По принцип трябва да се смени на 10’000 обаче тоя път ще се смени на около 12-12500км, та да питам това проблем ли е, за обикновен дизел знам че и 20 и над 20к не са проблем ама като е Турбо, де да знам, кажете ще има ли проблем ако малко се прескочи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ли е ако маслото се смени малко по-късно?
Collapse
X
-
Re: Проблем ли е ако маслото се смени малко по-късно?
ancho написа:По принцип трябва да се смени на 10’000 обаче тоя път ще се смени на около 12-12500км, та да питам това проблем ли е, за обикновен дизел знам че и 20 и над 20к не са проблем ама като е Турбо, де да знам, кажете ще има ли проблем ако малко се прескочи?
-
Ами първо кажи с какво масло е колата, после кажи в какви условия се кара, ако е предимно извънградско на дълги разстояния и тези 10000км не се навъртат за цяла година, ами за месец или няколко месеца, то тогава можеш да си позволиш още 2000км. Но ако се кара градско на къси разстояния до сега трябваше да си го сменил вече. На градската ми кола го сменям на 8000кмПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Смяната на маслото какво общо има с калпавата нафта ? маслото няма връзка с горивната система?А за въпроса - нищо няма да му стане отведнъж на двигателя просто не е хубаво да се просрочва смяната защото с масло с лоши качества мотора ще върви по бързо към ремонтhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
На автомобилите с турбо компресори маслото се сменя една идея по-рано от предписаното. Т.е. ако нормално изкарва 10 000км. е добре да го смениш до към 9 000км. Ако смяташ колата да не караш дълги години, да не ти пука особено! А между другото на мен от масло несменяно неясно откога и работа на мотора с количество масло, колкото да има една капчица на края на пръчката ми замина турбото... Хем първата ми работа веднага щом взел колата бе да долея и малко след това да сменя маслото. Месец след, като се сдобих с бравата, турбото си замина. Явно е тръгнало безвъзвратно от малоумно стопанисване преди мен. А защо турбото най-много страда от малкото количество и старо масло - има изписани купища теми!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
infineon написа:Смяната на маслото какво общо има с калпавата нафта ? маслото няма връзка с горивната система?А за въпроса - нищо няма да му стане отведнъж на двигателя просто не е хубаво да се просрочва смяната защото с масло с лоши качества мотора ще върви по бързо към ремонтPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Моето мнение по въпроса е че не е толкова лошо да кара 2000-2500 или било 3000км повече от определените 10000км за каквато и да е марка масло.Щом маслото е в нормалното си положение на щеката може да се кара с няколко хиляди повече, но да не се прекалява.От хора които се занимават с ремонт на коли и камиони знам че когато маслото мине под минимума тогава вероятността да бръкнеш надълбоко в джоба е по голяма.Fiat Croma 2.0TDi.d.
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
И самоувереният е бил неуверен!
Коментар
-
Предпоследната смяна на маслото я направих на 11000 километра. Като тръгна да точи маслото, майсторът ми го разтри между пръстите си и каза, че е като сълза - все едно е ново и на следващата смяна мога малко повече да го карам. Така сега изкарах зимата и го смених на 12000 километра. Изобщо, през годините съм си изградил практиката, ако карам редовно и на дълги разстояния, сменям маслото на около 2000-3000 километра повече. Ако зимата се окаже люта и колата стои предимно в гаража - например я паля през две седмици и я карам рядко, тогава сменям маслото при по-малък пробег, за застраховка да не би да е загубило свойствата си.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Аз сменям маслото на 7000-7500км.Може да е пресилено,но го правя.Преди години работех в немска фирма със служебни коли само аудита.Караше се здраво и имаше отговорник по подръжката на колите.За него беше закон-турбо-дизел ли е ,маслото се сменя на тези километри.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Red Storm написа:Аз сменям маслото на 7000-7500км.Може да е пресилено,но го правя.Преди години работех в немска фирма със служебни коли само аудита.Караше се здраво и имаше отговорник по подръжката на колите.За него беше закон-турбо-дизел ли е ,маслото се сменя на тези километри.
Коментар
-
Аз на този със Златните пръсти му имам безрезервно доверие, защото за 10 години как ми поддържа колите, се е доказал и никога не ме е подвел. Все пак си мисля, че за 15 месеца четири смени на маслото са напълно достатъчни - съобразени със сезоните и карането. Нали колата съм я взел да ми служи тя на мен - не аз на нея. Никого не убеждавам кога да си сменя маслото, просто споделям. Като се наложи да сменям буталата и сегментите, пак при тоз чиляк ще ида - нали и той трябва хляб да яде. Поздрави и най-добри чувства!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Ами маслото е точно една идея над средата между мин и мах, дефакто е точно на ниво и се предполага че не го гори. Кара се само градско, но горе доло около 50-60км на ден, като в неделя не се кара хич, а и щом производителя се застрахова, а и казвате че няма проблеми, значи наистина не трябва да има проблем, няма какво да му стане за 2к км. Маслото е селения ТДFIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар