Здравейте,преди да почна да обяснявам каквото и да било, бих искал да се извиня за странните и смешни обяснения, но си нямам никакво техническо знание откъм Автомобили. Вероятно е възможно да изреча някой пълни глупости, но се надявам да съм извинен, просто и аз се пищисъх да ходя по пишмян майстори и реших поне да се посъветвам с по-опитните. Технически данни:Фиат Мареа 1.8 16v 115 к.с. 1999 година - седан Като цяло съм доволен от самата кола, но лошото е като почнат ремонтите Досега съм сменял картер и доста ми поолекна джоба. И куп още други проблеми възникваха, но засега горе-долу стабилизирах нещата. Аммм май се поотплеснах та направо ще почвам с проблема.Тоест проблемите са 2:1. Наскоро ми истече целия антифриз и явно има спукана връзка някъде, неуспях да видя коя точно е понеже това стана вечерта, а на всеки му е ясно как са натъпкани нещата вътре и са маркуч до маркуч. На следващия ден налях вода за да проверя къде точно протича, но така и не се появи теч. Запалих я, вигнах повече обороти уж да се превърти водата и да влезе в големия кръг( както казват по-разбиращите от мен) но ефекта е същия, теч няма. Радиатора е топъл, значи водата се е превъртяла, но просто отникъде не се появи и капчица вода. Посъветвах се с майстор, но и той се зачуди откъде идва проблема, единствения вариант който предложи е, да налея антифриз и да пробвам, понеже уж имал различна плътност, но преди да сторя това реших да се посаветвам с вас.2. От може би месец, нещо ми прави проблем датчика за газовата уредба. Показва ми, че в момента карам на газ като свети зелено датчика, но четирите лампички които по принцип се ориентирах колко газ имам в бутилката не светят. Понякога мигват и 4-те 2-3 пъти и изгасват. Някакви идеи от какво може да е?!Като за начало ще ви помоля ако някой има отговор на тези въпроси да помага... а после може и да си позволя да ви попитам още някой др. неща, понеже проблемите са безброй много Благодаря ви предварителноАндон Иванов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Страннен проблем с Фиат Мареа 1.8 16v
Collapse
X
-
Re: Страннен проблем с Фиат Мареа 1.8 16v
Virosss написа:Здравейте,преди да почна да обяснявам каквото и да било, бих искал да се извиня за странните и смешни обяснения, но си нямам никакво техническо знание откъм Автомобили. Вероятно е възможно да изреча някой пълни глупости, но се надявам да съм извинен, просто и аз се пищисъх да ходя по пишмян майстори и реших поне да се посъветвам с по-опитните. Технически данни:Фиат Мареа 1.8 16v 115 к.с. 1999 година - седан Като цяло съм доволен от самата кола, но лошото е като почнат ремонтите Досега съм сменял картер и доста ми поолекна джоба. И куп още други проблеми възникваха, но засега горе-долу стабилизирах нещата. Аммм май се поотплеснах та направо ще почвам с проблема.Тоест проблемите са 2:1. Наскоро ми истече целия антифриз и явно има спукана връзка някъде, неуспях да видя коя точно е понеже това стана вечерта, а на всеки му е ясно как са натъпкани нещата вътре и са маркуч до маркуч. На следващия ден налях вода за да проверя къде точно протича, но така и не се появи теч. Запалих я, вигнах повече обороти уж да се превърти водата и да влезе в големия кръг( както казват по-разбиращите от мен) но ефекта е същия, теч няма. Радиатора е топъл, значи водата се е превъртяла, но просто отникъде не се появи и капчица вода. Посъветвах се с майстор, но и той се зачуди откъде идва проблема, единствения вариант който предложи е, да налея антифриз и да пробвам, понеже уж имал различна плътност, но преди да сторя това реших да се посаветвам с вас.2. От може би месец, нещо ми прави проблем датчика за газовата уредба. Показва ми, че в момента карам на газ като свети зелено датчика, но четирите лампички които по принцип се ориентирах колко газ имам в бутилката не светят. Понякога мигват и 4-те 2-3 пъти и изгасват. Някакви идеи от какво може да е?!Като за начало ще ви помоля ако някой има отговор на тези въпроси да помага... а после може и да си позволя да ви попитам още някой др. неща, понеже проблемите са безброй много Благодаря ви предварителноАндон Иванов
-
Re: Страннен проблем с Фиат Мареа 1.8 16v
1115 написа:По точка 1:Смени си майстора - това с антифриза и водата е меко казано смешно. Няма как да изтече антифриз, а да няма капка вода. Предполагам, че някой ти е източил антифриза за да те прецака.
Коментар
-
По точка 1 - има нещо много мистериозно в цялата работа. Точка 2 - така прави индикатора при мене като изгуби връзка с датчика на бутилката.Оглредай хубаво датчика отзад на бутилката и кабела койот влиза в него - на букса е - включи го и го изключи. Намери го отпред при мотора къде излиза - обикновено е точно до упоравлението на газовата - там има клема с която се свързва с нея. Много често се губи контакт с времето с натрупване на влага, прах и др. Почисти клемите и би трябвало да си тръгне. Апропо - кажи с каква уребва си.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Извинявам се, явно аз не съм обяснил като хората, антифриз имаше, но беше от сорта на половин литър... страшно много беше истекъл. Вечерта видях от къде горе долу капеше, пък и си личеше, че е подлизвало от някой мъркуч. Реших за всеки случай да се уверя, да не стане да сменя някой маркуч и накрая пак да стане някой гаф.
Коментар
-
интересно при мен с типото се случи подобен проблем с антифриза...вечерта го оставям като през деня съм проверил всичко (масло антифриз течност за чистачки дори) и т.н. сутринта ставам и тубата за течност е доста под минимума плеснах се по челото гледах пулих се не видях да е текло...отидох долях антифриз не капна от никъде съмнявам се някой да го е източил ама знае ли човек като гледам немога да измисля друг смислен вариант а и сега се сетих за друго в момента на бравата ми нивото на водата е малко над максимума дали това може да е проблем!?така я взех и не съм я бутал..Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Принципно трябва като е студена колата нивото да е доста по-ниско отколкото когато е напълно топла. Това отчиташ ли го като фактор? Например моята когато е студена, нивото е малко над минимума, когато е загряла - нивото е толкова над максимума, колкото е от минимумa до максимум, + още половината на това. Кво обяснение само... Абе най общо - количеството въздух което видимо има в казанчето, намалява обема си двойно, когато колата загрее. Това е налягане от 1 атмосфера, след това капачката трябва да отпуши. Ако пък е напълно загряла - когато изстине, видимо въздуха трябва да е 2 пъти повече. Това е доста общо все пак, не разчитай на това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар