този мотор не е много често срещан5 цилиндров е, слага се и на Браво ХГТобслужването му е по-скъпо , сравнено с 1,8 - примерно смяната на ангренажен ремък е доста трудоемкаестествено върви много повече :D но е и по-лакомако колата е "гледана" от предишните собственици няма да имаш проблемвсе пак мисля че при 1,8 ще имаш много по-голям избор ако си се спрял на Мареа Комби
Ми добър избор... не е чак толкова лакома, зависи колко ти тежи крака хаха може да си гори и 8 на 100 при средна скорост от 80 - 90 км.. това не е много за този голям двигател. Иначе си е пушка . Верно излиза доста по скъпа, но ако имаш пари да я подържаш не се замисляй ми я вземай
Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
ex:Opel Kadett 1.3
ex:Fiat 125p
ex:Москвич 412
Ми добър избор... не е чак толкова лакома, зависи колко ти тежи крака хаха може да си гори и 8 на 100 при средна скорост от 80 - 90 км.. това не е много за този голям двигател. Иначе си е пушка . Верно излиза доста по скъпа, но ако имаш пари да я подържаш не се замисляй ми я вземай
Кой ще е кара тая кола с 80 на магистралата. Градско под 15/100 няма да ти падне.
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Аз ти казвам че може не е задължително да си на магистралата.. а градско може и до 13 което пак не е много .. но кво двигателя е голям и все пак си е в нормите на горене нали съм с такъв :/
Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
ex:Opel Kadett 1.3
ex:Fiat 125p
ex:Москвич 412
Според мен 1.8 е най-удачен вариант за Мареата... Обикновена смяна на ремък предполага сваляне на двигател едва ли не, което означава, че ще говорим за едни пари...А и действително като части е по-скъпа. Не си струва.
Екзотичен 5 цилиндров мотор, трудна смяна на ангренажен ремък, висок разход, чести проблеми с предницата, поради по-тежкия двигател. И не на последно място - как смяташ, че е карана тази мощна кола в Италия или там, откъдето идва ? Най-вероятно й е взето здравето.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар