Нека да си кажете мнението за кое е по добър. И двата 60 W са на една цена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Gigawatt vs. Monbat
Collapse
X
-
Monbat повече никога няма да купя! Това са най-гадните български акомулатори! Ако искаш български си вземи Искра! Ако искаш да е хубав и да не е български EXIDE!Просто колкото монбати съм имал всичките се преебват по най-малоумния начин. Сегашната ми кола е с Бош Силвър и си е от произвеждането на колата а това са над 8 години. Монбатите ми карат по 2-3 години макс и се преебват не като се разреждат а просто прекъсват. И това става винаги в най-шибания момент. И нищо не можеш да направиш, защото и да те бутнат не можеш да запалиш, просто няма ток. Последния ми беше на старата астра. Предния се прецака един ден, зимата, паля в студа и отивам на работа. След 10 мин излизам пак с колата, въртя ключа и само едно "мяк" на алармата и толкоз. Грам ток няма. От там тичам, до една бензиностанция и взимам нов. Пак монбат. И след две години, абсолютно същата случка. Пали си колата сутринта. Отивам си на работа. После пак пали, отивам да свърша нещо. На едни складове товаря едни неща, колата натъпкана до горе. Качвам се и пак "мяк" и до там. Само, че за разлика от предния път нямах пари в мен за нов. И с триста зора с пари на заем си взех искра. И се приключи. Никакви проблеми до ден днешен. Повече от 2 години. Колата си е изправна и си зарежда нормално. Генератора е изцяло обслужен. И най-ме беше яд, че тия тъпи монбати умираха без причина. И умираха без признаци за това. Просто в един момент избие клетка и край. Никога повече Монбат!
-
Не съм съгласен за Монбат, не им правя реклама, нямам роднини от Монтана-региона, просто съм с един втора употреба 62 Аh с повишен стартов ток, който вече е на 3 години... Една колежка го караше на VW Polo 1,9D после след като "спря да върти" си купи нов акум и този го отписа (оказа се, че има изгорели подгревни свещи, затова не палело полото, но вече бях взел стария акумулатор). Аз го заредих (преди това беше стоял няколко месеца незареден на 10 волта и нещо) (преди две години) и сега си го карам на старата дизеларка Opel Ascona 1,6D все пак дизеларката има повечко компресия от бензинката и повече тормози акума. Въртял съм много - минути, минути яко фиукане на стартер (без да запали), пада акума от много въртене на стартер, дърпат ме, после си се зарежда и така... нямам проблеми с акума, да чукна на дърво... Всичко е до партида и навременна поддръжка на акума...P.S. Другото важно е да се проверява от време на време алтернатора дали зарежда както трябва (в интервала 13,8 - 14,5 V), нищо чудно след 1 седмица каране градско палене/гасене през 2-3 км ако не зарежда добре алтернатора да започва да пада акумулатора и веднага се прави грешния извод, че бил боклук и т.н...
Коментар
-
Идилията ти ще свърши един ден когато акомулатора ще е пробил и толкоз. И по закона на Мърфи, ще е някъде дето ще ти се завие свят да се измъкнеш от ситуация. С последния дето изхвърлих онзи ден от Пежото на баща ми, пак по същия начин умря, общо скапалите се пред мен Монбати стават 7, като 4-ри загиват точно така както описах! Това за период от 6-7- години!С Искра си карах старата регата 1.7 дизел. Без грам компресия зимата палеше след зверско въртене. Две години се кара без алтернатор защото се беше прецакал и никой не можеше да го оправи или да намерим втора употреба. Колата се караше няколко дни и след това се зареждаше в гаража с уред. След това половин година докато ми правиха основния ремонт, майсторите в сервиза палеха коли с проблеми с него. После го карах още една година преди да продам колата. С баща ми сме местили колата само на сратер с тоя акомулатор. Затова сега на всички коли в семейстовот са сложени Искра. Само Мареата ми е с Бош Силвър. Но наложи ли се да го сменя или ще е Искра или с Еxide.
Коментар
-
И аз подкрепям, НИКОГА повече Монбат, тоя другия пък дет се чуди за него колегата не бих рискувал. Гигават тва ми звучи кат интернет доставчик тва били аку. по лиценз на Бош уж, колко са свясни незнам.Слушай сега, цените на БГ аку. станаха такива че не си струва да дадеш 120 лева за някав насран монбат които вероятноста да хвърлиш на третата година е 80%. Ако ще е БГ то да е Искра. Но не си струва както казах за цената, разликат от Ексаид е 30 лева но е излишно да говорим за качествата на Ексаид, при тва Ексаид е необслужваем, докато Искрата все трябва да отвиваш тапички и да го наглеждаш. ACdelco също е перфектен избор с 3 год гаранция малко е по скъп от Ексаида. След тези две марки можеш да вземеш и Варта но при тях гаранцията за момента е калпава. За Бош можеш да забравиш, не за друго ми просто няма да намериш истински а някои турски ментак. Щом Киров бош не внасят Бош аку. напраи си сметката. Така че Ексаид е маркатаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
tomazo написа:...Акумулатор за 2 години ,това е моето мнение за Монбат .
Коментар
-
Никога повече с монбат-карай си с искра и се радвай.Ето ви една случка.Преди 2 години си карам фиатката с въпросния акумолатор и пътувам към морето да взема една стока.Отбих за Хасково да видя едни приятели и на тръгване ми се случи следното.На около 30 минути от бургас -с кола ми изхвърча десния таз-и аз кво ще слизам да го взема.Спирам колата пускам авариики и тръгвам назад.Намерих го и се връщам.искам да си отключа колата а алармата направи само едно пиу и край-акумолатора го нема аварииките не мигат .Добре че се намериха едни свестни момчета че отидоха да ми вземат нов иначе пеши щях да ходя.Та незнам това дали е станало случайно но Monbat вече не купувам.НК
Коментар
-
JUJKO123 написа:Никога повече с монбат-карай си с искра и се радвай.Ето ви една случка.Преди 2 години си карам фиатката с въпросния акумолатор и пътувам към морето да взема една стока.Отбих за Хасково да видя едни приятели и на тръгване ми се случи следното.На около 30 минути от бургас -с кола ми изхвърча десния таз-и аз кво ще слизам да го взема.Спирам колата пускам авариики и тръгвам назад.Намерих го и се връщам.искам да си отключа колата а алармата направи само едно пиу и край-акумолатора го нема аварииките не мигат .Добре че се намериха едни свестни момчета че отидоха да ми вземат нов иначе пеши щях да ходя.Та незнам това дали е станало случайно но Monbat вече не купувам.
Коментар
-
ладичката си я продадох с 6 годишен Монбат/90%градско каране-демек запали изгаси/.на баща ми пежото е с 4 годишен Монбат-няма проблем!именно затова декември заложих на тази марка.говорим за коли който на ден имат най-малко 10-15 старта./за някой малко за мен са достатъчни /Renault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар