Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой свалял ли е картер на Браво TD100 (01.1997)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой свалял ли е картер на Браво TD100 (01.1997)

    Един приятел си пукна картера и утре трябва да го ’правим" на канала пред нас.може ли да се свали картера без да се сваля целия двигател?

    #2
    може
    fiat Brava 1,9TD 75 -октомври 1998

    Коментар


      #3
      да ама в сервиз мануала пише че трябва ’специален’ ключ с номер 1860833000и чичо Гоогле каза че това е дето е на снимката.Някой правил ли е свалянето , да сподели опит
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Аз съм го свалял, но на 1.4. Не помня какви бяха болтовете, но се наложи да свалям полуоската защото има 2 болта които се падат над нея. Дано не ти се наложи това упражнение, защото е доста неприятно в гаражни условия. Така че първо огледай къде изобщо има болтове.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          И аз го бях спукал, но го правиха в сервиз на застрахователя. Та само гледах, но трябва да има дълго рамо на ключа. Сваля се предната част на ауспуховата тръба и мисля че и един тампон на мотора пречеше, та и него сваляха. После го уплътниха с маслоустойчив силикон.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            аз гледах като сваляха моя, майстора си приспособи такъв ключ(завари на един по къс по дълго рамо). Има две болчета които са навътре и само с такъв дълъг ключ се развиват.
            Fiat Marea 1,9TD100

            Коментар


              #7
              ...

              Аз свалях на мойта Мареа ТД100 - има само два по-проблемни болта - другите ги свалих с гедоре със съответното битче...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24437
              Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
              Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

              Коментар


                #8
                Другия опасен момент е да не се скъсат шпилките на изпускателния колектор. Моите на късмет не се скъсаха, но за сметка на това и трите болта които държат двуцевката към гърнето се скъсаха. Болтове поне се намират, но гайките бяха почти като заварени за шпилките на колектора.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар

                Working...
                X