Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Fiat Bravo 1.6 16V Решен!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с Fiat Bravo 1.6 16V Решен!!!

    Здравейте Колеги,От няколко дни има проблем с оборотите на колата. Когато е студена работи нормално - 1100 rpm. След като зегрее около - 80 градуса двигателя започва да се тресе, да прекъсва и аха да загасне. А когато загрее колата добре, покарам я 10-15 км, пуснали газта - направо си гасне (представете си какво става, когато трябва да спра на светофар).Свещите са нови. А след като вчера я закарах на "майстор", за да й направя компютърна диагностика той каза, че проблемът е в кабелите на свещите и запалителната бобина. Днес смених кабелите, тъй като по негова препоръка, за начао мога да започна с тях. Е, същата работа. Докато пипах по двигателя, скъсах един маркуч, който свързва, оградените на снимките отвори, който нямам никаква представа за какво е.Ще се радвам да ми помогнете за тези два проблема, които описах. Благодаря предварително!
    Прикачени файлове

    #2
    Ами на заминал си син температурен датчик намирисва работата, а и не е зле да идеш на диагностика да ти видят как са оборотите на празен ход на загряла кола.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      По първия проблем, можеш спокойно да смениш майстора - то или е бобина или е кабел, ама двете ... По въпроса за маркучето - задължително е да го смениш, то ти свързва регулатора за налягане на горивото и смук. колектор, в следстие на което променя налягането в зависимост от натоварването на мотора!За оборотите на празен ход се грижи стъпковото моторче, а е възможно този маркуч и да е бил пукнат - взема ли въздух от там, намаш нормален празен ход!

      Коментар


        #4
        Обороти на празен ход - 850/900

        Коментар


          #5
          hit-ko написа:
          По първия проблем, можеш спокойно да смениш майстора - то или е бобина или е кабел, ама двете ... По въпроса за маркучето - задължително е да го смениш, то ти свързва регулатора за налягане на горивото и смук. колектор, в следстие на което променя налягането в зависимост от натоварването на мотора!За оборотите на празен ход се грижи стъпковото моторче, а е възможно този маркуч и да е бил пукнат - взема ли въздух от там, намаш нормален празен ход!
          Между другото, маркучето много лесно се откъсна......като го сложа ще пиша какво е станало. Благодаря!!!

          Коментар


            #6
            Смених маркучето, но нищо не се промени. Проблемът си остана.Има ли възможност колата да се тормози от изгорелите газове (ако катализатора е за смяна)? При подаване на газ, те да се нагнетяват и при отпускане на газта, колата да гасне от това.

            Коментар


              #7
              Огледай да не смуче въздух още от някъде и тогава сменяй каквото и да било
              HGT 2.0 20V

              Коментар


                #8
                spark написа:
                Ами на заминал си син температурен датчик намирисва работата, а и не е зле да идеш на диагностика да ти видят как са оборотите на празен ход на загряла кола.
                Здравей Spark,Този датчик за инжектора ли е? Мисля, че се намира точно под запалителната бобина? Ако греша поправи ме.Вчера проверих свещите, които бях сменил преди 3 седмици. На първи цилиндър свеща не работеше. Извадих и четирите, бяха доста зацапани. Това може ли да е от богата смес? Ако температурния датчик на инжектора не работи, колата мисля, че ще работи постоянно на смукач и да се дави . За тва мнение не съм много сигурен щот много много не разбирам Не е и стъпковото моторче, защото го смених с това на един колега. Двигателя си протължи с неговите си номера.

                Коментар


                  #9
                  dkesov написа:
                  spark написа:
                  Ами на заминал си син температурен датчик намирисва работата, а и не е зле да идеш на диагностика да ти видят как са оборотите на празен ход на загряла кола.
                  Здравей Spark,Този датчик за инжектора ли е? Мисля, че се намира точно под запалителната бобина? Ако греша поправи ме.Вчера проверих свещите, които бях сменил преди 3 седмици. На първи цилиндър свеща не работеше. Извадих и четирите, бяха доста зацапани. Това може ли да е от богата смес? Ако температурния датчик на инжектора не работи, колата мисля, че ще работи постоянно на смукач и да се дави . За тва мнение не съм много сигурен щот много много не разбирам Не е и стъпковото моторче, защото го смених с това на един колега. Двигателя си протължи с неговите си номера.
                  След като не ти работи на първи цилиндър свеща,значи колата ти работи на 3 цилиндъра и е нормално двигателя ти да се тресе.Защо не я смениш тази свещ и да видиш дали няма да се оправи?С какви свещи си в момента и за колко пари си ги взел?Сменял ли си кабелите?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Свещите съм ги сменил - BOSH. Естествено, че сложих работеща на първи цилиндър.

                    Коментар


                      #11
                      Това,че е нова свеща не значи ,че работи.Ако все пак не е от нея,то вариантите не са много за да нямаш искра-кофти кабел евентуално бобина.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, мъките свършиха, и както се очакваше нищо от това, което мъчихме до тук не помогна.Причината за всичко, описано като проблем се дължеше на лошо поставен ангренажен ремък, разминаване с един зъб. Оправи се колата, мърка :D Благодаря на всички, които се отзоваха!!!!!!!!

                        Коментар


                          #13
                          Браво, колега дано повече нямаш такива проблеми. Най-гадното е докато се разгадае загадката...
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            кажи поне кой така добре е "поставил" ремъка :D
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар

                            Working...
                            X