Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?Имам темпра 95г. и първо беше на баща ми няколко години, сега от 1 г. аз я карам,но никога това не е сменяно и ме притеснява. Нямам проблеми, но може би съвсем малко по-трудничко се върти волана - не мога да кажа,че чак с един пръст се върти . Проверявал съм го веднъж откакто я взех и си имах масло достатъчно и имаше характерния червен свят. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно маслото на хидравликата...
Collapse
X
-
vergo написа:аз го проверих днес, перфектно е- червено и съвсем бистро, но по принцип си свири при навит волан.Май за сега няма да го сменям, защото ми хареса в какво състояние е.благодаря ви.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Когато е за смяна е черно и има много утайки в казанчето.По принцип малко хора се сещат да го сменят,а трябва.Колега van_dal ,това че свири хидравликата не значи че маслото е за смяна,а едно от следните неща:-хлабав ремък-компресор за ремонт-недостатъчно масло в резервоарчето-клапанчетата на рейката коото определят крайните положения са за ремонт-малоумник зад волана който като чуе виенето продължава да го държи запънат в карайно положение ,а не го връща с една идеяВсе пак може нещо да съм пропуснал.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
easylife написа:kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Слушаите колегата Иванко това е правилния начин за смяна на маслото на хидравликата без последстрия после!Натъртвам пак че се откача маркуча от КАЗАНЧЕТО Не си и помисляите да бутате каквото и да било( маркучи,тапи... ) по рейката Това че помпата е направила 50 или 100 оборота на сухо не е чак толкова пагубно за нея за самата рейка пък хептен Преди месец на колега му изби маркуч на хидравликата и както се сещате тои усетил чак кат свършило маслото и кат станал тежък волана спрял и ко праим Ам ко праим пали и леко леко тръгва за сервиза и така до там 5...6км без грам масло в казанчето. Еми отремонтираха маркуча и газз на помпата и няма нищо.И да добавя като вземете шише в което да се изпразва старото масло гледаите да бъде с широк отвор през които да минава свободно маркуча че маслото излиза под налягане и трябва да излиза въздуха от някъдекато се пълни шишето с масло Туи пък аз ви го казвам от опит
Коментар
-
ivanko_rs написа:easylife написа:kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:добре а няма ли опастност да остане въздух някъде по системата и безопасна ли е цялата процедура за помпата че както се тормози в момента направо си ме е страх да не скапя нещо... не че друго ама след покупка и всичките ремонти знаете как е...ако се чупи нещо поне месец ще стой пред блока...
Коментар
-
kiselo написа:ivanko_rs написа:easylife написа:kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
easylife написа:Аз си държа на моя вариант защото е за инвалиди. Не може да се отрече че след две, три такива операции маслото се избистря перефктно. Аз така го смених и сега ми е като ново. Нямам никакви проблеми. Освен това съм твърдо убеден, че не е добре да въртиш на празно казанче да не говорим че после трябва да обезвъздушаваш+яко цапаница+опасност да ти е скапан маркуча и него да сменяш и т.н. и т.н. В повечето сервизи даже и маслото на двг така го сменят. Изсмукват с една машина, промиват с Приста, слагат ти ново масло и ... бегай да си играеш!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега, аз съм написал, че съм инвалид (технически, електрически). Няма какво да си кривя душицата. Иначе на Пунтото (от подписа) общо по книжка е 0.65 л., от които 0.35 л. са в казанчето. За мене ако я промиеш 3 пъти по моя начин няма как да не се избизтри на МАКС. Това става с 1 бр. бутилка от 1л. Ако е чак толкова замърсено маслото ще си вземеш два литра масло. Ако има боклуци ще отрежеш спринцовката отпред (конска спр) да стане по голям отвора. Това за мене си е елементарен и супер ефективен начин дето нито ще се цапаш, нито ще обезвъздушаваш нито нищо!ПП Много далеч съм от мисълта че това което си написал не е варно! Айде със здраве и извинявайте ако има нещо !Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар