Привет на всички. Колеги, крайно време е да се направи една важна тема за тази ш....а клапа за въздухазначи проблема ми е, че е запецнала в затворено положение, а кое е по добре вие ми кажетев отворено или затворено и как да го отремонтирам за да ми работи перфектно явно е, че това е един от основните недостатъци на тези коли.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно моторчето на клапата за въздуха
Collapse
X
-
Re: относно моторчето на клапата за въздуха
ninoneno написа:привет на всички колеги краино време е да се направи една важна тема за тази ш....а клапа за въздухазначи проблема ми е че е запецнала в затворено положение а кое е по добре вие ми кажетев отворено или затворено и как да го отремонтирам зада ми работи перфектно явно е че това е един от основните недостатъци на тези колиИзползвай търсачката!
Като започнеш да ремонтираш твоята клапа направи снимки и напиши една хубава тема! Успех!
Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Мисията невъзможна! Е освен ако не искаш да си разпърдушиниш цялото табло, да си одереш ръцете, да си скъсаш нервите, да си загубиш 1 ЦЯЛ ден. А мислиш ли че като я оправиш на първото щракане на копчето няма пак да се счупи, аз съм сигурен че ще. Затова също трябва да вземеш мерки, щото тя не се чупи еи така от нищото , чупи се щот неиде се преебава системата която трябва да отчете че мотора се товари и трябва да му спре тока в тоя моментАма както каза колегата пусни търсачката и ще ахнеш
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Моторчето се сваля за 15 минути но както казаха колегите мисия невъзможна винаги се чупи едно и също нещо аз имам две моторчета и от двете не мога и едно да зглобя вече една година не ми дава мира сега съм се заел да ми направят всички зъбчета от метал и да видим гадното моторче с принцип на либетка дали ще превърти.а това дали нещо му спира тока ако някой го знае това нещо нека да каже ,защото колкото и схеми да гледам на това моторче само копчето му разменя местата на плюс и минус,няма никаде краини изключватели.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Колега за да избегнеш следващо счупване вържи на единия кабел последователно едно съпротивление (ще проверя колко ома беше) или още по лесно вържи една крушка. Така когато моторчето работи крушката ще мъждука, щом клапата стигне краино положение и мотора се натовари, крушката ще убере тока и ще светне силно. Така моторчето няма да има сила да счупи квото и да е. При ланчата тока към моторчето е 25секунди, но при фиата маи тока не спира. Затова не е лошо да се помисли тока да мине през реле време, има едни струват 6-7 лева маи, и могат да се регулират от няколко сек. до мин. Вземете премерете на буксата на моторчето колко време идва ток след като цъкнеш копчето, ако след известно време спира ще минете и без реле. Иначе крушката и моторчето да си поделят тока не знам на самия ротор да не му стане нещо. На Ланчата с крушка вече работи 3 год безотказно. На фиата го направих много сложно с машинка от алфа, ама тя има един потенциометър вътре за двете краини положения. От него с два диода и реле машинката се самоизключва в краино положение. Друг проблем е че не може да се монтира на същото мястои сега е на една планка по надолу, на оста сложих малка макара с здрав канап които дърпа клапата на долу, а за да се затвори съответно обратния ход на машинката отпуска канап от макарата а една пружина вдига клапата
смешно е ама работи. Прецака ли се нещо пак няма да се занимавам, тва си е бати мъката.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Колега за да избегнеш следващо счупване вържи на единия кабел последователно едно съпротивление (ще проверя колко ома беше) или още по лесно вържи една крушка. Така когато моторчето работи крушката ще мъждука, щом клапата стигне краино положение и мотора се натовари, крушката ще убере тока и ще светне силно. Така моторчето няма да има сила да счупи квото и да е. При ланчата тока към моторчето е 25секунди, но при фиата маи тока не спира. Затова не е лошо да се помисли тока да мине през реле време, има едни струват 6-7 лева маи, и могат да се регулират от няколко сек. до мин. Вземете премерете на буксата на моторчето колко време идва ток след като цъкнеш копчето, ако след известно време спира ще минете и без реле. Иначе крушката и моторчето да си поделят тока не знам на самия ротор да не му стане нещо. На Ланчата с крушка вече работи 3 год безотказно. На фиата го направих много сложно с машинка от алфа, ама тя има един потенциометър вътре за двете краини положения. От него с два диода и реле машинката се самоизключва в краино положение. Друг проблем е че не може да се монтира на същото мястои сега е на една планка по надолу, на оста сложих малка макара с здрав канап които дърпа клапата на долу, а за да се затвори съответно обратния ход на машинката отпуска канап от макарата а една пружина вдига клапата
смешно е ама работи. Прецака ли се нещо пак няма да се занимавам, тва си е бати мъката.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар