Здравейте , преди време бях пуснал тема тук ,че Бравата ми тропа на бензин и след като не намерих начин да отстраня тропането я закарах в сервиз . Колегите ми (работя в тази фирма на която е сервиза) я закачиха на копютара провериха всичко изчистиха грешките и казаха че колата показва добре резулатати и няма проблеми! Но тя си тресе на бензин и неможе да поеме като и се даде газ при ниските обороти. 4-ма маистори седяха и се чудиха и не измислиха нищо . Да опитаме ния тук в форума да стигнем до някакав евентуален проблем ! Забравих да спомена ,че на газ работи перфектно !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравата ми остана загадка за майсторите!
Collapse
X
-
Щом на газ работи добре и не е от грешките в ЕКУ-то, остава храненето с бензин.Няколко възможни причини:1. Намален дебит на бензиновата помпа2. Много лошо или много старо гориво - щом си на газ, кога си наливал бензин последно и колко имаш в резервоара. Имай предвид че като си го носиш с тебе изветрява...3. Замърсени дюзи на инджекциона - от там лошо разпръскване и лоша работа на тихи до средни обороти. На високи може и да работи добре, защото там засмукването е голямо и ще не ще сместа си става, а и при скоростта, с която се случва, не се усеща ефекта от влошеното впръскване.4. Виж си за всеки случай и бензиновия филтър.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Yavor написа:Щом на газ работи добре и не е от грешките в ЕКУ-то, остава храненето с бензин.Няколко възможни причини:1. Намален дебит на бензиновата помпа2. Много лошо или много старо гориво - щом си на газ, кога си наливал бензин последно и колко имаш в резервоара. Имай предвид че като си го носиш с тебе изветрява...3. Замърсени дюзи на инджекциона - от там лошо разпръскване и лоша работа на тихи до средни обороти. На високи може и да работи добре, защото там засмукването е голямо и ще не ще сместа си става, а и при скоростта, с която се случва, не се усеща ефекта от влошеното впръскване.4. Виж си за всеки случай и бензиновия филтър.Fiat Brava 1.6 ELX
Fiat Tipo 1.6
Коментар
-
Колега ако се разровиш из гугъл ще намериш в всеки автофорум същия проблем лошото е че никой не е написал решение Моята правеше така налях РЕДЕКС за дюзи и след 20 км на бензин при загряла кола почна да се подобрява сега пак от време на време го прави този проблем. Да не би да си сложил някоя добавка ментелак?Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
u_bo
колега това ми изглежда на моя проблем който имах миналата година,виж решението при мен и пиши какво е станало при теб.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17752вчера бях при сервиза на Заволи в Пд до КАТ.според тях има запушване на газовата и колата работи на бедна смес на гази съответно се наглася спрамо нея и затова се появяват проблемите на бензина
Коментар
-
Дюзи.И с добавка, и без, стане ли така - смяна.Моята беше така, сложих РЕДЕКС - минах 300 км на бензин и се оправи. След това обаче, като почнах пак да карам на газ за 2 месеца пак стана същата. Няма оправия.Газта скапва дюзите - когато през тях минава бензин, освен че той се разпръсква, също така охлажда и самата дюза (а всъщност отворът на дюзата е десети от милиметъра). Като караш на газ, дюзите се загряват и няма кой да ги охлади - затова става така. Спичат се и после няма оправия. Или карай на газ и се примири (както направих аз), или - смяна на дюзите, и на всеки 100 км - поне 10 км на бензин. Иначе рано или късно пак ще стигнеш до сегашното положение.
Коментар
-
u_bo
Immortal написа:Дюзи.И с добавка, и без, стане ли така - смяна.Моята беше така, сложих РЕДЕКС - минах 300 км на бензин и се оправи. След това обаче, като почнах пак да карам на газ за 2 месеца пак стана същата. Няма оправия.Газта скапва дюзите - когато през тях минава бензин, освен че той се разпръсква, също така охлажда и самата дюза (а всъщност отворът на дюзата е десети от милиметъра). Като караш на газ, дюзите се загряват и няма кой да ги охлади - затова става така. Спичат се и после няма оправия. Или карай на газ и се примири (както направих аз), или - смяна на дюзите, и на всеки 100 км - поне 10 км на бензин. Иначе рано или късно пак ще стигнеш до сегашното положение.
Коментар
-
Immortal написа:Дюзи.И с добавка, и без, стане ли така - смяна.Моята беше така, сложих РЕДЕКС - минах 300 км на бензин и се оправи. След това обаче, като почнах пак да карам на газ за 2 месеца пак стана същата. Няма оправия.Газта скапва дюзите - когато през тях минава бензин, освен че той се разпръсква, също така охлажда и самата дюза (а всъщност отворът на дюзата е десети от милиметъра). Като караш на газ, дюзите се загряват и няма кой да ги охлади - затова става така. Спичат се и после няма оправия. Или карай на газ и се примири (както направих аз), или - смяна на дюзите, и на всеки 100 км - поне 10 км на бензин. Иначе рано или късно пак ще стигнеш до сегашното положение.Fiat Brava 1.6 ELX
Fiat Tipo 1.6
Коментар
-
мога да ти отговоря за чистенето.колата работеше като трактор-при подаване на газ придърпваше и пукаше.след почистване във вана на дюзите вече около година работи перфектно на бензин.разликата е огромна!НО-вече не задържам много бензина в резервоара и паля и гася на бензин.Renault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
-
u_bo
vaskobravo написа:мога да ти отговоря за чистенето.колата работеше като трактор-при подаване на газ придърпваше и пукаше.след почистване във вана на дюзите вече около година работи перфектно на бензин.разликата е огромна!НО-вече не задържам много бензина в резервоара и паля и гася на бензин.
Коментар
-
Да се почистят дюзите си е добре дори и да нямаш този проблем. Повечето фирми ще те таксуват приблизително 14 лева на дюза за чистене на ултразвук. Обикновено времето трае два часа...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар