crush написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!
Collapse
X
-
-
колеги виждам че темата е отдавна ама сега я видях случайно . сега ше ви светна по темата и съм сигурен за написаното . при карбураторите (при по новите модели )има клапан който затваря жигльора за празен ход и се допуска че на практика няма разход или от самия вакум на мотора даже и нещичко да мине при затворена дроселна клапа то ще е доста под рахода на тихи обороти . значи за принудителен празен ход при инжекциите (даже най просите и селски )при затворена дроселна клапа и обороти от 1500-2000 (различно за разл. модели )се спира всякакво гориво . значи под тия обороти се възтановява подаването на гориво за да не угасне мотора . ако сте на дълъг баир надолу със сигурност с такъв тип горивна система сте на + ако сте на скорост и без газ .На моята кола даже съм гледал че като изфорсирам мотора примерно на 5-6000 и в момента като се пусне газта за времето в което оборотите падат примерно около секунда се спира подаването на гориво .в тия тънки моменти (тук секунда там пак )се крие отговора на въпроса защо инжекцията е по икономична от карба . а за колегата дето ще засича разхода по налягането на горивото няма как да стане щото то си е едно и също при всички режими на работа на двг. Е на някои модели се коригира от вакум регулатор в малки граници в зависимост от натоварването на мотора примерно 5-10%във + или -. Дано съм ви бил полезен !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
колеги виждам че темата е отдавна ама сега я видях случайно . сега ше ви светна по темата и съм сигурен за написаното . при карбураторите (при по новите модели )има клапан който затваря жигльора за празен ход и се допуска че на практика няма разход или от самия вакум на мотора даже и нещичко да мине при затворена дроселна клапа то ще е доста под рахода на тихи обороти . значи за принудителен празен ход при инжекциите (даже най просите и селски )при затворена дроселна клапа и обороти от 1500-2000 (различно за разл. модели )се спира всякакво гориво . значи под тия обороти се възтановява подаването на гориво за да не угасне мотора . ако сте на дълъг баир надолу със сигурност с такъв тип горивна система сте на + ако сте на скорост и без газ .На моята кола даже съм гледал че като изфорсирам мотора примерно на 5-6000 и в момента като се пусне газта за времето в което оборотите падат примерно около секунда се спира подаването на гориво .в тия тънки моменти (тук секунда там пак )се крие отговора на въпроса защо инжекцията е по икономична от карба . а за колегата дето ще засича разхода по налягането на горивото няма как да стане щото то си е едно и също при всички режими на работа на двг. Е на някои модели се коригира от вакум регулатор в малки граници в зависимост от натоварването на мотора примерно 5-10%във + или -. Дано съм ви бил полезен !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ето и мнение по темата от Форд Форума:Цитат написа:Да споделя и аз моите наблюдения с PASAT I 1,6D.Карам на пета по инерция без газ и махам контакта- двигателя продължава да си работи съвсем нормално. В момента на подаване на газ(както си е без контакт) двигателя веднага угасва. Така, че бъдете сигурни по инерция без газ дизела не гори нищо.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
msotiroff написа:Ето и мнение по темата от Форд Форума:Цитат написа:Да споделя и аз моите наблюдения с PASAT I 1,6D.Карам на пета по инерция без газ и махам контакта- двигателя продължава да си работи съвсем нормално. В момента на подаване на газ(както си е без контакт) двигателя веднага угасва. Така, че бъдете сигурни по инерция без газ дизела не гори нищо.
Коментар
-
ogi28b написа:crush написа:от Разсадника по Г.М.Димитров и правя ляв завой по бул. България към моста на влюбените и от там по Черни връх и т.н. Да вземем за пример отсечката от сфетофара на Г.М. Димитров до моста на влюбените ( НДК ), която е 5-600 метра ( може и да бъркам за точното разстояние, но да приемем, че отсечката е с дължина 600 метра ).www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:... развивайки средна скорост от 130 км/ч ....Точно така за Иван Гешов става въпрос просто не знам откъде ми хрумна Г.М. Димитров
Коментар
-
Стига се хващахте за думичките, които не ви изнасят. Явно на теб, колега, ще се наложи да ти изнеса тема с опис на всички значения на метафората. Имаш ли нещо да кажеш по темата ?www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
... a aз на теб за шегичките и майтапа...Работата на ППХ ми е пределно ясна, за да се мешам във вашите спорчета и разсъждения. Тук си го обръщате на чат и всеки си пише без да е прочел нещо по въпроса. Само с "майсторски" твърдения не става.Между другото , ако те интересеува на другата ми кола съм си направил ППХ и на газ.Със здраве.
Коментар
-
Интересуваше ме лично впечатление, не майсторски възгледи ( дано не обидиш баш майсторите ). И ако не се лъжа форумът си е чат, но не в реално време... майната му не ми се разправя с който и да е. Ако искаш да споделиш нещо по въпросите ми ще се радвам да чуя коментар.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар