. я вижте пък тук къв спор се е заформил...)))...http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...Post1943880169
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!
Collapse
X
-
ПРЕДЛОЖЕНИЕ ...
Колеги, дайте да подкрепим всички приказки с доказателства .... т.е. замерване на показателите на двигателя в режима на ППХ .... та предложението ми е да намерим софтуер за диагностика и конектор за връзка с компютъра ... и да докажем тезите си .... а?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Joro написа:Аз това съм го правил - при изфорсирване на двигателя и отпускане на педала и падане на оборотите, софтуера в клетката където се изписва продължителноста на впръскване на дюзите показва 0мкс, и при достигане на оборотите до около 1500 пак започва да отчита някакво време - около 2-3000 мксTempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Да се включа и аз в тази дискусия. При едно пътуване реших да пробвам как седи въпроса с ППХ на газ (Tempra 1.6 ie SW). Газовата ми уредба е от наи простите, без никакви допълнителни екстри, с ръчен превключвател. Та на един достатъчно голям баир спрях подаването на газта. За да е по-чист експеримента задържах педала на газта натиснат докато изгори останалата газ. След това колата продължи да се движи без никаква промяна - нито в скорост, нито в звук, сравнено с нормалния режим на работа(пътувам често по тожи маршрут, та...). Единствената разлика беше, че изчезна миризмата на недобре изгоряла газ, която се появява при ППХ. А при работа на бензин, по разкази на разбирачи, при ППХ дюзата не се отваря, респективно не се харчи бензин.
Коментар
-
Правилно. То може да се направи и на газ да спира подаването, но понеже има много голямо разтояние м/у изпатиреля и цилиндрите, при рязко падане на оборотите двигателя гасне, дори да се монтира допълнителен клапан на дебелия маркуч за ниското налягане в близост до плочката, пак гасне (явно само обема на всмукателния колектор е достатъчен за да не може да се напълнят навреме цилиндрите с гориво-въздушна смес.
Коментар
-
Понеже тази дискусия ме заинтригува реших да се допитам до мой познат доц. в ТУ-Варна, оглавяващ катедра за създаване и експерементиране на ДВГ. Отговорът на въпроса беше: Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.Не гарантирам, че предавам със 100% думите му.Надявам се да съм бил полезен
Коментар
-
Petrov написа:Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.Joro написа:Аз това съм го правил - при изфорсирване на двигателя и отпускане на педала и падане на оборотите, софтуера в клетката където се изписва продължителноста на впръскване на дюзите показва 0мкс, и при достигане на оборотите до около 1500 пак започва да отчита някакво време - около 2-3000 мкс
Коментар
-
Petrov написа:Понеже тази дискусия ме заинтригува реших да се допитам до мой познат доц. в ТУ-Варна, оглавяващ катедра за създаване и експерементиране на ДВГ. Отговорът на въпроса беше: Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.Не гарантирам, че предавам със 100% думите му.Надявам се да съм бил полезенM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Re: Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!
Според мен има раход, най-лесно ще го пробваш по надолнище пусни колата на скорост, след това изключи от контакт, ако няма разлика си режа мъдете....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар