Миналата седмица пръсках с WD 40. Ама така пръсках , че олях всичко - то не бяха панти, машинки, моторчета, ключалки, огледалата в основата - там където се прибират. Обаче сега от около 45-50 км/ч нагоре се чува леко свистене откъм дясното огледало, което днес случайно слушах и при много висока скорост - ужасно е! Дали това ВД е прочистило някой запушен път на въздуха? иначе вратата си ляга уж добре в/у уплътнението, затваря се както обикновено, даже много по-добре, уплътненията са здрави.... Възможно ли е през кабелите на огледалото да се просмуква? Иначе не мога да разбера откъде точно духа - слагам си ръката и не ми духа на нея, но се чува зловещо гадно! Някакви идеи, съвети за нещо? В търсачката написах "духане" ама наизлизаха милиони теми, а с "духане висока скорост" нямаше мнения и теми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свистене от дясно огледало - ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
НЕ не не мога повече, хвърлям си книжката и автомобилните познания на боклука!!!Оправих проблема - вдигнах си стъклото догоре! Не ми се смейте! Някой е пипнал копченцето и е свалил стъклото няколко милиметра....А аз токова се чудих защо на автомивката с водоструйката, цялата дясна седалка беше мокра, а и имаше вода отвътре на стъклото.... абе не мога повече....
Коментар
-
Абе кво се смеете, знаете ли вчера като смених гумите, тръгвам си от Диана, и на Богров обърнах колата наопаки и си тръгвам към София, а заедно с мене завива един Опел Кадет, и аз си карам вдясно, а той се напъва вляво и ще ме изпреварва. И аз викам хубаво, нека минава, а аз си ускорявам плавничко и си слушам свистенето и се опитвам да го хвана откъде е. И си ускорявам, и отдясно свистене, отляво оня с Опела ръмжи и се напъва, а аз все така плавно си ускорявам и не се усещам. И оня с опела явно живота му зависеше от това да ме изпревари, ама аз както казах - ускорявам си, и си слушам свистенето, което вече при 150 беше .... "нема да ти обесня’ам". И някъде към 165 погледнах километража, и реших че вече не може да се има доверие на гумите, нищо че бяха чисто нови, ама се сетих и за оня с Опела - гледам вляво - няма го. Гледам на задното огледало - оня явно се беше отказал някъде около 130, щото беше доста назад. Ама, иначе имаше страшен зор да ме изпревари. И какво щеше да ми покаже с това? Че е голям рацер? А щеше ли да ми каже за свистенето - НЕ! Ама рацинга е важен. И защо се напъва с очевадно по-слаба кола, натоварена с 4 човека, с/у очевидно по-силна. Не че мойта е много силна, ама тоя Опел..... то даже е срамно да се дърпаш с такъв.
Коментар
-
ogi28b написа:аааа, задните съм ги заключил и само аз ги пускам! ама предните - някой се е возил и е пипнал без да иска... Защо не могат да се заключват всички стъкла?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мойте само предните са електрически и нямам възможност за заключване, но след един случай си ги направих.С един приятел отидохме до Банско да си вземе заплатата, работи там. Почти през целият път си играеше с копчето за стъклото, малко го смъкне, пак го вдигне. Явно доста пъти е натискал да се вдига стъклото след като е било докрай и така нали при по-голям ток изключва моторчето.Та прибираме се вечерта и аз съм нощна смяна. Оставих колата пред нас, ядох и тръгвам за работа - и какво виждам, не ми работи километража и оборотомера, не ми работят мигачите. Отидох на работа и през ноща като нямаше клиенти студ не студ (януари месец) си казвам ще видя какво стана с колата. Започнах от най елементарната причина, предпазителите и така и се оказа. Беше изгоряло едно 15А, което явно освен за ел. стъклата е и за мигачите и уредите на таблото.След тази случка извадих буксата на дясното стъкло, проверих кои крачета от нея трябва да свържа за да имитирам, че бутона е включен и сега си управлявам стъклата само аз :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Tornado написа:ogi28b написа:аааа, задните съм ги заключил и само аз ги пускам! ама предните - някой се е возил и е пипнал без да иска... Защо не могат да се заключват всички стъкла?
Коментар
-
Е тук вече е далеч от мойте най задълбочени познания - трябва да се пипа електрониката на управляващата платка май. А алармата ми го има като функция май, ама тя и други функции има, от които половината не работят.... не знам аз кога ще я сменя тая аларма, някой път ще ме заключи и ще си гледам колата как работи, и не мога да вляза.... А това като цяло не го намирам за удачно - алармата да ми вдига стъклата. Някъде из раководството, си мисля че пишеше нещо за някакъв звук - 15 херца, който моторчето издава като се натовари, и нещо друго го разпознава този звук, и така разбира че стъклото е най-горе или най-долу, и спира тока. Ама може и да си измислям....
Коментар
-
За звуците си измисляш Модула разбира, че са до горе или до доле според натоварването на ел-маторя Т.е. - когато е плавно - ок, когато се натовари - пуска за секунда и спира...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
И ако по някаква неизвестна причина честотата се измени ? Сега аз да попитам нещо друго. Ходих при един жичкаджия да видим може ли да направи десния джам на бравото автоматично да слиза/качва, само при еднократно натискане на копчето, както е при шофьорското място. Отговорът беше, че цялата далавера е много трудна и няма как да стане - съответно не може да ми сложи модули за автоматично затваряне при включване на алармата. Така ли е или просто той не разбира ? И ако наистина не може дясната врата да се пригоди има ли начин да сваля от някое друго браво оная джаджа, което следи за движението на стъклото от лявата врата и да я боцна на дясната ?www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар