Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с радиатор + антифриз + климатик - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не можах да разбера само защо колегата Слав, от който купих колата, не се включи в дебата да каже поне къде е бил вързан преливника на оригиналния радиатор, преди да преправи цялата система към ладовия....
    ти провери ли в раздел тунинг дали не е отворил такава тема - как да приспособим ладов радиатор за Брава
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #17
      maiska написа:
      Проблемът е решен: на мястото на пробката за обезвъздушаване сложихме щуцер (за инфо - размер 10х1) и вързахме преливника (който не се наричал преливник) към него. Най-големия проблем беше намирането на такъв щуцер. Както и да е, вече всичко е ОК.Благодаря за съветите на всички колеги, писали в темата.Не можах да разбера само защо колегата Слав, от който купих колата, не се включи в дебата да каже поне къде е бил вързан преливника на оригиналния радиатор, преди да преправи цялата система към ладовия....
      не че е проблем това че сте сложили щуцер на мястото на пробката за обезвъздушаване , но не беше ли по лесно да замениш във магазина този радиатор който са ти продали за такъв който наистина става без проблем на твоята кола /със отвор за този мъркуч и пробка за обезвъздушаване/ без да преправяте чисто нов радиатор
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #18
        Не сме го преправяли, просто на резбата на пробката е навит щуцер. Идеята на така вързаната система е вместо да се обезвъздушава ръчно чрез пробката, това да става автоматично чрез тънкия маркуч към разширителния съд. А и докато разберем че има проблем със системата (когато тънкия маркуч не беше вързан никъде), 3 дена си карах вече с тоя радиатор.... Така че надали щяха да се навият да ми го сменят

        Коментар


          #19
          То не бяха щуцери , то не беше чудо :D
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар

          Working...
          X