Но според мен просто вентилатора му се е прецакал от удара и сега шуми повече ...
Това не е. Вентилаторът си е ОК. Няма бучене или нещо смущаващо в звука. Просто върти винаги на макс. Звукът е същия който колегата чува когато
по някой път като изгася колата той се включва и работи 10-тина - 15 секунди
Този звук ми е познат и не е по-силен от преди. Просто преди го чувах само когато спра автомобила, както е описал колегата, а сега се чува през 2мин на светофарите същото развъртане за по 20-30 сек.
Но според мен просто вентилатора му се е прецакал от удара и сега шуми повече ...
Това не е. Вентилаторът си е ОК. Няма бучене или нещо смущаващо в звука. Просто върти винаги на макс. Звукът е същия който колегата чува когато
по някой път като изгася колата той се включва и работи 10-тина - 15 секунди
Този звук ми е познат и не е по-силен от преди. Просто преди го чувах само когато спра автомобила, както е описал колегата, а сега се чува през 2мин на светофарите същото развъртане за по 20-30 сек.
ами колега да не би защото преди е било студено времето и перката е нормално да не се включва често, сега като е топло се включва често, нормално си е май всичко по колата :D
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
ами колега да не би защото преди е било студено времето и перката е нормално да не се включва често, сега като е топло се включва често, нормално си е май всичко по колата :D
Като казвам че преди, го нямаше проблемът, това беше лятото. Сега е зима и върти та се къса.Залагам, на това, което Sev казва и ще видя как мога да сменя тоя чарк.
sev, аз имам ли първа и втора степен?При мен вентилаторите са два.Като пусна климатика тръгват и двата.Същото става като вдигне температурата-пак включват и двата.
В изпълнението с 2 перки, на нашите двигатели, Red Storm, първа степен е когато двете перки бъдат включени последователно една на друга, а втора степен е когато са включени успоредно. Това се управлява от около 3 релета, 1 импулсно , май бяха. Няма положение при което се върти само едната. Има де, ама то вече е за бокса. По въпроса за включена перка на изгасена кола: забелязвал съм че като мина покрай изгасена кола, перката и работи, но никога досега итталианска. Включително и моят двигател - махна ли ключа - колата "умира" - всякакви токове биват прекъсвани, включително и тези за перките отпред. А и наистина не го разбирам това, защо да работи перката след като двигателя вече не работи? Може би има смисъл, ако е така, нека някой го обясни защо?
На дизеловото Типо със сигурност работеше перката и при изгасен двигател.Без значение беше причината-включена заради климатика или заради по-висока Т на антифриза.
Коментар