Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от скоростната кутия

    От известно време гледам че леко просълзява масло от скоросната кутия някаде кадето е дясната полуоска от страната на водача около маншона ,та въпросът ми е имали някакъв семеринг там и ако няма каква е възможната причина .Инякой зблъсвал ли се е с тоя проблем да каже за какво да се приготвя.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    #2
    Има семеринг на полуоската.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Голяма ли е врътката за смяна.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        Така може да си сълзи години. Ако количеството е пренебрежимо, не се занимавай да отваряш скоростна кутия. Добре е ако имаш възможност да сложиш някакво бурканче под колата и да разбереш колко масло губиш примерно на месец.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          Няма какво да и отваря на кутията. Сваляш гумата, подлагаш нещо под мястото където полуоската влиза в кутията, откачаш полуоската и я издърпваш внимателно. Сменяш семеринга и по обратния ред. После доливаш масло до нивото на горната пробка и си готов. Лятото два пъти го правихме това упражнение пред гаража без канал така че не е невъзможно. Но и в сервиз не би трябвало да ти вземат повече от 15лв за смяната.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Количесвото което губя е около 100 грама на месец но ме дразни .А точно ме итересуваше това което колегата Spark е написал след няколко дена ще го сменя скапания семеринг.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              Не е толкова лесно. Трябва да се развие голямата, централна гайка, трябва да се развият болтовете на главината към пружината, и гайката на шарнира, трябва да се махне скобата държаща маншона, трябва да се извади зегерката държаща карето, да се изкара карето и тогава да се извади маншона. Ако е само със семеринг е лесно, ако има и лагер към семеринга, трябва да се избие лагера и да се набие нов.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                Не помня да сме сваляли каре, направо полуоската с карето. А лагер също не помня да видях, защото като свалихме полуоската се сещам че наместихме семеринга с тъпото на една отвертка. А за голямата гайка... при мен поне трябваше лула 32 и я развихме с 1 метър дълга и дебела тръба, за да влезе лулата в нея, като тръбата сигурно тежеше 10 кила. Иди на сервиз, не е сложна работата ако имаш инструменти иначе ще спреш по средата
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар

                Working...
                X