Когато колата се движи на собсвен ход при вкл предавка без газ(по наклон да кажем), има ли разход на гориво или няма.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тъп и ограничен въпрос но ми е интересно!!!
Collapse
X
-
Митко аз като че ли не мога да се съглася с теб.Защо тогава на стръмен баир нанадоло има знак да преминем на по малка предавказа да може двигателя да спира автомобила да не набира скорост надоло.По твоята логика ако се движа по стръмно нанадолнище надоло и съм примерно на първа скорост то и да загася двигателя колата ще продължи да се движи.Нещо не мога да го възприема.Работи ли двигателя значи изразходва гориво.
Коментар
-
hf hpe написа:и според мен има разход на гориво но той е сведен до възможният минимумно и на мен винаги ми е било интересно дали като спускаш на скорост е по икономично от това да спускаш с изключена предавкаако може да се вярва на икономайзерите на фиат то с включена предавка е по икономично, но дали е така
Коментар
-
Наскоро чух за някакъв vvti на тойота, това са тези с променливото газоразпределение, но този бил съвсем нов и революционен щото на ППХ не харчел нищичко, което ме кара да мисля, че по-старите имат някакъв минимален разход, вероятно по-малък от този на празен ход.Я сега и аз да дозапитам: а при каране на газ?Лично аз си мисля, че там нещата са различни и си похарчва...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
дойде ми гениална идея как да знмеря кога харчи повече колата....слагам един тройник на изхода от инжекциона къде то е връщащото се гориво бодвам му един маркуч и един манометър и гледам кога нялаягането ще е по голямо, би трябва ло тогава да харчи по малко... само дани помпата не се вилиае от това, т.е да дава постоянно налягане(тя е новичка така че от други дефекти не се притеснявам...)качвам се на нанагорното на черни връх до кемпински и се пускам два пъти, само да поспре малко да вали и да стане по топлико че така ще измръзна
Коментар
-
Ярис с ВВТ двигател отчита 0 при спускане на скорост. И 0.8 или нещо такова когато си по инерция. Това във връзка с колегата който разправяше за тойоти.На по-новите инжекциони разправят че даже се прекъсвала и искрата.За газовото зависи от изпарителя. Аз съм с полиауто и имаше един по-скъп със специална такава система за принудително спиране на газта при моторна спирачка. Това го правят главно заради пълните инжекциони защото когато не се спре подаването на газ в такива случаи и има детонации във всмукателния колектор. Иначе обикновените си пускат по малко.Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар