Здравейте колеги,Преди време се ударих с Пунтото си (Пунто II 1,2V) и в резултат на това се смачка предницата като се проби и радиатора. След сервиза колата е като нова и е със сменен радиатор. Да но се забеляза проблем! След около 20-30 мин градско каране започва често да се включва вентилаторът, който е пред радиатора. Завърта на максимални обороти за около 30 сек и после спира. Температута си седи постоянно на средата на скалата. След 2-3 мин пак се включва и така нататък. Преди смяната на радиатора не беше така. От сервиза казаха, че са сменили радиатора и са налели в него концентриран антифриз. Притеснява ме, че идва лято и ако сега се включва често и температурата е ОК, то през лятото може съвсем да не е така, а и шумът извън колата е силен и все едно карам хеликоптер. Радиаторът е наистина нов и всичко изглежда ОК. Само дето по светофарите чакам да литна като се завърти вентилатора като това е определено ненормално сравнявайки го с положението преди удара. Въпросът е къде да търся причината? Дали може антифризът да не охлажда добре? Това, че е концентрат може ли да е причина за по-лошо охлаждане? Струва ли си да го сменя с Paraflu? Може ли да имам проблем с наличие на въздух в радиатора? В сервиз правят ли обезвъздушаване? Вече бях в сервиз, където погледнаха колата и всичко си изглежда ОК. Но това е на външен вид. Отвътре незнам къде може да е проблемът. ПоздравиКрасимир
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Често развъртане на вентилатора на радиатора?
Collapse
X
-
моето пунто и аз го ударих отпред през септември. и аз смених радиатора. и при мен перката е така... за мен е разбалансирана перката на вентилатора от удара , или е патнала някоя тежест за баланс на перката, скоро имаше такава тема...п.п. антифриза верно трябва да се разреди...п.п. 2 нормално е при градско да ти включва често перката за малко.... ти се радвай, че ти включва щото виж темата за термостата колко страници е станалаFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
според мен проблема е че не ти работи първата степен на вентилатора, а включва направо втора и затова така силно бучи, преди просто на първа не си го усещал като се включи, има една джаджа на пластмасата около радиатора във нея влизат два кабела ей от там мисля че идва проблема, или са го махнали или нещо са го дали на мост и вместо първа включва направо втора степенTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Често развъртане на вентилатора на радиатора?
Така както го обесняваш не виждам от какво може да е, но за лятото да знаеш че е по-добре с вода, тя има доста по-добри охлаждащи качества от антифриза, пък и антифриза е по гъст и затормозва допълнително циркулацията, а оттам се вдига малко темп, то вече няма да има големи студове, поразреди го и пробвай как е--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Често развъртане на вентилатора на радиатора?
van_dal написа:Така както го обесняваш не виждам от какво може да е, но за лятото да знаеш че е по-добре с вода, тя има доста по-добри охлаждащи качества от антифриза, пък и антифриза е по гъст и затормозва допълнително циркулацията, а оттам се вдига малко темп, то вече няма да има големи студове, поразреди го и пробвай как е
Коментар
-
Re: Често развъртане на вентилатора на радиатора?
Sev написа:van_dal написа:Така както го обесняваш не виждам от какво може да е, но за лятото да знаеш че е по-добре с вода, тя има доста по-добри охлаждащи качества от антифриза, пък и антифриза е по гъст и затормозва допълнително циркулацията, а оттам се вдига малко темп, то вече няма да има големи студове, поразреди го и пробвай как е--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Често развъртане на вентилатора на радиатора?
Sev написа:van_dal написа:защо--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Често развъртане на вентилатора на радиатора?
van_dal написа:Sev написа:van_dal написа:защоA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
stef написа:според мен проблема е че не ти работи първата степен на вентилатора, а включва направо втора и затова така силно бучи, преди просто на първа не си го усещал като се включи, има една джаджа на пластмасата около радиатора във нея влизат два кабела ей от там мисля че идва проблема, или са го махнали или нещо са го дали на мост и вместо първа включва направо втора степенCatalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Sev написа:за топлината, която отдава антифриза...специфичния топлинен капацитет на водата е по-високA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар