на пътя, в стабилността в заой.... изобщо много неща се промениха..., а старите си изглеждаха ок
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              Re: ...

              karloson написа:
              И аз мисля, че е заради лекия волан - в началото след Вектрата и на мен ми се струваше нестабилен Фиата, ама сега вече му свикнах и няма проблем. А онзи ден запалих Опела, за да го преместя и слязох да видя дали няма някоя спаднала гума - толкова труден ми се видя волана след като месец и половина съм джиткал с Марийка
              това за вола е пълна глупост въобще не е лек качи се на ксантия и да видиш лек волан имаш друк проблем

              Коментар


                #22
                колеги абе аз имам типо и да кажа си мисля че е малко по стабилно от новите браво брава и т.н . Вярно че съм с 4 газови амортисора ама и преди да ги сложа си беше добре. баща ми наскоро си купи браво и тогава установих разликата. ама специално на колегата не може след 100 да се получава такава разлика без да има технически проблем . Навремето (преди 4-5 год)на типото имахме такъв проблем изън града над 100 почваше да се люлее доста . тогава веднага нарочихме амортисорите даже един мошенник искаше да ги пълни и т.н обаче не се вързахме веднага с баща ми и го накарах да видим предницата оказа се че при последната регулировка един друг мошенник я беше затворил много . със леко регулиране всичко се оправи . съвета ми е - реглаж на предница проверка на гуми . инъче на браво марея и т,н наистина е много лек волана ама аз със 190 не съм имал проблем тряба малко свикване ама в никакъв случай не е лодка колата . тя предницата на фиата е елемнтарна ако нямаш разбити шарнири или изтекъл амортисор няма от кво да се люлее освен гума или реглаж .по скоро е второто . А по отношение на типа амортисори съм за газовите изобщо не ми вози по твърдо колата особено зимата че тогава малко се свиват от студа и е още по мека ,но като цяло и на дупки и завой съм по добре освен това газовите амортисори помагат на пружината при разпъване. благодарение на тоя ефект е по безболезнено минаването на дупки и неравности . някак си усещането е че колата как да кажа не се набива в дупката а само тропва за момент . А и обърнете внимание ,че на почти всички нови коли са заводски със газови амортисори . Не се налагам ама това е моето мнение
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #23
                  andreigg написа:
                  Всичко изглежда ,че и е здраво -нови гуми 4 еднакви,нов носач,другото по окачването е здраво,амортисьорите изглиждат прилично,на по-ниска скорост е добре,ускорява..........притесни ме това ,че като я купих беше пребоидисвана,маже ли да е усукана?!?!??Ама защо пък при по ниска скорост е добре!?!?Може би аз съм нещо недъгав и не мога да я карам или има някаква сериозна конспирация...............
                  Ами може, всичко може да е ставало с колата при предишния собственик. И това не важи само за твоята кола, а за всички коли втора употреба. Изключвам случаите, когато купуваш кола от роднина или близък приятел. Ако отидеш на диагностика на сходимостта на гумите, със сигурност майстора ще познае, ако колата е претърпяла тежки удари или усукване.А предположението, че колата ти се струва нестабилна поради хидравликата и лекия волан, не ми се вижда никак вероятно.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #24
                    andreigg написа:
                    Всичко изглежда ,че и е здраво -нови гуми 4 еднакви,нов носач,другото по окачването е здраво,амортисьорите изглиждат прилично,на по-ниска скорост е добре,ускорява..........притесни ме това ,че като я купих беше пребоидисвана,маже ли да е усукана?!?!??Ама защо пък при по ниска скорост е добре!?!?Може би аз съм нещо недъгав и не мога да я карам или има някаква сериозна конспирация...............
                    Ако имаш възможност пробвай някой друга кола като твоята за да видиш как тя се държи на пътя. При лоши амортисьори колата започва да се клати като лодка при висока скорост.
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      #25
                      Най-вероятно нерегулирана предница + кофти амортисьори + омекнали пружини + лоши гуми.Нещо от тоя сорт ще да е, не е от хидравликата 100%Започни от по-евтините неща, след като първо смениш гумите. Те спасяват живот.

                      Коментар


                        #26
                        Мдаа - много хара казаха амортисьорите и аз съм на това мнение, при голяма скорос те са тези които трябва да обират всички неравности и да държат колата за земята, ама мисля че и гумите имат значение, нови ли са , за такива скорости ли са с които караш, зимни ли са , всесезонни .... За сходимостта е ясно че трябва проверка на стенд. Но имам и нещо друго да питам - на Палиото което карам хидравликата е супер лека но до 2700-3000 оборота, след това волана става твърд! та - на мареята си мисля че би трябвало да е така, волана трябва да се втърдява при вдигане над 3000 оборота за да си по-стабилен на пътя. Това е от мен.
                        Fiat Palio Weekend TD70
                        ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                        Коментар


                          #27
                          lz2rmi написа:
                          Мдаа - много хара казаха амортисьорите и аз съм на това мнение, при голяма скорос те са тези които трябва да обират всички неравности и да държат колата за земята, ама мисля че и гумите имат значение, нови ли са , за такива скорости ли са с които караш, зимни ли са , всесезонни .... За сходимостта е ясно че трябва проверка на стенд. Но имам и нещо друго да питам - на Палиото което карам хидравликата е супер лека но до 2700-3000 оборота, след това волана става твърд! та - на мареята си мисля че би трябвало да е така, волана трябва да се втърдява при вдигане над 3000 оборота за да си по-стабилен на пътя. Това е от мен.
                          Волана става по-труден за въртене, когато колата се движи с голяма скорост, а няма нищо общо с оборотите на двигателя. Карал съм "Мазда"-626 с такава екстра и определено не ми хареса тази функция.
                          SEAT Leon Cupra 300
                          Triumph Street Triple 765 R

                          Коментар


                            #28
                            Имах сащия проблем,но с пунто, и един прекрасен ден реших да отида в "Диана Център" за баланс и евнтоално реглаж на преден мост,и човека там ми каза ,4е ъгъла на сцепление е много голям и колата ми е била много нестабилна,но с/у 30 лв.(реглажа) я направи перфектна.

                            Коментар


                              #29
                              andreigg написа:
                              Май си прав и на мен ми се стори доста чувствително!!Може би още не съм му свикнал!!!Дано причината да е това ,а не някаква техническа!?!?И друго питане -махнат ми е катализатора имам газ и при определени моменти се чуват адски гърмежи,преди време карах едно рено 21 с газ и така гръмна ,че направо гърнето се сцепи,смених го и проблема се реши-дали ще стане същото!?!?!
                              Не ми е направило впечатление да е нестабилна от първото ми сядане в нея, вдигал съм 200, карал съм продължително със 160-170 и не съм имал никакви проблеми, колата се държи перфектно на пътя. Чак пък толкова да не си свикнал на сервоволана... де да знам, ама виж си обстойно предницата според мен.П.П. Едно време "Регата"-та като минеше 140 ми правеше подобни номерца, пък нямаше хидравлика.
                              Fiat Marea 130JTD Weekend HLX

                              Коментар


                                #30
                                Колега, и аз карам Мареа, но според мен си е доста стабилна и при високи скорости. Карал съм Форд, Мазда, Москвич ( :D ), Лада, Пежо 306 и 206....За сега само Пежо ми се струва малко по-стабилен автомобил от Фиат, но при скорости до 140 км/ч, нагоре Фиата ми се види по-стабилен. От друга страна пъ съм се учил на камион ... преди 21 години, но със доста яка хидравлика. Можех да му въртя волана намясто с един пръст :D . Все пак според мен няма да е зле да ти прегледат предницата, защото в твоя случай ми се струва, че ъгъла който трябва да сключват предните колела ( нещо такова / ,погледнато отгоре, но само около 1 градус ) най вероятно липсва. Точно този ъгъл държи волана изправен. Ако е по голям волана става много твърд, и износването на гумите от външната страна е доста голямо. Ако пък е на обратно, неможеш я вкара у пътя при по-висока скорост, а гумите се износват от вътрешната срана.
                                Прикачени файлове
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X