Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още един в групата на пробитите картери...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: здравейте Колеги!

    kamen sholev написа:
    има много лесно решение на проблема с ниския картер и неговото разбиване по нашите скапани пътища.Аз си реших този проблем по следния начин:1. изработване на шейна под картера от квадратен профил 1,5х1,5 см.2.изрязване на маска от цолага / алуминиева сплав/ с дебелина 0.5 см.3. пробиване на отвор за пробката, за лесна смяна на маслото без да се сваля бронята/ кората на картера/4. захващане на бронята за шейната , която предварително е заварена на за няколко удобни места 5.забравяте за проблема с картера .... досега тази броня под картера е спасявала положението стотици пъти. На Астрата бях сложил същата, и там е помагала доста пъти. :D цялата операция при едно приятелче заварчик ми стъпи 15лв. и 30 мин. работа от негова страна, но ефекта си заслужава.Ако се заинтересува някой ще кача и снимки за да видите как изглежда
    Интересува се някой вече! Бих се разходил до Велинград и бих отделил 25-30лв. за изпълнението, стига разбира се да ми хареса. Понякога подлагам колата на офроуд изпитания от този сорт и такава екстра би ми спестила доста проблеми :D
    Прикачени файлове
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #32
      колега Вадим и аз като теб си падам по оф-роуда затова всиюките ми коли са така защитени под картера. Утре ще направя снимки и ще ги кача за да видете как става, колкото до изработката всеки заварчик може да ти го направи стига да си осигуриш материалите.ще запиша и размерите на самата метална маска.Надявам се да помогне на съфорумниците и да забравят за тоз проблем с картерите :D
      ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

      Коментар


        #33
        Преди два дни се видях с един колега от Казанлък със Мареа Уикенд ТД 100.Спукал е картера кво спукал направо разпрал.Движил се е на първа предавка и от удара му се е отворила въздушната възглавница на волана и са се затегнали двата предпазни колана.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #34
          извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
          ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

          Коментар


            #35
            Хайде колега давай снимките че съм решил да направя такава кора на Палиото. Аз че сега го карам яко през дупките. На една неравност, още като го копувах, намалям аз а собственика вика дай газ. Дадох газ, колата се справи добре в сголямата неравност но нещо отдолу яко издрънча. Не е спукан но е леко смачкан. Удържа на моята вандалщина. И мазни яко по цялата дължина на гарнитурата, ама не забелязвам да губя масло. Ако се сетя да се пъхна пак отдолу под нея мога и да снимам как изглежда. И съвет - за българските пътища - само високи коли! Ние други не можем да караме тук при този лунен пейзаж.
            Fiat Palio Weekend TD70
            ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

            Коментар


              #36
              kamen sholev написа:
              извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
              Картера ми е демонтиран отново защото днес пак го ударих.Утре ще заварявам и ще умувам вариант за усилване.Сега ми просветна дали можеше да се възползвам от услугите по каското или задължително щяха да ми праснат акт ако виках куки.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #37
                Tornado написа:
                kamen sholev написа:
                извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
                Картера ми е демонтиран отново защото днес пак го ударих.Утре ще заварявам и ще умувам вариант за усилване.Сега ми просветна дали можеше да се възползвам от услугите по каското или задължително щяха да ми праснат акт ако виках куки.
                :P ми кажи им че така си я намерил на паркинга .... мисля че ти трябва протокола, а акт ще ти пишат само ако имаш нарушение... т.е. сбъркал си.. иди утре до някоя дупка или издадена шахта и си викни полоция да ти напишат протокол. с него отиваш при застрахователа - нали имаш каско.

                Коментар


                  #38
                  Можел си да викнеш полицаи, на мен на морето преди 3 години ми написаха "При преминаване през необозначено пътно препятствие (шахта) ..." и каското ми сложи нов картер. Е верно, колата си остана в Бургас за 3 седмици, но все пак оправиха нещата. Дори ми се обадиха да ме питат с какво масло обикновено я карам, за да ми налеят същото. Каското беше в Булстрад, сервизът се казваше "Експрес" - до магазин Метро в Бургас - останах очарован от отношението и на застрахователите, и на хората от сервиза. Това ако ми се беше случило в София имаше да ми се правят на важни по цялата редица от полицаи през застрахователи до сервиза, не ми се мисли направо.
                  Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                  Коментар


                    #39
                    u_bo написа:
                    Tornado написа:
                    kamen sholev написа:
                    извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
                    Картера ми е демонтиран отново защото днес пак го ударих.Утре ще заварявам и ще умувам вариант за усилване.Сега ми просветна дали можеше да се възползвам от услугите по каското или задължително щяха да ми праснат акт ако виках куки.
                    :P ми кажи им че така си я намерил на паркинга .... мисля че ти трябва протокола, а акт ще ти пишат само ако имаш нарушение... т.е. сбъркал си.. иди утре до някоя дупка или издадена шахта и си викни полоция да ти напишат протокол. с него отиваш при застрахователа - нали имаш каско.
                    Свърши тя тая аз съм го демонтирал вече.Само ми стана интересно дали ще признаят такава щета.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      Tornado написа:
                      u_bo написа:
                      Tornado написа:
                      kamen sholev написа:
                      извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
                      Картера ми е демонтиран отново защото днес пак го ударих.Утре ще заварявам и ще умувам вариант за усилване.Сега ми просветна дали можеше да се възползвам от услугите по каското или задължително щяха да ми праснат акт ако виках куки.
                      :P ми кажи им че така си я намерил на паркинга .... мисля че ти трябва протокола, а акт ще ти пишат само ако имаш нарушение... т.е. сбъркал си.. иди утре до някоя дупка или издадена шахта и си викни полоция да ти напишат протокол. с него отиваш при застрахователа - нали имаш каско.
                      Свърши тя тая аз съм го демонтирал вече.Само ми стана интересно дали ще признаят такава щета.
                      няма да си първия

                      Коментар


                        #41
                        Tornado написа:
                        u_bo написа:
                        Tornado написа:
                        kamen sholev написа:
                        извинявам се колеги но лаптопа ми се бъгяса и не мога да кача снимките, но в най скоро време.Знам, че е много наболял проблем с картерите. Идеята е на мястото на маската която я има на фиатовете дасе сложи нова която да е метална и да поикрива и самия картер.Тази метална плоча се поставя на две релси от квадратен профил 1.5х1.5см.Размерите на плочата мисля, че бяха 85х87х89.
                        Картера ми е демонтиран отново защото днес пак го ударих.Утре ще заварявам и ще умувам вариант за усилване.Сега ми просветна дали можеше да се възползвам от услугите по каското или задължително щяха да ми праснат акт ако виках куки.
                        :P ми кажи им че така си я намерил на паркинга .... мисля че ти трябва протокола, а акт ще ти пишат само ако имаш нарушение... т.е. сбъркал си.. иди утре до някоя дупка или издадена шахта и си викни полоция да ти напишат протокол. с него отиваш при застрахователа - нали имаш каско.
                        Свърши тя тая аз съм го демонтирал вече.Само ми стана интересно дали ще признаят такава щета.
                        Признават я тази щета , даже доволно протриват ръце.Защо , защото с протокол от КАТ че си спукал картера поради неравности по пътя застрахователя съди общината и взема доста добра сума в пъти по-голяма от това което ще ти плати на теб :D Тук е далаверата за застрахователите.Когато миналия месец спуках гумите и изкривих джантити в Казанлък , Булстрад осъдиха община Казанлък 1800лв. + разходите по делото :D на мен ми изплатиха 480лв. купих си нова гума и изправих джантите и ми останаха 250лв. да се почерпя Така че колеги за най-малкото нещо винаги посещавайте застраховатля си
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          http://www.auto2.ru/cat/99/filter/36...раднете малко идеи!!!

                          Коментар


                            #43
                            Vladim написа:
                            Tornado написа:
                            Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
                            Гледам, че и при теб счупването е дошло от задиране на най-ниската точка на картера - планката под генерацията и четирите болта, които я държат. Не мислиш ли, че ако планката направо се разкара ще имаме аванс сантиметър при не дай си боже бъдещи подобни случки?
                            Хм, аз пък си мислех, че тази планка се явява най-ниска точка под колата и така пази и картера. Това лято на морето един път яко изпрасках колата отдолу на паркинга срещу "Златната рибка" до Созопол, точно тази планка ударих, но нищо не се счупи или проби. Ако някой ходи там, да внимава, почти всяка кола задираше в камъните. На един крайслер имах чувството, че задните му гуми ще останат във въздуха, така гадно се нахендри в изкопани в пръстта коловози от гуми и високи камъни по средата.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #44
                              snake написа:
                              Хм, аз пък си мислех, че тази планка се явява най-ниска точка под колата и така пази и картера. Това лято на морето един път яко изпрасках колата отдолу на паркинга срещу "Златната рибка" до Созопол, точно тази планка ударих, но нищо не се счупи или проби. Ако някой ходи там, да внимава, почти всяка кола задираше в камъните. На един крайслер имах чувството, че задните му гуми ще останат във въздуха, така гадно се нахендри в изкопани в пръстта коловози от гуми и високи камъни по средата.
                              Тази планка е хваната за картера, който както ни е изветно е от алуминии... Според мен всеки удар по планката е потенциално опасен за цялостта на картера. От друга страна тя е с прекалено малка площ за да може да предпазва нещо... освен разбира се тръбата на генерацията в случай, че се откъсне откъм турбото (не знам, как може да се получи. Теоритично картерът е по-добре да поема удари с цялата си площ, а не с конкретна част, така разпределението на удара става върху по-голяма площ.Общо взето заключението е, че тези коли не са предвидени за смотани пътища, като нашите и са ниски. Трабва много да се внимава при преминаване на препятсвия. Ако трябва минете с колелото през нещо, но не го допускайте под мотора!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #45
                                Здравейте колеги! Аз сам нов във форума и веднага започвам с уплаквания.... за картера! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Тея в Дупница са си баш мушенници, но предложено от тях и закупеното от мен си беше изтинско постижение и за двете страни. Даже ми стана гузно да се пазарим за 5900 с чича ми, но все пак смъкна на 5600, като си разделихме ЕКО таксата Тази седмица във понеделник си купих ФИАТ КУПЕ 2.0 20V 147к.с. 98г. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 изпратих баща ми да я регистрира (от 10 до 18:00ч. , много ме псува, ма нямаше друг начин ). Вчера минах Двигателен преглед (за всеки случай). Всичко си беше ОК. Окачването е в перфектно състояние. ИмаХ фабрична аларма с фиата, но тя замина веднага след покупката. Пълна мистериа. Тамън си накупих джунджуриите, като пожарогасител, жилетка, препарат за кожа :P и викам всичко е ток и жица и.... вчера след 1 биричка, в кафето, нямаше начин да откажа на един авер и едно пиче, тъй като ми мрънкаха цяла вечер да ги возя и накрая гъзарията и фуклярството в мен натделяха Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 . Разтреперих ги набързо на две добри прави улици и на връщане точно паркирах с 5км/ч пред кафето и минах с лявата гума през една "добре монтирана" канавка, а с десната гума през дупката до нея и като издрънчааа, и кат му слезнах и запсувах, та и един пияница нокаутирах каде се моташе около колата, та се потпира чак, деба. Днес на Симеон го спазарих картера за 280лв. "като за колега" щот и аз продавам авточасти. Взех го от некъв 5-ак с взривени лагери в двигателя. Ся трябва да го измия и да отмия парчоците от биелите по картера. Масло 10W40 за 83лв., филтри на MANN за 35лв. и остава само да се свърши работата. Днеска ще го мъча монтажа и утре може да кача снимки!
                                Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                                Къде отиваш ти, може би?

                                Коментар

                                Working...
                                X