Предполагам това чувство идва именно от по-леката хидравлика. И аз бях донякъде така в началото, преди това карах Дукато, служебно от по-старите и там направо все едно волана го нямаше. Скоро карах един Фокус 1999г. по работа и за около 600км с него мога да кажа, че хидравликата му не може въобще да се сравнява с тази на фиата, много по-тежка е.Можеш да провериш амортисьорите на стенд също. При мен единият от задните е изпуснал и понякога като мине през дупка с по-голяма скорост и ми бяга задницата, усеща се на волана особено след като вече съм свикнал с колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареата ми е доста нестабилна-това нормално ли е!?!?
Collapse
X
-
Маи наистина е добре да я преслушат някаде. Ако имаш познат майстор просто да му кажеш проблема и той да де мнение без да прави нищо просто информативно да я види. Ако е добре остава да и свикваш Като взех бравата и един приятел я пробва и вика ти тоя волан ако при 160 го погледнеш само на криво си в деретоBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Аз има подобен проблем с Мареа-та. Адски нестабилна, задницата беше готова да излети на всеки завой. В последствие излезе, че двата задни амортисьора за изтървали. За всеки случай смених и четирите и разликата се усети веднага. Сега съм с четири газови и мога да кажа, че колата е стъпила здраво на пътя. Вярно вози доста по твърдо, но това вече е въпрос на личен компромис.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Sve написа:Аз има подобен проблем с Мареа-та. Адски нестабилна, задницата беше готова да излети на всеки завой. В последствие излезе, че двата задни амортисьора за изтървали. За всеки случай смених и четирите и разликата се усети веднага. Сега съм с четири газови и мога да кажа, че колата е стъпила здраво на пътя. Вярно вози доста по твърдо, но това вече е въпрос на личен компромис.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колеги, съфорумци, защо се заблуждаваме, че купувайки си втора употреба кола всичко по нея е ОК??? Аз лично не го правя, но от личен опит: купувам колата, карам я 5-6х км. и накладки за смяна... решавам да сменя предни амортисьори, защото ми се струват малко зле... сменям ги. Свършват финикийските знаци - давам на ремонт задните, качвам се в колата и се изненадвам - това не е моят опел (в последствие и форд)... промяна в държането на пътя, в стабилността в заой.... изобщо много неща се промениха..., а старите си изглеждаха окSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: ...
karloson написа:И аз мисля, че е заради лекия волан - в началото след Вектрата и на мен ми се струваше нестабилен Фиата, ама сега вече му свикнах и няма проблем. А онзи ден запалих Опела, за да го преместя и слязох да видя дали няма някоя спаднала гума - толкова труден ми се видя волана след като месец и половина съм джиткал с Марийка
Коментар
-
колеги абе аз имам типо и да кажа си мисля че е малко по стабилно от новите браво брава и т.н . Вярно че съм с 4 газови амортисора ама и преди да ги сложа си беше добре. баща ми наскоро си купи браво и тогава установих разликата. ама специално на колегата не може след 100 да се получава такава разлика без да има технически проблем . Навремето (преди 4-5 год)на типото имахме такъв проблем изън града над 100 почваше да се люлее доста . тогава веднага нарочихме амортисорите даже един мошенник искаше да ги пълни и т.н обаче не се вързахме веднага с баща ми и го накарах да видим предницата оказа се че при последната регулировка един друг мошенник я беше затворил много . със леко регулиране всичко се оправи . съвета ми е - реглаж на предница проверка на гуми . инъче на браво марея и т,н наистина е много лек волана ама аз със 190 не съм имал проблем тряба малко свикване ама в никакъв случай не е лодка колата . тя предницата на фиата е елемнтарна ако нямаш разбити шарнири или изтекъл амортисор няма от кво да се люлее освен гума или реглаж .по скоро е второто . А по отношение на типа амортисори съм за газовите изобщо не ми вози по твърдо колата особено зимата че тогава малко се свиват от студа и е още по мека ,но като цяло и на дупки и завой съм по добре освен това газовите амортисори помагат на пружината при разпъване. благодарение на тоя ефект е по безболезнено минаването на дупки и неравности . някак си усещането е че колата как да кажа не се набива в дупката а само тропва за момент . А и обърнете внимание ,че на почти всички нови коли са заводски със газови амортисори . Не се налагам ама това е моето мнениене подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
andreigg написа:Всичко изглежда ,че и е здраво -нови гуми 4 еднакви,нов носач,другото по окачването е здраво,амортисьорите изглиждат прилично,на по-ниска скорост е добре,ускорява..........притесни ме това ,че като я купих беше пребоидисвана,маже ли да е усукана?!?!??Ама защо пък при по ниска скорост е добре!?!?Може би аз съм нещо недъгав и не мога да я карам или има някаква сериозна конспирация...............Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
andreigg написа:Всичко изглежда ,че и е здраво -нови гуми 4 еднакви,нов носач,другото по окачването е здраво,амортисьорите изглиждат прилично,на по-ниска скорост е добре,ускорява..........притесни ме това ,че като я купих беше пребоидисвана,маже ли да е усукана?!?!??Ама защо пък при по ниска скорост е добре!?!?Може би аз съм нещо недъгав и не мога да я карам или има някаква сериозна конспирация...............SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Мдаа - много хара казаха амортисьорите и аз съм на това мнение, при голяма скорос те са тези които трябва да обират всички неравности и да държат колата за земята, ама мисля че и гумите имат значение, нови ли са , за такива скорости ли са с които караш, зимни ли са , всесезонни .... За сходимостта е ясно че трябва проверка на стенд. Но имам и нещо друго да питам - на Палиото което карам хидравликата е супер лека но до 2700-3000 оборота, след това волана става твърд! та - на мареята си мисля че би трябвало да е така, волана трябва да се втърдява при вдигане над 3000 оборота за да си по-стабилен на пътя. Това е от мен.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
lz2rmi написа:Мдаа - много хара казаха амортисьорите и аз съм на това мнение, при голяма скорос те са тези които трябва да обират всички неравности и да държат колата за земята, ама мисля че и гумите имат значение, нови ли са , за такива скорости ли са с които караш, зимни ли са , всесезонни .... За сходимостта е ясно че трябва проверка на стенд. Но имам и нещо друго да питам - на Палиото което карам хидравликата е супер лека но до 2700-3000 оборота, след това волана става твърд! та - на мареята си мисля че би трябвало да е така, волана трябва да се втърдява при вдигане над 3000 оборота за да си по-стабилен на пътя. Това е от мен.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
andreigg написа:Май си прав и на мен ми се стори доста чувствително!!Може би още не съм му свикнал!!!Дано причината да е това ,а не някаква техническа!?!?И друго питане -махнат ми е катализатора имам газ и при определени моменти се чуват адски гърмежи,преди време карах едно рено 21 с газ и така гръмна ,че направо гърнето се сцепи,смених го и проблема се реши-дали ще стане същото!?!?!Fiat Marea 130JTD Weekend HLX
Коментар
-
Колега, и аз карам Мареа, но според мен си е доста стабилна и при високи скорости. Карал съм Форд, Мазда, Москвич ( :D ), Лада, Пежо 306 и 206....За сега само Пежо ми се струва малко по-стабилен автомобил от Фиат, но при скорости до 140 км/ч, нагоре Фиата ми се види по-стабилен. От друга страна пъ съм се учил на камион ... преди 21 години, но със доста яка хидравлика. Можех да му въртя волана намясто с един пръст :D . Все пак според мен няма да е зле да ти прегледат предницата, защото в твоя случай ми се струва, че ъгъла който трябва да сключват предните колела ( нещо такова / ,погледнато отгоре, но само около 1 градус ) най вероятно липсва. Точно този ъгъл държи волана изправен. Ако е по голям волана става много твърд, и износването на гумите от външната страна е доста голямо. Ако пък е на обратно, неможеш я вкара у пътя при по-висока скорост, а гумите се износват от вътрешната срана.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар