Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво да гледам като купувам Фиат Типо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво да гледам като купувам Фиат Типо?

    Какво да гледам като купувам Фиат Типо?Благодаря за отговорите предварително!

    #2
    още не съм, би ли ме посъветвал кое е по добро?

    Коментар


      #3
      Може би ще се спра на 1.4 или на 1.6 А можеш ли да ми кажеш какво да гледам като я избирам освен за двиагела?Нещо което е често срещан проблем при Типо

      Коментар


        #4
        Посети и сайта на Типо в www.hit.bg Мисля че беше www.tipo.hit.bg има също много полезни неща.
        Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

        Коментар


          #5
          мм да има много полезна информация

          Коментар


            #6
            Като гледам са ти дали съвети колегите какво да гледаш по двигател и окачване. По купето виж за ръжда, нищо че се води поцинковано след ’90г.Най-често се явява по веждите на задните калници (покрай бронята) и праговете. Също провери и стойките пред предното колело, на които е заакачена бронята.
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              Задължително мини по някоя павирана улица или с много неравности. Казвам неравности, а не дупки и остави прозореца си отворен. Ако всичко е наред не трябва да чуваш чукане, тракане, дрънчене и т.н.
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                визуална преценка на двигателя:припомване до макс. обороти (натискане и бързо пускане на газта).Не трябва да изпушва синьо(маслообирачи за смяна, водачи на клапани за смяна)може да изпушва леко черно заради обогатена горивна смес.На максмално ускорение не трябва да пуши синьо(износени сегменти и/или цилиндри).Никакви потраквания-почуквания в двигателя.Погледни маслото на измервателната пръчка-не трябва да е черно-износени сегменти/цилиндри(освен ако не е дизел или е карано мнооого)светло до тъмнокафяво е нормално.Ако съединителя зацепва над средата от хода си ,значи е износен-новият зацепва(колата потегля)на няколко сантиметра от пода.Една диагностика на мотортестер в сервиз също е добра идея.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар

                Working...
                X