Здравейте Колеги,От няколко дни има проблем с оборотите на колата. Когато е студена работи нормално - 1100 rpm. След като зегрее около - 80 градуса двигателя започва да се тресе, да прекъсва и аха да загасне. А когато загрее колата добре, покарам я 10-15 км, пуснали газта - направо си гасне (представете си какво става, когато трябва да спра на светофар).Свещите са нови. А след като вчера я закарах на "майстор", за да й направя компютърна диагностика той каза, че проблемът е в кабелите на свещите и запалителната бобина. Днес смених кабелите, тъй като по негова препоръка, за начао мога да започна с тях. Е, същата работа. Докато пипах по двигателя, скъсах един маркуч, който свързва, оградените на снимките отвори, който нямам никаква представа за какво е.Ще се радвам да ми помогнете за тези два проблема, които описах. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с Fiat Bravo 1.6 16V Решен!!!
Collapse
X
-
По първия проблем, можеш спокойно да смениш майстора - то или е бобина или е кабел, ама двете ... По въпроса за маркучето - задължително е да го смениш, то ти свързва регулатора за налягане на горивото и смук. колектор, в следстие на което променя налягането в зависимост от натоварването на мотора!За оборотите на празен ход се грижи стъпковото моторче, а е възможно този маркуч и да е бил пукнат - взема ли въздух от там, намаш нормален празен ход!
Коментар
-
hit-ko написа:По първия проблем, можеш спокойно да смениш майстора - то или е бобина или е кабел, ама двете ... По въпроса за маркучето - задължително е да го смениш, то ти свързва регулатора за налягане на горивото и смук. колектор, в следстие на което променя налягането в зависимост от натоварването на мотора!За оборотите на празен ход се грижи стъпковото моторче, а е възможно този маркуч и да е бил пукнат - взема ли въздух от там, намаш нормален празен ход!
Коментар
-
spark написа:Ами на заминал си син температурен датчик намирисва работата, а и не е зле да идеш на диагностика да ти видят как са оборотите на празен ход на загряла кола.
Коментар
-
dkesov написа:spark написа:Ами на заминал си син температурен датчик намирисва работата, а и не е зле да идеш на диагностика да ти видят как са оборотите на празен ход на загряла кола.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Браво, колега дано повече нямаш такива проблеми. Най-гадното е докато се разгадае загадката...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар