Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво става когато караш с резерв?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    какво става когато караш с резерв?

    когато ми свети оранжевата лампа за бензина колата мирише малко странно...?на какво се дължи това?
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    #2
    на гадна смес, вони на сяра отвратително...
    2004 Audi A6 4F
    2002 Lancia Y

    Коментар


      #3
      а защо е така? и може ли да го прецакам нещо двигателя?
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        Чак двигателя не,ама можеш да запушиш бензиновата помпа и инжециона и тогава майка плаче много пари ще отидат.
        Lancia Delta 2.0 16v

        Коментар


          #5
          ем аз сега за пръв път така се случи... нали няма какво да му се притеснявам... просто следващия път отивам направо в бензиностанцията?как мога да разбера дали не съм запушил нещо?
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #6
            кат спре да вари нормално, тогава си запушил нещо...споко и мен ми се е случвало не веднъж...
            2004 Audi A6 4F
            2002 Lancia Y

            Коментар


              #7
              начи да не му се притеснявам много...?
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                да и на Уното ми беше такаизтри се потенциометричната писта на сондата и отчиташе при минимум 15литра...и сонда отникъде не можах да си намеря...
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #9
                  чакайте нещо не разбирам...мога така да си разваля датчика за бензина така ли?
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    Според мен нищо не трябва да ти стане на бензиновия датчик. И това, че си минал на резерва също не е проблем. Може да имаш утайки в резервоара! От скоро ли я имаш тази кола? "Нов внос" ли я взе или беше карана в Бълагария? Защото ако е дошла директно отвън не би трябвало да има "гадни" утайки в резеревоара. За всеки случай иди на някоя ОМV бензиностанция, а може и на която искаш и си купи добавка за почистване на инжекциона (предполагам, че си на бензин). Едно шишенце се излива в резервоара и после пълниш "до горе". Освен, че почиства инжекторите от наслоявания, вдига и всякакви мизерии от резервоара. След като изгориш резервоара е добре да смениш и горивния филтър, защото всички боклуци остават там. Чувал съм, че е се случвало от много боклуци да се наложи и втори път да се сменя горивен филтър.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      от скоро я имам... преди това е карана в Италия и даже още е в гаранция но не важи в България...значи ме съветващ да сипя тази добавка... можеш ли да ми кажеш името й?
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        Май че нямаше точно име... Аз гледах по табелките и така го видях - пишеше добавка инжекцион. Имаше два вида единия струваше 9лв и препоръчваха следващо наливане след минимум 2000км, а другия струваше 14 (черно шишенце на фирмата STP) и следващто наливане след 5000 км. Аз сложих от това от 9лв.Ами ако не друго поне ще ти прочисти системата (е и джоба малко ). За горивен филтър на Типо-то ми взеха 18лв и отделно за смяна (препоръчвам сервиз и канал). Не съм срещал във форума, някой да е споделил опит от откачане на резервоар за измиване (може и да има, а аз да не съм го видял), но не си струва според мен. Нека и другите да кажат.
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          brat_John написа:
                          Май че нямаше точно име... Аз гледах по табелките и така го видях - пишеше добавка инжекцион. Имаше два вида единия струваше 9лв и препоръчваха следващо наливане след минимум 2000км, а другия струваше 14 (черно шишенце на фирмата STP) и следващто наливане след 5000 км. Аз сложих от това от 9лв.Ами ако не друго поне ще ти прочисти системата (е и джоба малко ). За горивен филтър на Типо-то ми взеха 18лв и отделно за смяна (препоръчвам сервиз и канал). Не съм срещал във форума, някой да е споделил опит от откачане на резервоар за измиване (може и да има, а аз да не съм го видял), но не си струва според мен. Нека и другите да кажат.
                          хубава добавка е РЕДЕКС
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            stef написа:
                            brat_John написа:
                            Май че нямаше точно име... Аз гледах по табелките и така го видях - пишеше добавка инжекцион. Имаше два вида единия струваше 9лв и препоръчваха следващо наливане след минимум 2000км, а другия струваше 14 (черно шишенце на фирмата STP) и следващто наливане след 5000 км. Аз сложих от това от 9лв.Ами ако не друго поне ще ти прочисти системата (е и джоба малко ). За горивен филтър на Типо-то ми взеха 18лв и отделно за смяна (препоръчвам сервиз и канал). Не съм срещал във форума, някой да е споделил опит от откачане на резервоар за измиване (може и да има, а аз да не съм го видял), но не си струва според мен. Нека и другите да кажат.
                            хубава добавка е РЕДЕКС
                            Редекс и СТП са добри добавки. Преди време като работих на една безниностанция ги купуваха доста. Добра е също и на СНАП има най-различни видове за почистване и повишаване на октановото число. Също добри са но май малко по-скъпи и Лики Моли..... Уф то стана като реклама ама дано съм полезен[/list]
                            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                            Совалката средно на LPG
                            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                            Коментар


                              #15
                              Аз взех на Лики Моли, защото беше най-ефтена 9лв.
                              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                              Коментар

                              Working...
                              X