Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    . я вижте пък тук къв спор се е заформил...)))...http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...Post1943880169

    Коментар


      #32
      А какво ще кажете за следната ситуация: Принудителен празен ход с включен климатик. Има ли разход или...

      Коментар


        #33
        Ами няма :D . Само ще спираш по ефективно.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #34
          ПРЕДЛОЖЕНИЕ ...

          Колеги, дайте да подкрепим всички приказки с доказателства .... т.е. замерване на показателите на двигателя в режима на ППХ .... та предложението ми е да намерим софтуер за диагностика и конектор за връзка с компютъра ... и да докажем тезите си .... а?
          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

          Коментар


            #35
            Аз това съм го правил - при изфорсирване на двигателя и отпускане на педала и падане на оборотите, софтуера в клетката където се изписва продължителноста на впръскване на дюзите показва 0мкс, и при достигане на оборотите до около 1500 пак започва да отчита някакво време - около 2-3000 мкс
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #36
              Joro написа:
              Аз това съм го правил - при изфорсирване на двигателя и отпускане на педала и падане на оборотите, софтуера в клетката където се изписва продължителноста на впръскване на дюзите показва 0мкс, и при достигане на оборотите до около 1500 пак започва да отчита някакво време - около 2-3000 мкс
              А би ли казал с какъв софтуер и хардуер ... да не отвличаме темата ICQ - 118505918 или ivo@ruse.nssi.bg Ще се радвам ако се отзовеш ...
              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

              Коментар


                #37
                Проверявах го в сервиза на един познат със UNISCAN. Адапторът е с атмелски процесор и епром и още търся бина за него да си го направя. Вече почти съм загубил надежда че ще го намеря. А специализиран софтуер за фиат до сега не ми е попадал.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #38
                  Да се включа и аз в тази дискусия. При едно пътуване реших да пробвам как седи въпроса с ППХ на газ (Tempra 1.6 ie SW). Газовата ми уредба е от наи простите, без никакви допълнителни екстри, с ръчен превключвател. Та на един достатъчно голям баир спрях подаването на газта. За да е по-чист експеримента задържах педала на газта натиснат докато изгори останалата газ. След това колата продължи да се движи без никаква промяна - нито в скорост, нито в звук, сравнено с нормалния режим на работа(пътувам често по тожи маршрут, та...). Единствената разлика беше, че изчезна миризмата на недобре изгоряла газ, която се появява при ППХ. А при работа на бензин, по разкази на разбирачи, при ППХ дюзата не се отваря, респективно не се харчи бензин.

                  Коментар


                    #39
                    Правилно. То може да се направи и на газ да спира подаването, но понеже има много голямо разтояние м/у изпатиреля и цилиндрите, при рязко падане на оборотите двигателя гасне, дори да се монтира допълнителен клапан на дебелия маркуч за ниското налягане в близост до плочката, пак гасне (явно само обема на всмукателния колектор е достатъчен за да не може да се напълнят навреме цилиндрите с гориво-въздушна смес.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #40
                      Понеже тази дискусия ме заинтригува реших да се допитам до мой познат доц. в ТУ-Варна, оглавяващ катедра за създаване и експерементиране на ДВГ. Отговорът на въпроса беше: Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.Не гарантирам, че предавам със 100% думите му.Надявам се да съм бил полезен

                      Коментар


                        #41
                        Petrov написа:
                        Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.
                        Joro написа:
                        Аз това съм го правил - при изфорсирване на двигателя и отпускане на педала и падане на оборотите, софтуера в клетката където се изписва продължителноста на впръскване на дюзите показва 0мкс, и при достигане на оборотите до около 1500 пак започва да отчита някакво време - около 2-3000 мкс
                        Грешката ми е 100 - 150 оборота. Sorry :D
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #42
                          Joro написа:
                          Грешката ми е 100 - 150 оборота. Sorry :D
                          То при различните двигатели тази граница е различна.

                          Коментар


                            #43
                            Petrov написа:
                            Понеже тази дискусия ме заинтригува реших да се допитам до мой познат доц. в ТУ-Варна, оглавяващ катедра за създаване и експерементиране на ДВГ. Отговорът на въпроса беше: Когато колата е на принудителен празен ход гориво не се подава, когато оборотите са над 1350-1400, има 2 възможности при които отново се подава гориво: когато се натисне педала на газта и ако оборотите паднат под 1350-1400.Не гарантирам, че предавам със 100% думите му.Надявам се да съм бил полезен
                            Това важи ли за дизелаците Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                            M-Benz E 250 TD 150hp
                            M-Benz 200d 75 hp
                            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                            Коментар


                              #44
                              Re: Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!

                              Според мен има раход, най-лесно ще го пробваш по надолнище пусни колата на скорост, след това изключи от контакт, ако няма разлика си режа мъдете....
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар


                                #45
                                примерно в сервизното ръководство на Браво/Брава/Мареа си го пишепри обороти над 1800 (може и по-малко да са били) и температура на охлаждащата течност над 40 оС инжекторите се затварят при ППХ
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X