Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ангренажен ремък

    Може ли някои да ми покаже на снимки как се сменява ангренажния ремак на Фиат Темпра Садан

    #2
    Re: Смяна на ангренажен ремък

    goshe_kardano написа:
    Може ли някои да ми покаве на снимки как се сменява ангренажния ремак
    На каква кола???
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на ангренажен ремък

      goshe_kardano написа:
      Може ли някои да ми покаже на снимки как се сменява ангренажния ремак на Фиат Темпра Садан
      Темпра седан се комплектова с 5 различни мотора, кой от всички ?!?

      Коментар


        #4
        Двигатела е 1.6 Как мога да разбера какав е модела пише ли го в талона кажи какви са 5 те и аз ще го намера в талона

        Коментар


          #5
          ти ша ни сбъркаш всички тука. А и кво ша ти помогнем като ти пратим снимка за ремъка, сам ли мислиш да го сменяш. Щото ако съдя по това колко знаеш къв ти е мотора под капака представям си как ще намериш къде е ремъка камоли да правиш нещо с него. Не ме разбираи погрешно ама от въпроса ти нищо на никои не става ясно.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Трябва на крик да се свали предна дясна гума и пластмасовия подкалник за да има достъп до долните шайби на двигателя за вентилаторните ремъци и ролката на динамото и след техния демонтаж се свалят плстмасовите капаци на ангренажа. Има белези на коляновия вал и на разпределителния, които трябва да се догонят преди свалянето на стария ремък, следва развиване на обтяжната ролка, слагане на новия и затягане на ролката и после капаци, шайба и подкалник по обратния ред. Белезите ги има в Аутодата.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Slavi_Lancia написа:
              ти ша ни сбъркаш всички тука. А и кво ша ти помогнем като ти пратим снимка за ремъка, сам ли мислиш да го сменяш. Щото ако съдя по това колко знаеш къв ти е мотора под капака представям си как ще намериш къде е ремъка камоли да правиш нещо с него. Не ме разбираи погрешно ама от въпроса ти нищо на никои не става ясно.
              спок зн каде се намира и зн точно как да го сваля проблема е че не мога да закача новия

              Коментар


                #8
                Kimi_Raikonen написа:
                Трябва на крик да се свали предна дясна гума и пластмасовия подкалник за да има достъп до долните шайби на двигателя за вентилаторните ремъци и ролката на динамото и след техния демонтаж се свалят плстмасовите капаци на ангренажа. Има белези на коляновия вал и на разпределителния, които трябва да се догонят преди свалянето на стария ремък, следва развиване на обтяжната ролка, слагане на новия и затягане на ролката и после капаци, шайба и подкалник по обратния ред. Белезите ги има в Аутодата.
                мс мн ти благодарая

                Коментар


                  #9
                  Е па що да не можеш да закчиш новия, както си свалил стария така сложи и новия, не виждам кво те спъва? Да не би да опитваш да го смениш без да си свалил шаибата на коляновия вал Тогава наистина не можеш да сложиш новия щот е голяма теснотия там. Иначе като вариант е много удачно ама пусто не става.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Смяна на ангренажен ремък е много сериозна работа гледй да не объркаш нещо штото ще си е......е м........таиди на сервиз

                    Браво 1,6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Моля, ако някой има снимки от EPER или Autodata да ми пусне как стоят шайбите с белезите. Темпра 1.6 mpi 96г. 159В9000 е двигателя.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        Заповядай:
                        Прикачени файлове
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          Мерси, колега. :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар

                          Working...
                          X