Може ли някои да ми покаже на снимки как се сменява ангренажния ремак на Фиат Темпра Садан
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък
Collapse
X
-
ти ша ни сбъркаш всички тука. А и кво ша ти помогнем като ти пратим снимка за ремъка, сам ли мислиш да го сменяш. Щото ако съдя по това колко знаеш къв ти е мотора под капака представям си как ще намериш къде е ремъка камоли да правиш нещо с него. Не ме разбираи погрешно ама от въпроса ти нищо на никои не става ясно.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Трябва на крик да се свали предна дясна гума и пластмасовия подкалник за да има достъп до долните шайби на двигателя за вентилаторните ремъци и ролката на динамото и след техния демонтаж се свалят плстмасовите капаци на ангренажа. Има белези на коляновия вал и на разпределителния, които трябва да се догонят преди свалянето на стария ремък, следва развиване на обтяжната ролка, слагане на новия и затягане на ролката и после капаци, шайба и подкалник по обратния ред. Белезите ги има в Аутодата.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:ти ша ни сбъркаш всички тука. А и кво ша ти помогнем като ти пратим снимка за ремъка, сам ли мислиш да го сменяш. Щото ако съдя по това колко знаеш къв ти е мотора под капака представям си как ще намериш къде е ремъка камоли да правиш нещо с него. Не ме разбираи погрешно ама от въпроса ти нищо на никои не става ясно.
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:Трябва на крик да се свали предна дясна гума и пластмасовия подкалник за да има достъп до долните шайби на двигателя за вентилаторните ремъци и ролката на динамото и след техния демонтаж се свалят плстмасовите капаци на ангренажа. Има белези на коляновия вал и на разпределителния, които трябва да се догонят преди свалянето на стария ремък, следва развиване на обтяжната ролка, слагане на новия и затягане на ролката и после капаци, шайба и подкалник по обратния ред. Белезите ги има в Аутодата.
Коментар
-
Е па що да не можеш да закчиш новия, както си свалил стария така сложи и новия, не виждам кво те спъва? Да не би да опитваш да го смениш без да си свалил шаибата на коляновия вал Тогава наистина не можеш да сложиш новия щот е голяма теснотия там. Иначе като вариант е много удачно ама пусто не става.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар