Добре аз имам едно питане по този въпрос, защото не разбрах какво се случва при дизела. До колкото ми е известно работата на бензиновия двигател се прекъсва, когато се прекъсне подаването на ток към свещите, за разлика от дизела, при който това се случва, когато се прекъсне подаването на гориво. В този случа, когато имаме ППХ и горивото прекъсва, в момента на подаване на газ двигателят поема веднага. Как става това моментално запалване при положение, че на свещите е необходимо време за подгряване ? Не мога да си го обесня просто. Нека някой, който е по-наясно да отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!
Collapse
X
-
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
Отново не мога да си го обесня как при само сгъстяване се възпламенява... Но пък поне ме радва новината, че по инерция не ме цака с горивоwww.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Но пък поне ме радва новината, че по инерция не ме цака с горивоFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
За газовия инжекцион знам че е 0. Предупредиха ме че при дълги спускания, когато газовите инжектори не получават импулс за отваряне, колата можела да премина на бензин, т.е. да се отчете грешка от газовия компютър. Всички по-нови инжекциони са с 0 разход на бензин при спускане , но имат праг на оборотите. Някъде бях чел че над 1500 или 2000....не съм сигурен многоHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Чудесно, сега остава да патентоваме тази технология при която двигателяработи но не харчи бензин. Следващата стъпка е да караме на пълна газ и пак да не харчи.Само да не стане като с оня дето "откри" как да си кара колата с вода и повече не се чу нищоза него - сигурно гние в някоя лудницаvan_dal Според мен има раход, най-лесно ще го пробваш по надолнище пусни колата на скорост, след това изключи от контакт, ако няма разлика си режа мъдете....Ставаме двама. Обаче ми е интересно дали и другите ще си ги заложат
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Аз си ги залагамДаже и Самарата дето е карбуратор има такава система. При нея горивото за оборотите на празен ход се подава посредством електрически жигльор. Като си на скорост без газ вътре в карбуратора има ключе и така спира подаването на горивото, като не подава ток на жигльора. Понякога системата не може да реагира толкова бързо и например като спускам на скорост без газ и бързо изключа от скорост колата гасне, рядко но явно не винаги сработва толкова бързо. И аз не вярвах, но закачих светодиод за този жигльор за празният ход и действително като пуснеш газта на скорост, диода угасваше, значи спира и тока към жигльора, а от там и бензина.При Бравата това е заложено в програмата на самото ЕКУ. Разликата, е че тук вече се следят определени обороти за да се задейства системата. По книжка оборотите не трябва да бъдат по-малки от 1800 за да спре компютъра бензина като си пуснал газта. При каране съм забелязал, че наистина някъде след 1600 оборота се усеща спирането на горивото.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Какво точно се предполага че ще стане ако се пускам на предавка, и изключа от контакт, бихте ли обяснили? сега не ми се излиза да го пробвам, но смятам че нищо особено няма да стане, просто колата ще си спира като на 5-та, маслото ще се върти, водата ще циркулира и така...А и наистина - коя икономия е по-голяма - ако се пускаш на скорост и не се впръсква гориво, при което двигателя е като спирачка, или ако се пускаш без предавка и двигателя си работи на 850?
Коментар
-
ogi28b нищо по-различно няма да се случи. Сам си казал че всичко по мотора ще си се върти, ще си имаш серво на спирачките, хидравлика на волана, водната помпа ще си работи, маслената също. При по-голям наклон няма и да усетиш "липсата" на контакт, освен, че няма да ти работят примерно мигачите и фаровете, вентилатора на парното и т.н. Колата си върви съвсем нормално, пробвано.За икономията всичко зависи от наклона. При по-малък наклон примерно не си заслужава, защото ако изключиш от скорост ще минеш по-голямо разстояние. При голям и продължителен наклон обаче си заслужава. Например, който е минавал през местността Попови ливади, над Гоце Делчев си е сериозно изкачването в Пирин, около 15км. Така най-пряко се отива в Сандански, Петрич и Кулата от тук иначе трябва да се обикаля през Предел, Симитли.Та като си слизам от планината, обикновено карам на 3-та и до долу много рядко да натисна спирачките. Колата се движи между 40 и 60км/ч и си взимаш завоите спокойно с изключение на 1-2 по-остри. А за товарна кола изпуснеш ли я после спирането е трудно, известно време карах бус 5 тона и моторната спирачка си е спирачката за мен, другото е за екстремни ситуацииFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Добре съгласих се с по-горе написаните мнения за дизеляцитеИ под инерция имах предвид ППХ, което действително не си е съвсем инерция. Но пък от друга страна ако, за да се задейства системата оборортите трябва да са > 2000, то идва много неудобно на 5та или инерцията трябва бая яка да е предвид факта, че при тези обороти съм със 100 км/ч... А пък като включа на 4-та вече много спъва...абе няма угодия... За сега тази тактика използвам като се прибирам от Романса...
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
milky написа:Много пъти съм се канел да си направя принудителен празен ход и на газ,ама все не оставаше време.Беше лесно,защото колата ми бе карбураторна.Сега с моноинжекцията,незнам дали ще стане???Няма ли някой направил така,че да му спира газта при спускане на предавка по наклон или поне някакви идеи???Аз съм с 1.4/12V (Фиат Брава)Успехи !!!
Коментар
-
хм чета чета и немога да разбера...като не искате колите ви да харчат бензин/нафта купете си колело ако искате да е на 4 колелета...дядо ми едно време ми беше направил една лагерница мн вървеше по баир надолу мога да ви направя чертеж как да си направите става за час два...лично аз нито типонката преди, нито бравата сега я карам особено по инерция...надолу нагоре все си джиткам на скорост пък да дърпа...като си я купувах го направих с ясната представа че ще давам пари за нафта...като не ми изнася няма да карам... немисля че като се икономисат 300-400гр гориво по някой баир ще реши проблема със големите суми при следващото зареждане... иначе успех ви желая
и ако все пак измислите идея както беше написал един колега как да работи двигателя без да използва гориво пишете все пак колеги сме
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
lov написа:Но трябва и да се знае че най осезаема е икономията при градско шофиране.Там даже май си е належаща.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар