Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Буза" на гума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Буза" на гума

    Здравейте, преди малко ми се случи много "хубава случка". Както си карах по първокласен път с 80км/ч изведнъж усетих доста сериозен удар. Гледам в огледалото една огромна яма. Спирам и гледам чисто нова гума Michelin Pilot за боклука . Много съм горд от това, че си плащам пътен данък и винетка, за да карам по страхотните родни пътища. Резултата от тази срещата с дупката е направо смешен сравнение с предишен такъв. Появи се буза на гумата. Ширината е около 1см-1.5см и височина 2-2.5см. Джантата учудващо за мен видимо няма поражения, не ми "бие" волана при 50км/ч, 90км/ч и 120км/ч. Според скромните ми познание това значи, че самата гума не е крива. Въпроса ми е какво да я правя. Аз лесно ще си купя нова, но тази е буквално на 130км Идеите ми се свеждат до това, да я сложа за задна и да я карам на 2.3 атмосфери, а не на 2.7 както предните. Специални поздрави на Агенция пътища
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    #2
    Щом е с " буза",във всички случаи има вътрешни разкъсвания на плата/конците, в интерес на сигурността е да я хвърлиш...Между другото, и в частта от Правилника за тех.изисквания към МПС е описано,че с подобен дефест МПС не трябва да се движи...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Върви на гумаджия докато е време да ти я вулканизира, а и джантата може да е крива, това че не усещаш биене по волана не значи нищо с хидравликата трудно се усеща, гумата не е за изхвърляне, ама ако имаш бол пари си купи нова...
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Двете ми Мишелинки са с бузи, много яки са в това отношение. Едната отвътре е с някаква лепенка. Колежката беше карала 5000км с буза колкото ябълка пак на Мишелинка. Като отишла при гумаджиите и им казала онези се изумили При мен бузите са около 1см навън де и карам така.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          отиваш на гумаджия има едни лепенки "подложки" им викат вътре са със конци като уплетката на гума слагаш и забравяш за проблемите аз така си изкарах една такава гума двайсе и кусур хиляди километра :D
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Абе то и аз ако е за въпрос с такава гума (предна) карах поне 20000км, ама колата беше само за градско, та не ме беше страх.Иначе за магистрала не бих рискувал.
            Ex Fiat 126P
            Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
            Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
            Alfa Romeo 147 1.6 TS
            Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

            Коментар


              #7
              Абе 2,7 не е ли много напомпена.Аз мойте коли ги правя 2,2 отпред и 2,0 отзадНад това е супер много напомпена - според мен поне.А така се губи сцепление на гумата и тръска много.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                не е много, а адски многоще вози като каруца, освен това гумата ще се износва неправилнои окачването ще поема част от "ударите"единствено се пази джантата в някаква степен от изкривяване
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  Абе 2,7 не е ли много напомпена.Аз мойте коли ги правя 2,2 отпред и 2,0 отзадНад това е супер много напомпена - според мен поне.А така се губи сцепление на гумата и тръска много.
                  И аз така ги помпам мойте.
                  не е много, а адски много ще вози като каруца, освен това гумата ще се износва неправилно и окачването ще поема част от "ударите" единствено се пази джантата в някаква степен от изкривяване
                  И още - като влзеш в дупка е по вероятно да ти стане буза ...
                  Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                  MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                  Engine Stamp: 176B9.000
                  Version Code: 176BV
                  Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е решен: 134лв По-добре по-напомани, отколкото по-меки и да се криви джантата. За мой късмет джантата нямаше никакви поражения. Благодаря за отговорите
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X