И аз съм един от многото счупили картер на Фиат"Мареа"1.9ТД.След голямо ходене по мъките и обикаляне намерих втора употреба,но без пробка.Сложих му от стария,която е оригинална.Монтираха ми го и тъкмо се бях успокоил,когато след 2-3 дена забелязах под двигателя петно от масло.Капеше от пробката.Поислих,че не са сложили дивтунга или не са я затегнали. Имаше медна дивтунга,аз я смених и я затегнах (пробката)собственоръчно,но уви-продължава да капе! Моля някой,ако е имал таъв проблем или пък знае за него-да помогне! Ще съм БЕЗКРАЙНО БЛАГОДАРЕН!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от пробката на картера
Collapse
X
-
u_bo
Neno Er написа:Може да е смешно, но аз за тази цел навивам лента за уплътняване на водопроводни тръби.чичо Нено
Коментар
-
И не затягай много пробката, че няма отвиване после. Аз за целта цял картер свалях и разпробивах пробката. Дифтунгата така я беше натегнала, че по-скоро точковата заварка около пробката щеше да изпочупя отколкото да се развие пробката. Ама поне си изчистих добре картера с нафта и му ударих няколко ръце боя. Ей тая ламарина ръждясва буквално за часове ако няма маслоFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
u_bo
jelezoto написа:Картера е алуминиев и тече точно от пробката. Пробвахме и с тефлонова лента но продалжава да тече,което ме кара да мисля,че има пукнатина от вътре на резбата.
Коментар
-
Аз днес си смених маслото и направих точно това-навих тефлонова лента.Забелязах,че като започнах да навивам пробката се навиваше плътно,а когато почти се зави,пробката започна да се навива много лесно докато се затегне.Незнам дали е уплътнила добре.Не забелязах да е под конус или нещо такова.Сега няколко дни ще проверявам дали няма да тече.COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Резбата на пробката не стига до края и има около 1 мм. празно място между резбата и главата на пробката. Понеже картерът е алуминиев, може да се случи да се поизрони част от резбата му откъм вътрешната част на картера. По този начин пробката не може да стегне хубаво. Временно решение е да се сложи някаква дебела дифтунга (дебела поне 1 мм., може и повечко), за да може пробката да хване на нова резба.Друг вариант е да се отиде при добър стругар и той да направи нова пробка с резба чак до главата на пробката. Но пък главата на пробката тогава ще бъде по-голяма и ще стърчи и има вероятност по-лесно да закача и без това неравните ни пътища (и да нарастват броя на счупилите картер ).Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар