Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора на парното на браво :(-намерен проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вентилатора на парното на браво :(-намерен проблем

    Хорица помогнете малко това ми се случи преди около година но е оставих при майстора и изобщо не седях да видя за какво става въпрос само знам че не бяха резисторния блок май релето ли беще не разбрах тогава ама както и да е сега го имам същия проблем значи вентилатора си работеше спирам сутринта на работа и следобед да си тръгвам забелязах че не работи ЪЪЪЪЪЪ ами сега отворих жабката свалих всички релета работят . даже едното е за централното има 2 които се включват със контакта и едно за халогените. отдолу имаше едно черничко като това за халогените пробвах го и то работеше . има само едно което е продълговато и черно ама е мноооого отдолу и е вързано с един сив двоен кабел ама немога да разбера това за какво е отидох на бушоните там има 3 релета едното е за задното стъкло подгряващото . другите незнам за какво са но работеха . ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪами хубаво де пускам климатика и тръгва си на първа степен айде сега кажете де са ми мъдете !!! хи хи х ихи не вярвам да е от копчето , бушона до колкото разбрах е един със перката на радиатора и още нещо ама неразбрах ........ та и той работи някой ако може да ми каже кои са двете релета от схемата ще му бъда много благодарен !!!

    #2
    Прочети тея теми:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...php?t=2636Но да ти работи само първа степен не е често срещан проблем. Най-често се среща да работи само на 4-та степен и тогава е от блока с резисторите или изобщо нито една степен да не работи - тогава НАЙ-ЧЕСТО е от ключа защото като нагори клемата на първа степен и другите не работят (не ти го пожелавам).
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3


      Изчел съм ги от до затова питам някой знае ли точно кои релета са и куде се намират за да гледам тях мислех че има някакво при ключа и свалях средния панел посред нощт само че нищо за сваляне на ключе не искам и да чувам честно да си кажа тва трябва да сваля половината табло по принцип като пуснеш климатика нали тръгва да работи само на 1 степен това си работи но от копчето нищо не работи даже и 4-та

      Коментар


        #4
        Провери си ключа, с който задаваш степените на духане.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Натам отиват работите. Ключа съм го свалял, голямо преживяване е Смяната на радиаторче на парното е песен в сравнение с това.Клемата за първата степен беше яко нагоряла и от там не работи нито една степен.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6


            Aми ако ми кажеш как да измъкна ключа ?! опитвам се за сетен път . ама съм 10000000 % сигурен че не е от него Някой незнае ли кои са релетата и каде кво що немога да ги намеря днеска ша се ровя в предната кутия

            Коментар


              #7
              според мен е от самия вентилатор имал съм други коли при тях спрели някоя степен е от вентилатора а не от клуча колкото и странно да изглежда

              Браво 1,6 16V

              Коментар


                #8
                Re:

                komshiqta написа:
                Aми ако ми кажеш как да измъкна ключа ?! опитвам се за сетен път . ама съм 10000000 % сигурен че не е от него Някой незнае ли кои са релетата и каде кво що немога да ги намеря днеска ша се ровя в предната кутия
                На перката за парното няма релета.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Re:

                  komshiqta написа:
                  Aми ако ми кажеш как да измъкна ключа ?! опитвам се за сетен път . ама съм 10000000 % сигурен че не е от него Някой незнае ли кои са релетата и каде кво що немога да ги намеря днеска ша се ровя в предната кутия
                  Рови из темите в архива по-скоро!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10


                    ами няма начин да е от моторчето понеже работи като пусна климатика а на схемата пише че има 2 релета ?

                    Коментар


                      #11
                      Re:

                      komshiqta написа:
                      ами няма начин да е от моторчето понеже работи като пусна климатика а на схемата пише че има 2 релета ?
                      Дай да я видим тази схема! Колата с климатик ли е, или с климатроник? И Браво/Брава ли е, че не ми стана ясно...
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12


                        Браво 1.9 ТД 75 96 година с климатик
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Това което си оградил не са релета. 1 е ключа, 2 е резисторите, 4 е мотора. Онези релета при бушоните - едното си казал какво е, а тези които не знаеш - едното е за клаксона, а другото - активира се от контактния ключ, и подава ток насам-натам.А ти за релетата ли питаш къде са? Ето ги - елементи 204, и 205 . Къде точно са в колата - не мога да ти кажа, но в общи линии са там където ги виждаш на рисунъка. Поне знаем вече че ги има. Според описаните симптоми, проблемът ти е в реле 205 - нагоряло/изгоряло/лош контакт и др. Това разбира се не изключва всички други възли посочени от колегите, особено ключа.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14


                            тази схема съм е взел от форума и не съм ги ограждал аз релетата със сигурност ги има но въпросът е кои са ?! тези които са във жабката също се активират от контактния ключ и явно и те подават ток насам натам направо съм шах и мат както казах всички релета съм ги свалял и съм ги пробвал че работят този ключ за мен е изключено да е от него а пък да си призная честно изобщо незнам и как ще го изкарам без да разглобя половината табло ?!П.П. до сега да съм отишъл при майстора с най голямо удоволствие но съм в УК и просто немога да си представя как ще ми вземат 62 паунда на час и да ми се рови 3 часа да ми намери релето ония каун

                            Коментар


                              #15


                              Проблема наистина се оказа в контактите отзад на копчето - МАМКА МУ !!!! размърдах кабела и веднага тръгна само незнам как да ги изкарам че да мога да ги зачистя и пръсна със WD - 40 малко щом е започнало да прави проблем пак ще го направи някой ако е свалял да каже кой е най лесния начин поне

                              Коментар

                              Working...
                              X