Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Признаци за износен съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Признаци за износен съединител

    Отново имам проблем Пунтото Възможно ли е съединителят ми да боксува толкова много че чак да припушва и да оставя димни кълба след колата?При изкачване на наклон колата започва да оставя след себе си сиво-бял пушек а когато спра мирише на феродо и колкото и да и давам гас на място не пуши и се чудя дали е възможно да е от това,също така когато съм на полу-съединител леко се тресе цялата кола
    Fiat Punto ELX 1.7TD 1996g.

    #2
    Май си е за смяна!??!

    Коментар


      #3
      Когато има претрисане- значи диска приплъзва- става въпрос за феродовия диск като си намали дебелината на феродото, а и вероятно тръгва чак когато отпуснеш педала горе високо- все признаци на износен феродов диск. Не пречи първо да откачиш жилото на съединителя дали се движи свободно и ако е ОК- диск.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Re: Признаци за износен съединител

        tosho_mt написа:
        Отново имам проблем Пунтото Възможно ли е съединителят ми да боксува толкова много че чак да припушва и да оставя димни кълба след колата?При изкачване на наклон колата започва да оставя след себе си сиво-бял пушек а когато спра мирише на феродо и колкото и да и давам гас на място не пуши и се чудя дали е възможно да е от това,също така когато съм на полу-съединител леко се тресе цялата кола
        Според мен, диагнозата е съвсем ясна - смяна с нов и то комплект, заради това потреперване - обезателно има петна и по огледалната част на притискателния!

        Коментар


          #5
          А пушека дали е от това или проблемът е някаде другадеп.с. Горе-долу колко пари да си приготвя за съединителя че май е бая пари?
          Fiat Punto ELX 1.7TD 1996g.

          Коментар


            #6
            Най- добре се информирай за цените на компонентите на съединителя и ги купувай само тези неща, които са за смяна- все пак няма нищо по- доброто от оригиналния притискателен диск, например- в БГ нов по- добър няма да намериш, както и лагера ако няма шум преди това също не е за смяна, но тези неща трябва да се конкретизират след свалянето на дисковете и лагера. К-т съединител е между 120- 200 лв., а само феродовия се намира между 45- 80 лв.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Kimi_Raikonen написа:
              Най- добре се информирай за цените на компонентите на съединителя и ги купувай само тези неща, които са за смяна- все пак няма нищо по- доброто от оригиналния притискателен диск, например- в БГ нов по- добър няма да намериш, както и лагера ако няма шум преди това също не е за смяна, но тези неща трябва да се конкретизират след свалянето на дисковете и лагера. К-т съединител е между 120- 200 лв., а само феродовия се намира между 45- 80 лв.
              много грешиш съединителният комплект започва от 250 лева на горе а за смяна си е....... наи малко над 100 лева зависи дали трябва да се сваля цялата скоростна котия ако не се сваля мойе и по малко а за феродов по малко от 100 лева е пален боклук на моят стар кадет е над 100 лева

              Коментар

              Working...
              X