Здравейте.Извинявам се ако повтарям някоя тема.Имам проблем с антифриза.Сменях-гарнитура,пилиха ми главата,и водната помпа смених-и нищо.Карам 2-3 седмици и антифриза изчезва 4.5л за 3 седмици мисля че хич не е нормално.А и друг проблем имам карам Браво 1.6 16v 103k.c разхода ми е доста голям.Сипвам 45л и минавам 300 км градско-без никакви задръствания сменях филтри гърнетата си смених щото едното беше спукано и пак разхода е същия около 15-17л/100км.Ще почерпя ака помогнете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Антифриз
Collapse
X
-
Въобще не е нормално да имаш такава загуба на течност!Предполагам си огледал за течове по системата, ако пък няма другия вариант е да го хвърля през ауспуха!Имаш ли парно, смесване на масло с антифриз,надуване на маркучи?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
-
Имах подобен проблем с антифриза и доливах всяка седмица. Проблема се оказа банален - капачка на разширителния съд, без да се цапа около нея . Но по резбата беше вечно мокра! Все едно съм карал непрекъснато с отворен съд и от там се изпарява - смених я с капачка от 5лв и нещата заспаха. Дано съм бил полезен!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
maiska
-
maiska
Благодаря.При мен има теч и изглежда не е от разширителния съд - капе много по напред от казанчето за антифриза. Предполагам че е от основния маркуч, напукан е на доста места, сигурно и някъде е цепнат.
Коментар
-
Еми през ауспоха не го изпарява сигурен съм,щото ако беше оттам щеше да излиза повече дим.Ще видя да сменя капачката.Има и друга възможност да тече слабо през радиатора и да се изпарява-щото гледах не е мокро.Там има една врътка за обезвждушаване се използва май.Не съм сигурен.Ще кача утре снимка да видите възможно ли е.А капачка за легенчето на антифриза мога да си взема от някоя морга предполагам.Е кажете и за разхода на гориво нормално ли е?НК
Коментар
-
maiska написа:Благодаря.При мен има теч и изглежда не е от разширителния съд - капе много по напред от казанчето за антифриза. Предполагам че е от основния маркуч, напукан е на доста места, сигурно и някъде е цепнат."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колега имах Джета на която радиаторът винаги сълзеше и съм слагал Стоп за радиатори, но нокога не ми е липсвал толкова антифриз.Толкова антифриз съм губил само при скъсване на маркуч.Според мен проблема е в двигателя, но това е само мое мнение.Дано греша.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар