Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свистене от дясно огледало - ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свистене от дясно огледало - ОПРАВЕНО

    Миналата седмица пръсках с WD 40. Ама така пръсках , че олях всичко - то не бяха панти, машинки, моторчета, ключалки, огледалата в основата - там където се прибират. Обаче сега от около 45-50 км/ч нагоре се чува леко свистене откъм дясното огледало, което днес случайно слушах и при много висока скорост - ужасно е! Дали това ВД е прочистило някой запушен път на въздуха? иначе вратата си ляга уж добре в/у уплътнението, затваря се както обикновено, даже много по-добре, уплътненията са здрави.... Възможно ли е през кабелите на огледалото да се просмуква? Иначе не мога да разбера откъде точно духа - слагам си ръката и не ми духа на нея, но се чува зловещо гадно! Някакви идеи, съвети за нещо? В търсачката написах "духане" ама наизлизаха милиони теми, а с "духане висока скорост" нямаше мнения и теми.

    #2
    И моето огледало от ляво свисти при скорост, много ме дразни още не съм го гледал какво му е има един болт дето му липсва, сигурно се получава вакуум като го оправя ще пиша
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      НЕ не не мога повече, хвърлям си книжката и автомобилните познания на боклука!!!Оправих проблема - вдигнах си стъклото догоре! Не ми се смейте! Някой е пипнал копченцето и е свалил стъклото няколко милиметра....А аз токова се чудих защо на автомивката с водоструйката, цялата дясна седалка беше мокра, а и имаше вода отвътре на стъклото.... абе не мога повече....

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Re: Свистене от Дясно Огл. - ОПРАВЕНО

          ogi28b написа:
          ...В търсачката написах "духане" ама наизлизаха милиони теми, а с "духане висока скорост" нямаше мнения и теми.
          :D :D :D
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Абе кво се смеете, знаете ли вчера като смених гумите, тръгвам си от Диана, и на Богров обърнах колата наопаки и си тръгвам към София, а заедно с мене завива един Опел Кадет, и аз си карам вдясно, а той се напъва вляво и ще ме изпреварва. И аз викам хубаво, нека минава, а аз си ускорявам плавничко и си слушам свистенето и се опитвам да го хвана откъде е. И си ускорявам, и отдясно свистене, отляво оня с Опела ръмжи и се напъва, а аз все така плавно си ускорявам и не се усещам. И оня с опела явно живота му зависеше от това да ме изпревари, ама аз както казах - ускорявам си, и си слушам свистенето, което вече при 150 беше .... "нема да ти обесня’ам". И някъде към 165 погледнах километража, и реших че вече не може да се има доверие на гумите, нищо че бяха чисто нови, ама се сетих и за оня с Опела - гледам вляво - няма го. Гледам на задното огледало - оня явно се беше отказал някъде около 130, щото беше доста назад. Ама, иначе имаше страшен зор да ме изпревари. И какво щеше да ми покаже с това? Че е голям рацер? А щеше ли да ми каже за свистенето - НЕ! Ама рацинга е важен. И защо се напъва с очевадно по-слаба кола, натоварена с 4 човека, с/у очевидно по-силна. Не че мойта е много силна, ама тоя Опел..... то даже е срамно да се дърпаш с такъв.

            Коментар


              #7
              Кво няма да се смеем тя ситуацията ти става само затова.Аз лично винаги като слизам от колата проверявам и четирите си ел.стъкла дали са вдигнати догоре все пак са ЕЛ.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                аааа, задните съм ги заключил и само аз ги пускам! ама предните - някой се е возил и е пипнал без да иска... Защо не могат да се заключват всички стъкла?

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  аааа, задните съм ги заключил и само аз ги пускам! ама предните - някой се е возил и е пипнал без да иска... Защо не могат да се заключват всички стъкла?
                  Може защо да не може айде ти си по елетриките давай.Ама според мен по добре едно модулче за автоматично вдигане след заключване е по добре а?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Мойте само предните са електрически и нямам възможност за заключване, но след един случай си ги направих.С един приятел отидохме до Банско да си вземе заплатата, работи там. Почти през целият път си играеше с копчето за стъклото, малко го смъкне, пак го вдигне. Явно доста пъти е натискал да се вдига стъклото след като е било докрай и така нали при по-голям ток изключва моторчето.Та прибираме се вечерта и аз съм нощна смяна. Оставих колата пред нас, ядох и тръгвам за работа - и какво виждам, не ми работи километража и оборотомера, не ми работят мигачите. Отидох на работа и през ноща като нямаше клиенти студ не студ (януари месец) си казвам ще видя какво стана с колата. Започнах от най елементарната причина, предпазителите и така и се оказа. Беше изгоряло едно 15А, което явно освен за ел. стъклата е и за мигачите и уредите на таблото.След тази случка извадих буксата на дясното стъкло, проверих кои крачета от нея трябва да свържа за да имитирам, че бутона е включен и сега си управлявам стъклата само аз :D
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      ogi28b написа:
                      аааа, задните съм ги заключил и само аз ги пускам! ама предните - някой се е возил и е пипнал без да иска... Защо не могат да се заключват всички стъкла?
                      Може защо да не може айде ти си по елетриките давай.Ама според мен по добре едно модулче за автоматично вдигане след заключване е по добре а?
                      Да, та ако алармата му е настроена да заключва сама колата - да станат близки приятели с ключаря :D

                      Коментар


                        #12
                        Е тук вече е далеч от мойте най задълбочени познания - трябва да се пипа електрониката на управляващата платка май. А алармата ми го има като функция май, ама тя и други функции има, от които половината не работят.... не знам аз кога ще я сменя тая аларма, някой път ще ме заключи и ще си гледам колата как работи, и не мога да вляза.... А това като цяло не го намирам за удачно - алармата да ми вдига стъклата. Някъде из раководството, си мисля че пишеше нещо за някакъв звук - 15 херца, който моторчето издава като се натовари, и нещо друго го разпознава този звук, и така разбира че стъклото е най-горе или най-долу, и спира тока. Ама може и да си измислям....

                        Коментар


                          #13
                          За звуците си измисляш Модула разбира, че са до горе или до доле според натоварването на ел-маторя Т.е. - когато е плавно - ок, когато се натовари - пуска за секунда и спира...
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Хващам се веднага на бас, на 1 бира, порция картофки със сиренье, и овчарска салатка
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              И ако по някаква неизвестна причина честотата се измени ? Сега аз да попитам нещо друго. Ходих при един жичкаджия да видим може ли да направи десния джам на бравото автоматично да слиза/качва, само при еднократно натискане на копчето, както е при шофьорското място. Отговорът беше, че цялата далавера е много трудна и няма как да стане - съответно не може да ми сложи модули за автоматично затваряне при включване на алармата. Така ли е или просто той не разбира ? И ако наистина не може дясната врата да се пригоди има ли начин да сваля от някое друго браво оная джаджа, което следи за движението на стъклото от лявата врата и да я боцна на дясната ?
                              www.CarProfi-BG.com
                              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                              Най-атрактивните цени в София!

                              Коментар

                              Working...
                              X