Един приятел си пукна картера и утре трябва да го ’правим" на канала пред нас.може ли да се свали картера без да се сваля целия двигател?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой свалял ли е картер на Браво TD100 (01.1997)
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
Коментар
-
Аз съм го свалял, но на 1.4. Не помня какви бяха болтовете, но се наложи да свалям полуоската защото има 2 болта които се падат над нея. Дано не ти се наложи това упражнение, защото е доста неприятно в гаражни условия. Така че първо огледай къде изобщо има болтове.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
И аз го бях спукал, но го правиха в сервиз на застрахователя. Та само гледах, но трябва да има дълго рамо на ключа. Сваля се предната част на ауспуховата тръба и мисля че и един тампон на мотора пречеше, та и него сваляха. После го уплътниха с маслоустойчив силикон.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
...
Аз свалях на мойта Мареа ТД100 - има само два по-проблемни болта - другите ги свалих с гедоре със съответното битче...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24437Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Другия опасен момент е да не се скъсат шпилките на изпускателния колектор. Моите на късмет не се скъсаха, но за сметка на това и трите болта които държат двуцевката към гърнето се скъсаха. Болтове поне се намират, но гайките бяха почти като заварени за шпилките на колектора.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар