Не можах да разбера само защо колегата Слав, от който купих колата, не се включи в дебата да каже поне къде е бил вързан преливника на оригиналния радиатор, преди да преправи цялата система към ладовия....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с радиатор + антифриз + климатик - РЕШЕН
Collapse
X
-
maiska написа:Проблемът е решен: на мястото на пробката за обезвъздушаване сложихме щуцер (за инфо - размер 10х1) и вързахме преливника (който не се наричал преливник) към него. Най-големия проблем беше намирането на такъв щуцер. Както и да е, вече всичко е ОК.Благодаря за съветите на всички колеги, писали в темата.Не можах да разбера само защо колегата Слав, от който купих колата, не се включи в дебата да каже поне къде е бил вързан преливника на оригиналния радиатор, преди да преправи цялата система към ладовия....TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
maiska
Не сме го преправяли, просто на резбата на пробката е навит щуцер. Идеята на така вързаната система е вместо да се обезвъздушава ръчно чрез пробката, това да става автоматично чрез тънкия маркуч към разширителния съд. А и докато разберем че има проблем със системата (когато тънкия маркуч не беше вързан никъде), 3 дена си карах вече с тоя радиатор.... Така че надали щяха да се навият да ми го сменят
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар