Оставете тези неща на хора които разбират и не пишете глупости в подобни теми. 1 ден , 2 дена работа и подобни трудоемко било много сложно и т.н.т. Според мен неможе всеки от всичко да разбира . Има хора с никакви тех.познания , на такива 20 страници тема да се изпише , пред него да го правиш той само да гледа пак нищо няма да разбере. Колеги не се захващайте с неща които несте сигурни какъв резултат ще постигнете. Не че се правя че много разбирам но не е и малко . Преди година разглобих двете врати огледах механизмите свърших работата която прецених че затруднява движението на стъклата и ефекта е налице Та във този ред на мисли са написани толкова теми за тези предни стъкла че само трябва да се разрови и обобщи информацията и да се прецени " адже ба да се захващам ли с тази работа , ще мога ли да се справя" или да потърся помощ в сервиз. Не тук отново да откриваме топлата вода. Аз съм писал в една тема за това което съм правил по стъклата затова няма да се повтарям пак
колега не е кой знае каква философия да свалиш 1 кора с 10 винта 4 -5 щипки и т.н.на мен ми се отачи 2 пъти външната дръжка на шофиорската врата и без да съм технически грамотен по темата с колите си разглобих вратата смених си там каквото ми се беше шчупило и нямах никакви проблеми.само иска малко повече мислене,гледане и старание да не изкъртим нещо
Така е колега това исках да кажа но явно си тех. грамотен щом си го направил , не бъди скромен
И двете врати съм ги разглобявал и почистих релсите, смазах ги, напълних жилата с масло. Убедих се и че трябва поне веднъж дневно да ги свалиш до долу и да ги вдигнеш и двете стъкла, така няма проблем. Това го установих защото по-принцип по-често се използва шофьорското стъкло и след време дясното пак започна да ми се движи трудно и за това всеки ден им правя "профилактика"
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Meханизмът свален Има си малко чалъм за вадне и поставяне обратно.държи се на общо пет болта с гайки.Три за машинката и ролката и по една горе и долу за лайсната.Извадих го като преместих долният край наляво,горният надолу и после през отвора в средата изкарах първо горният край и Т.н.т Проклетата"ШАЙБА"(шпилка),или квото е там.Вади се с натиск ,ама не голям.Докато го разбера как е се припотих.Аз го натиснах към ламарините-не надолу,а навън така да се каже. Още един поглед върху механизма за вдигане и сваляне Според някои колеги ,основно проблема се крие тук и в лайсната със спекла грес или недостатъчно такава. При мен на пасажерската врата по;ожението е зле,бавно сваля-вдига,свалих ,почистих ,смазах механичните компоненти,но мога да кажа ,че си пропилях едни 2-3 часа.Разликата не е окой знае каква,има я ,ама не осезаема.Използвах момента да проверя ел.връзките към моторчето-перфектни-нямаше нагоряло или хлабаво-на самотомоторче.Това не означава ,че на другите няколко места не е окоислило и от там да идва проблема.Като има пак време ще търся слабата връзка с мултицет и т.н.т.просто няколко снимки да допълним темата на колегата.Успех на всички които искат да си отремонтират този досаден проблем и не забравяйте да драснетте по някой ред с впечетлянията си от процедурите ,които сте провели.
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000-Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
И при мен го има този проблем !Вчера си купих Ланчия капа и предните стъкла направо се влачат !Освен това едното излиза и се килва напред и неможе да се затвори добре , трябва да му помагам да се вигне и да го "водя" ! И щом от смазването няма ефект къде може да е проблема !Не ми се вярва от завода да ги правят така
Коментар