Как се сваля предната Стабилизираща щанга на Либра тя май еднаква с марея и браво.Поправетеме ако греша Откачам.1 Биалетките 2 Тампоните на щамгата3 Свалям носачитеБи трябвало да мога да я извадя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стабилизираща щанга- проблема решен
Collapse
X
-
Re: Стабилизираща щанга
rosenmvr написа:Как се сваля предната Стабилизираща щанга на Линея тя май еднаква с марея и браво.Поправетеме ако греша Откачам.1 Биалетките 2 Тампоните на щамгата3 Свалям носачитеБи трябвало да мога да я извадя.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
Re: Стабилизираща щанга
blagun написа:rosenmvr написа:Как се сваля предната Стабилизираща щанга на Линея тя май еднаква с марея и браво.Поправетеме ако греша Откачам.1 Биалетките 2 Тампоните на щамгата3 Свалям носачитеБи трябвало да мога да я извадя.
Коментар
-
Стигнах до момента в който съм разкачил биалетките и съм отвил тампоните на щангата , но едно голямо но по никакъв начин немога да я извада или да предвижа тампона така че да го разпробия за да го отворя.Та идеята ми е следната да разпробия нитовете още отдолу на моста през отворите на винтовете , но можеби ще ги разшитя с 0.5-1 мм дали това ще е проблем за напред ( разбирасе там ще се сложат по голени шайби).
Коментар
-
колега погледни в Ланча форума .Там има секция за Либра.Ще ти кажат със сигурност.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
iee написа:колега погледни в Ланча форума .Там има секция за Либра.Ще ти кажат със сигурност.
Коментар
-
rosenmvr написа:iee написа:колега погледни в Ланча форума .Там има секция за Либра.Ще ти кажат със сигурност.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Постигнах успех по следния начин ако на някой му се наложи.1. Вдигаш колата на крик или стапенки от двете страни.2. Откачаш биалетките.3.Сваляш и двата носача, отвиваш тампоните на стабилизиращата щанга.4. С въртеливи движения тампоните на щангата се издърпват под калниците където ги разпробивате с дебело свредло.4. Разширява се процепа (прореза) на тампона с помоща на макетно ношче.6. Между горната метална част на планката и тампона се подлага ангренажен ремък около 2-3 см.7. По обратния начин сглобяваш щангата и носачите.8. Качваш се караш и се радваш на тишината .Аналогично е при задната щанга , където не се сваля нищо освен да се отвият тампоните да се завъртят удобно и да се разпробият.
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар