Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още един в групата на пробитите картери...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги вече напълно се присъединявам и аз към спрасканите картери Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 , само че мойта дупка си е направо дупкище, щом за няма и 300 метра ми изтека повече от половината масло правете сметка, и ми се случи на възможно най-кофти мястото на черен път без обхват ( пътя за с.Ситово ). И като го закарахме на майстор той се измъчи докато го свали картера, тъй като не разбирам много от коли казвам каквото ми каза. Че е свалил част от аспуха, няква полуоска и т.н И ме прати при един майстор "Джанго" мисля че се казва от много време се занимава със заваряване и дано го направи хубаво. Та въпроса ми е дали трябва да си сменя гарнитурата, защото майстора ми каза само да купа червен силикон дето издържа до 300 градуса. И ако трябва каква е най-добрата ?Дайте някви идеи какво да правя ?
    Fiat Brava 1.9 TD 1997г.

    Коментар


      #17
      Скоро спирам на една улица с щръкнали шахти и гледам една черна черта масло от шахтата по цялата улица. Като поглеждам - чертата стига до едно бяло Браво, горкото паркирано на стотина метра след случката и до него локва от масло край бордюра. Сложих му на чистачките бележка да не пали, в случай, че е някоя мадама и не обърне внимание на светещата червена лейка. Даже и адреса на форума написах. Дано да са го оправили без последствия или ако не са да дойдат тука на питат. Като видя шахта минавам с едната гума отгоре и за да не се влачи по корем средата на колата.
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        Косата ми настръхва,като чета тези страхотии и като знам как колата ми се движи всеки ден по черен път.Чак се чудя дали това с откъртените пробки важи за конкретен модел.При мен например ми закача гърнето понякога,което не е чак толкова голяма болка за умиране.С нископрофилни гуми ли карате,та така остават пробките ви по шахтите?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          Колега аз си карам с нормални гуми 185/60R14. Просто явно са много чуствителни и лесно се получават пробки иначе нямам друго обяснение. Kато чета колко много хора са с тези проблеми мисля, че Фиат са си виновни, явно ги слагат много ниско.
          Fiat Brava 1.9 TD 1997г.

          Коментар


            #20
            dudulia написа:
            Косата ми настръхва,като чета тези страхотии и като знам как колата ми се движи всеки ден по черен път.Чак се чудя дали това с откъртените пробки важи за конкретен модел.При мен например ми закача гърнето понякога,което не е чак толкова голяма болка за умиране.С нископрофилни гуми ли карате,та така остават пробките ви по шахтите?
            Важи за моделите, които са с лети алуминиеви картери (а това са дизеловите и 1.8 и 2.0 бензин). Мисля, че 1.6 и 1.4 са с ламаринени картери.
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #21
              1. Оригиналният размер не е ли 185/65 R14?2. Имахте ли кора под картера, когато го счупихте?

              Коментар


                #22
                1.4 е с ламаринен картер. А за картерите на Браво/а/Мареа няма гарнитури - само силикон. Купи си силикон за картери REINZOSIL на VIKTOR-REINZ.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  1. Оригиналният размер не е ли 185/65 R14?2. Имахте ли кора под картера, когато го счупихте?
                  Еми незнам със сигурност но аз карам с 185/60 R14Отдолу под картера нямам никаква кора направо алуминиевият картер.А относно силикона за картери REINZOSIL на VIKTOR-REINZ, ще те послушам много добри отзиви ми казаха за него. Мерси много И внимавайте сички с картерите
                  Fiat Brava 1.9 TD 1997г.

                  Коментар


                    #24
                    Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Здравеите. Имам един въпрос към всички разбиращи, имам Фиат Брава 1.8 бензин. Във Велико Търново изкъртих част от картера ( поне това ми казаха без да са гледали колата от доло ).Четох че трябвало да има някакво кора ни на моята нямам. За около 20-30 метра колата остана без грам масло , а на мястото на удара намерих парче което е с големина 3см на 2см. Много моля които може да ми каже какво да правя да пише. Благодаря предварително

                      Коментар


                        #26
                        Tornado написа:
                        Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
                        Гледам, че и при теб счупването е дошло от задиране на най-ниската точка на картера - планката под генерацията и четирите болта, които я държат. Не мислиш ли, че ако планката направо се разкара ще имаме аванс сантиметър при не дай си боже бъдещи подобни случки?Хъм... като се загледах в снимките ще се окаже, че това са шпилки, а не болтове...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          limpbizkit написа:
                          Колега аз си карам с нормални гуми 185/60R14. Просто явно са много чуствителни и лесно се получават пробки иначе нямам друго обяснение. Kато чета колко много хора са с тези проблеми мисля, че Фиат са си виновни, явно ги слагат много ниско.
                          Какво са виновни от Фиат,че пътищата ни са калпави.

                          Коментар


                            #28
                            Vladim написа:
                            Tornado написа:
                            Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
                            Гледам, че и при теб счупването е дошло от задиране на най-ниската точка на картера - планката под генерацията и четирите болта, които я държат. Не мислиш ли, че ако планката направо се разкара ще имаме аванс сантиметър при не дай си боже бъдещи подобни случки?Хъм... като се загледах в снимките ще се окаже, че това са шпилки, а не болтове...
                            В алфа форума има една доста обширна тема по случая. Горещо се препоръчва разкарването на тази планка, защото се явява най-ниската част на автомобила. Просто гениална инженерна мисъл - планка пазеща генерацията, хваната на 4 шпилки в картера. За да опазиш 2 тръби чупиш картера.

                            Коментар


                              #29
                              Vladim написа:
                              Tornado написа:
                              Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
                              Гледам, че и при теб счупването е дошло от задиране на най-ниската точка на картера - планката под генерацията и четирите болта, които я държат. Не мислиш ли, че ако планката направо се разкара ще имаме аванс сантиметър при не дай си боже бъдещи подобни случки?Хъм... като се загледах в снимките ще се окаже, че това са шпилки, а не болтове...
                              Не беше задиране а удар на предмет който помислих за паднало парче лед или киша от автомобил.Случката стана мисля бях писал на влизане във В.Търново точно преди дъговия мост.Камъка бе паднал на пътя от скалите които се намирят вляво от моста.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                здравейте Колеги!

                                има много лесно решение на проблема с ниския картер и неговото разбиване по нашите скапани пътища.Аз си реших този проблем по следния начин:1. изработване на шейна под картера от квадратен профил 1,5х1,5 см.2.изрязване на маска от цолага / алуминиева сплав/ с дебелина 0.5 см.3. пробиване на отвор за пробката, за лесна смяна на маслото без да се сваля бронята/ кората на картера/4. захващане на бронята за шейната , която предварително е заварена на за няколко удобни места 5.забравяте за проблема с картера .... досега тази броня под картера е спасявала положението стотици пъти. На Астрата бях сложил същата, и там е помагала доста пъти. :D цялата операция при едно приятелче заварчик ми стъпи 15лв. и 30 мин. работа от негова страна, но ефекта си заслужава.Ако се заинтересува някой ще кача и снимки за да видите как изглежда
                                ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

                                Коментар

                                Working...
                                X