Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от пробката на картера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от пробката на картера

    И аз съм един от многото счупили картер на Фиат"Мареа"1.9ТД.След голямо ходене по мъките и обикаляне намерих втора употреба,но без пробка.Сложих му от стария,която е оригинална.Монтираха ми го и тъкмо се бях успокоил,когато след 2-3 дена забелязах под двигателя петно от масло.Капеше от пробката.Поислих,че не са сложили дивтунга или не са я затегнали. Имаше медна дивтунга,аз я смених и я затегнах (пробката)собственоръчно,но уви-продължава да капе! Моля някой,ако е имал таъв проблем или пък знае за него-да помогне! Ще съм БЕЗКРАЙНО БЛАГОДАРЕН!!!

    #2
    Може да е смешно, но аз за тази цел навивам лента за уплътняване на водопроводни тръби.чичо Нено
    Fiat Punto 1,1- 1996г.
    газ-бензин , "Lovato"

    Коментар


      #3
      Neno Er написа:
      Може да е смешно, но аз за тази цел навивам лента за уплътняване на водопроводни тръби.чичо Нено
      тефлонова лента, демек

      Коментар


        #4
        И не затягай много пробката, че няма отвиване после. Аз за целта цял картер свалях и разпробивах пробката. Дифтунгата така я беше натегнала, че по-скоро точковата заварка около пробката щеше да изпочупя отколкото да се развие пробката. Ама поне си изчистих добре картера с нафта и му ударих няколко ръце боя. Ей тая ламарина ръждясва буквално за часове ако няма масло
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Много се извинявам, но преди малко бързах и съвета ми не беше пълен.Точно така. Става въпрос за бялата тефлонова лента, която се използва за уплътняване на водопроводни съединения. Купува се от железариите и струва лев и нещо.чичо Нено
          Fiat Punto 1,1- 1996г.
          газ-бензин , "Lovato"

          Коментар


            #6
            Да не би да тече от самата заварка, сигурен ли си че е от пробката
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              С нова дифтунка няма начин да тече от пробката- сигурно има пукнатинка около нея.Залягане и лъскане с парцала с бензин и с фенерче се гледа хубаво. :D
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Картера е алуминиев и тече точно от пробката. Пробвахме и с тефлонова лента но продалжава да тече,което ме кара да мисля,че има пукнатина от вътре на резбата.

                Коментар


                  #9
                  jelezoto написа:
                  Картера е алуминиев и тече точно от пробката. Пробвахме и с тефлонова лента но продалжава да тече,което ме кара да мисля,че има пукнатина от вътре на резбата.
                  от всичко дето чета си првя един извод (само да не ми наскачате всички)СМЕНИ СИ ПРОБКАТА !!!!или поне пробвай с друга пробка, ако трябва я земи на заем за пробата

                  Коментар


                    #10
                    Аз днес си смених маслото и направих точно това-навих тефлонова лента.Забелязах,че като започнах да навивам пробката се навиваше плътно,а когато почти се зави,пробката започна да се навива много лесно докато се затегне.Незнам дали е уплътнила добре.Не забелязах да е под конус или нещо такова.Сега няколко дни ще проверявам дали няма да тече.
                    COUPE 1.8 16V
                    Volvo XC90 T6

                    Коментар


                      #11
                      Като се постави нова дифтунка- каквато и да е резбата- няма начин да протече- тя уплътнява като ореол около пробката.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        Обади се в GT Auto - 0878134636 - ако си решил да купиш нова пробка - щом за Стилото имаха, предполагам и за твойта ще има.
                        Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Абе да не отварям нова тема ще питам тук.Какъв е диаметъра на дифтунката, че да си взема предварително ? Помогнете.
                          ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                          Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                          Коментар


                            #14
                            Резбата на пробката не стига до края и има около 1 мм. празно място между резбата и главата на пробката. Понеже картерът е алуминиев, може да се случи да се поизрони част от резбата му откъм вътрешната част на картера. По този начин пробката не може да стегне хубаво. Временно решение е да се сложи някаква дебела дифтунга (дебела поне 1 мм., може и повечко), за да може пробката да хване на нова резба.Друг вариант е да се отиде при добър стругар и той да направи нова пробка с резба чак до главата на пробката. Но пък главата на пробката тогава ще бъде по-голяма и ще стърчи и има вероятност по-лесно да закача и без това неравните ни пътища (и да нарастват броя на счупилите картер ).
                            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                            Коментар

                            Working...
                            X