Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Звук от триене, някъде от двигатела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Звук от триене, някъде от двигатела

    ...

    #2
    Скорости да речем

    Коментар


      #3
      идеално! и аз мислех да пиша за същия проблем. имам шум като от тракане само когато съм на скорост и най-вече при ускорение, от пред от дясно. при спиране и при каране по инерция нищо. та след умуване и неизбежната консултация в сервиз заключението е вътрешно каре. при вдигане на лява гума и включване на скорост при работещ двигател шум няма. при вдигане на дясната шума е осезаем. все още не сме разглобявали нищо защото в ал. ауто го няма и е при цена окло 55 лв. само каре и 90 с маншон и нещо си друго на фирма EPR. на останалите места почват от 100 до 120 лв., пак са италиански и не знам дали да чакам. та искам съвет:1. дали наистина е от вътрешно каре.2. какави са цените и качеството на предлаганите.3. опасно ли е да си карам така колата поне още 1000 км.благодаря предварително.
      TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

      Коментар


        #4
        при теб се чува тракане - възможно е да е карето, а доколкото разбирам при Sven е някакви триене.

        Коментар


          #5
          ...

          Коментар


            #6
            радвам се, че са ти открили проблема. надявам се да споделиш след сервиза какво е било точно и колко е струвало.
            TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

            Коментар


              #7
              manshona e 4lv bez skobite...az smenqh syshto...maslo 75w90 sloji i shte zaspi kolataПолзвай Кредора де!Митко
              2004 Audi A6 4F
              2002 Lancia Y

              Коментар


                #8
                ...

                Коментар


                  #9
                  тогава се пробвай и вътрешните да смениш...щото нищо чудно да извадиш полуоската...семеринга не е ли един лагер дето ляга едната страна на маншона?
                  2004 Audi A6 4F
                  2002 Lancia Y

                  Коментар


                    #10
                    Sven написа:
                    Единия маншон е 5лв със скобата, трябват ти 2.
                    Трябват ти два наистина ... но по-добре си купи комплект с семеринга целия маншон би трябвало да е 15-20 лв макс.свалят се двете полуоски и вътрешните карета и се сменят маншоните ... и тогава се налива масло .... маншона стои неподвижно към ск. кутия закрепен със скоба към планката с трите болтчета а от другия край е семеринга - той лагерува на полуоската а маншона е закрепен към него .... операцията става най лесно ако колата е вдигната с подемник ....
                    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                    Коментар


                      #11
                      ...

                      Коментар


                        #12
                        скобата на маншона добре ли е стегната???да не е напукан маншона???или като сте го слагали да сте го одрали и пробили...
                        2004 Audi A6 4F
                        2002 Lancia Y

                        Коментар


                          #13
                          Sven написа:
                          WOW мерси мого за схемата. А теча е откъм широкия краи на маншона, където е скобата а не там където се стеснява.ТОи е само с една скоба от към по-широката част.Явно не е тоя семеринг.Вече и аз нз кое трябва да сменямам!? Маи ще е колата
                          ако тече от широкия край значи майсторите са виновни/нищо чудно/ или не са стегнали скобата ако е варианта без планка или ако е с планка не са я сложили добре или са го скъсали нещо при слагане и най тъпия вариянт е ако маншона не е за уно ами нещо са приспособявали "по размер" а иначе ако течеше от тясния край на маншона наистина има лагер който играе ролята и на семеринг и не пропуска маслото цената му е 18лв комплект с маншона на мойто уно си ги сменях сам не е никак трудно и нямам никакви ядове
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар

                          Working...
                          X