Колеги вече напълно се присъединявам и аз към спрасканите картери Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 , само че мойта дупка си е направо дупкище, щом за няма и 300 метра ми изтека повече от половината масло правете сметка, и ми се случи на възможно най-кофти мястото на черен път без обхват ( пътя за с.Ситово ). И като го закарахме на майстор той се измъчи докато го свали картера, тъй като не разбирам много от коли казвам каквото ми каза. Че е свалил част от аспуха, няква полуоска и т.н И ме прати при един майстор "Джанго" мисля че се казва от много време се занимава със заваряване и дано го направи хубаво. Та въпроса ми е дали трябва да си сменя гарнитурата, защото майстора ми каза само да купа червен силикон дето издържа до 300 градуса. И ако трябва каква е най-добрата ?Дайте някви идеи какво да правя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още един в групата на пробитите картери...
Collapse
X
-
Скоро спирам на една улица с щръкнали шахти и гледам една черна черта масло от шахтата по цялата улица. Като поглеждам - чертата стига до едно бяло Браво, горкото паркирано на стотина метра след случката и до него локва от масло край бордюра. Сложих му на чистачките бележка да не пали, в случай, че е някоя мадама и не обърне внимание на светещата червена лейка. Даже и адреса на форума написах. Дано да са го оправили без последствия или ако не са да дойдат тука на питат. Като видя шахта минавам с едната гума отгоре и за да не се влачи по корем средата на колата.
Коментар
-
Косата ми настръхва,като чета тези страхотии и като знам как колата ми се движи всеки ден по черен път.Чак се чудя дали това с откъртените пробки важи за конкретен модел.При мен например ми закача гърнето понякога,което не е чак толкова голяма болка за умиране.С нископрофилни гуми ли карате,та така остават пробките ви по шахтите?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Косата ми настръхва,като чета тези страхотии и като знам как колата ми се движи всеки ден по черен път.Чак се чудя дали това с откъртените пробки важи за конкретен модел.При мен например ми закача гърнето понякога,което не е чак толкова голяма болка за умиране.С нископрофилни гуми ли карате,та така остават пробките ви по шахтите?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Airfan написа:1. Оригиналният размер не е ли 185/65 R14?2. Имахте ли кора под картера, когато го счупихте?Fiat Brava 1.9 TD 1997г.
Коментар
-
Здравеите. Имам един въпрос към всички разбиращи, имам Фиат Брава 1.8 бензин. Във Велико Търново изкъртих част от картера ( поне това ми казаха без да са гледали колата от доло ).Четох че трябвало да има някакво кора ни на моята нямам. За около 20-30 метра колата остана без грам масло , а на мястото на удара намерих парче което е с големина 3см на 2см. Много моля които може да ми каже какво да правя да пише. Благодаря предварително
Коментар
-
Tornado написа:Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
limpbizkit написа:Колега аз си карам с нормални гуми 185/60R14. Просто явно са много чуствителни и лесно се получават пробки иначе нямам друго обяснение. Kато чета колко много хора са с тези проблеми мисля, че Фиат са си виновни, явно ги слагат много ниско.
Коментар
-
Vladim написа:Tornado написа:Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.
Коментар
-
Vladim написа:Tornado написа:Ето и обещаните снимки.Люспичките на последната снимка не мога да определя от какво са.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
здравейте Колеги!
има много лесно решение на проблема с ниския картер и неговото разбиване по нашите скапани пътища.Аз си реших този проблем по следния начин:1. изработване на шейна под картера от квадратен профил 1,5х1,5 см.2.изрязване на маска от цолага / алуминиева сплав/ с дебелина 0.5 см.3. пробиване на отвор за пробката, за лесна смяна на маслото без да се сваля бронята/ кората на картера/4. захващане на бронята за шейната , която предварително е заварена на за няколко удобни места 5.забравяте за проблема с картера .... досега тази броня под картера е спасявала положението стотици пъти. На Астрата бях сложил същата, и там е помагала доста пъти. :D цялата операция при едно приятелче заварчик ми стъпи 15лв. и 30 мин. работа от негова страна, но ефекта си заслужава.Ако се заинтересува някой ще кача и снимки за да видите как изглеждаФИАТ МАРЕА 1,9ТД
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар