Отново имам проблем Пунтото Възможно ли е съединителят ми да боксува толкова много че чак да припушва и да оставя димни кълба след колата?При изкачване на наклон колата започва да оставя след себе си сиво-бял пушек а когато спра мирише на феродо и колкото и да и давам гас на място не пуши и се чудя дали е възможно да е от това,също така когато съм на полу-съединител леко се тресе цялата кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Признаци за износен съединител
Collapse
X
-
Когато има претрисане- значи диска приплъзва- става въпрос за феродовия диск като си намали дебелината на феродото, а и вероятно тръгва чак когато отпуснеш педала горе високо- все признаци на износен феродов диск. Не пречи първо да откачиш жилото на съединителя дали се движи свободно и ако е ОК- диск.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Re: Признаци за износен съединител
tosho_mt написа:Отново имам проблем Пунтото Възможно ли е съединителят ми да боксува толкова много че чак да припушва и да оставя димни кълба след колата?При изкачване на наклон колата започва да оставя след себе си сиво-бял пушек а когато спра мирише на феродо и колкото и да и давам гас на място не пуши и се чудя дали е възможно да е от това,също така когато съм на полу-съединител леко се тресе цялата кола
Коментар
-
Най- добре се информирай за цените на компонентите на съединителя и ги купувай само тези неща, които са за смяна- все пак няма нищо по- доброто от оригиналния притискателен диск, например- в БГ нов по- добър няма да намериш, както и лагера ако няма шум преди това също не е за смяна, но тези неща трябва да се конкретизират след свалянето на дисковете и лагера. К-т съединител е между 120- 200 лв., а само феродовия се намира между 45- 80 лв.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:Най- добре се информирай за цените на компонентите на съединителя и ги купувай само тези неща, които са за смяна- все пак няма нищо по- доброто от оригиналния притискателен диск, например- в БГ нов по- добър няма да намериш, както и лагера ако няма шум преди това също не е за смяна, но тези неща трябва да се конкретизират след свалянето на дисковете и лагера. К-т съединител е между 120- 200 лв., а само феродовия се намира между 45- 80 лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар