Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто mk2 въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто mk2 въпроси

    Здравейте всички фенове на фиат Отскоро съм хвърлил око на Фиат Пунто 2-ро поколение ако мога да се изразя така.Това е модела който се произвежда от 1999 до 2003.Имам въпрос спрямо задното окачване.Дочух че окачването било торсион при новите модели,та въпроса ми е дали при този модел е така или това е наложено от следващият модел след 2003та?И какво е толкова болно на стария тип окачване че хората не го харесват?

    #2
    Задното окачване тип "Торсион "е от началото на модела Мк2-т.е.1999г.,продължава в Мк3,после,леко модифицирано,в Гранде Пунто...Защо е решено така-въпроса е към конструкторите от ФИАТ-като возия-въпроса е спорен-кое е по-добро,като надеждност-определено торсиона...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      vesko.t написа:
      Задното окачване тип "Торсион "е от началото на модела Мк2-т.е.1999г.,продължава в Мк3,после,леко модифицирано,в Гранде Пунто...Защо е решено така-въпроса е към конструкторите от ФИАТ-като возия-въпроса е спорен-кое е по-добро,като надеждност-определено торсиона...
      Благодаря vesko.t Забелязах че всички модели имат проблем с гарнитурата на капака която омаслява.Нещо друго да оглеждам преди да купувам?

      Коментар


        #4
        Да ви попитам тези двигатели 1.2 бензин 60 кс по точно този http://mobile.bg/photos/1/big/11202133864728882_5.pic моно инджекция ли са?И може ли да се сложи обикнивенна газова

        Коментар


          #5
          Здравейте всички,Все още съм нов във форума и още чета за фиатите, защото пропуснах едно поколение - от Регата 70S "83 година, направо на Пунтото от подписа. Карам го от средата на декември и вече добивам впечатления. Очаквах, че ще намеря повече инфо във форума, обаче явно тепърва ще се пише за тези модели. Та по въпросите: 1. Не знам на кое викате торсион, но моето съм го гледал на канала и отдолу си има шокабсорбери и пружини.Различното е, че окачването е със заден мост и доколкото съм прочел, тоя мост е хванат към купето с някакви специални втулки. Даже някъде из форума питах може ли да се регулира височината на задницата, щом е на мост. Че моята ми изглежда малко виснала. Реното 9 и 11 знам, че са с торсиони и може да се регулира височината просто като преместиш края на пружината на следващия зъб.2. Двигателя е пълен инжекцион. Гори малко и трябва добре да си помислиш, струва ли си да слагаш газ за една камара пари.Иначе най - общо казано: най - хваления двигател, вози малко твърдо, но е много стабилен в завоите, пълна заблуда е, че вътре е тясно, а багажника даже и да не са бутнати облегалките, ще събере всичко за морето - червила, пудри, гримове, сешоари, маши, преси за коса, парфюми и.......въдици, столче и кутия с такъми. А ако свалиш и облегалките, ще влезе бира за няколко дни. :D
          PUNTO 1,2 8V 2001

          Коментар


            #6
            Пак съм аз.За окачването:http://ext.autoxp.ru/rus/index.asp?clstep=01130000&mark=fiat&ver=2000&state =4&serie=Fiat%20Punto%20(тип%2018&model=1.2%20SX&namegr=Ходовая%20часть&indgr=3&tn= 7875&tw=250&tr=1151500&pos=4&page=1Тук може да видиш пунтото разглобено: http://ext.autoxp.ru/rus/index.asp?clstep=01130000&mark=fiat&ver=2000&state =3&serie=Fiat%20Punto%20(тип%2018&model=1.2%20SXКъсмет!
            PUNTO 1,2 8V 2001

            Коментар


              #7
              Мога да ти кажа, че тази кола е страхотна ... от септември я имам - гарнитурата на капака на клапаните я смених и пак тече, явно трябва да сменя марката и майстора сега имам проблем с него, май е бобината, но така го купих и ще го оправя в най-скоро време ... единственото което съм сменял по него са консумативи и съединител ... за разхода мога да поспоря - моето харчи от 8 до 11-12 - зависи кой и как го кара... но под 8 лично аз не мога да го сваля - нямам нерви :D моето си има фабричен subwoofer и свири страхотно, но ми подариха бас туба и сега свири заедно с нея Фаровете осветяват уникално добре - супер доволен съм, вози страхотно, в завоите е много добре, просто съм изумен от тази малка количка Ако имаш въпроси питай

              Коментар


                #8
                Благодаря ви за отговорите истината е че тези пунтота много ме съблазняват заради хубавия дизайн и малкото години лошото е че сега тепърва се запознавам с италианските коли досега имах мазда която продадох заради преклонната и възраст да ви я хваля няма но сега освен пунтото съм харесал и хонда сивик 95 година - доста по стара от фиата.Вие какво бихте ме посъветвали защото аз съм пред дилема...естественно и разликата в парите е забележима

                Коментар


                  #9
                  THE DRIVER написа:
                  Благодаря ви за отговорите истината е че тези пунтота много ме съблазняват заради хубавия дизайн и малкото години лошото е че сега тепърва се запознавам с италианските коли досега имах мазда която продадох заради преклонната и възраст да ви я хваля няма но сега освен пунтото съм харесал и хонда сивик 95 година - доста по стара от фиата.Вие какво бихте ме посъветвали защото аз съм пред дилема...естественно и разликата в парите е забележима
                  Ами ако искаш кола за гонки и състезания - от опит ти казвам да не взимаш фиата ... но пък фиата е къде къде по-красив от хондата (поне този с 2 врати, на мен лично четиривратите са ми много грозни :D ), двигателя направо не се чува, поддръжката е значително по-евтина, колата вози страхотно, въпреки това е супер стабилна в завоите, не знам как са като екстри хондите, но фиата за парите, за които ще вземеш хондата съм сигурен, че ще е с повече ... Между другото колата спира много добре ... това също е много важно - карал съм много коли и мога да ти кажа, че тази е една от най-бързо спиращите ... Е, моята няма ABS, но и да имаше много рядко щеше да се включва ... само 2-3 пъти съм й чувал гумите като спирам, но ABS си е ABS ... Но за мен фиата бие хондата по всичко, освен вървеж и звук...

                  Коментар


                    #10
                    да съгласен съм с теб. но въпроса ми относно двата 1.2двигатела още ме мъчи Models Covered: Punto - 2000-to date (1.2 [60bhp] 3and5dr Hatchback / 1.2 16v [80bhp])въпроса е този 60 коня четох че е 8 клапана и той ли е пълна инжекция понеже за 80-коня 16 клапана е ясно че е?

                    Коментар


                      #11
                      PUNTO 1.2 8V 60 php 2001, пълен инжекцион - пише го и в подписа на колегата. Не знам в какво състояние е хондата, но бих предпочел по-новата кола, ако цената е същата. Моето от екстрите има само две: еърбег в кормилото и регулиране на височината на шофьорската седалка. А и регулиране на кормилото. Значи три. Намислил съм да му сложа поне централно заключване, че от Регатата съм свикнал и сега Пунтото го забравям отключено.Чао! Успех!
                      PUNTO 1,2 8V 2001

                      Коментар


                        #12
                        Понеже темата за задните окачвания ми е любима, полюбопитствах за Пунтото разглеждайки: http://91.92.0.122:7080/navi?FORCED=TRUE От началото на производството до 99 г. има "свеж полъх" в задното окачване(спрямо Уното-примерно, чийто наследник е Пунтото и окачването от полузависимо-при Уно е независимо при Пунто). Вероятно е по-комфортно...но след време задните гуми стават така: / . Очевидно това е болката на този тип окачване. Сменят се лагерите и всичко е точно. Явно обаче, от тоя модернизъм след 99 г. са се отказали и както виждам при новото Пунто това си е доброто старо окачване. И няма нужда да се сменят никакви лагери вече..))).. Торсиони и прочие не се виждат.

                        Коментар


                          #13
                          Да, пълен инжекцион е ... Отзад е с цял мост, не знам каква е разликата, но нали ти казах - в завоите е като залепнала за пътя ако си уцелил налягането в гумите едно бмв пред мен занесе в един завой (за м.р. от околовръстното) с около 100 км/ч, а пунтото не мръдна ... не знам дали беше дал много газ, но беше 3та серия ... Мисля, че беше 2,5 турбодизел ... Ако имаш и хубави гуми - нямаш проблеми ... на леда по леко нагорнище със зимните успях да тръгна, а колата зад мен си пързаляше задницата наляво-надясно и после се върна по обратния път ... (по ирония на съдбата отново БМВ, но не знам какво, защото беше вечер ) ... Та няма да сгрешиш ако вземеш тази кола, но ако искаш бегачка те съветвам да вземеш или 1.2 16V или 1.8 16V ... има голяма разлика между двете, но с 1.8 на първа съм до него, на втора вече не го виждам :D

                          Коментар


                            #14
                            Totko написа:
                            Понеже темата за задните окачвания ми е любима, полюбопитствах за Пунтото разглеждайки: http://91.92.0.122:7080/navi?FORCED=TRUE От началото на производството до 99 г. има "свеж полъх" в задното окачване(спрямо Уното-примерно, чийто наследник е Пунтото и окачването от полузависимо-при Уно е независимо при Пунто). Вероятно е по-комфортно...но след време задните гуми стават така: / . Очевидно това е болката на този тип окачване. Сменят се лагерите и всичко е точно. Явно обаче, от тоя модернизъм след 99 г. са се отказали и както виждам при новото Пунто това си е доброто старо окачване. И няма нужда да се сменят никакви лагери вече..))).. Торсиони и прочие не се виждат.
                            Колега,точно тръбата,свързваща двата носача при Мк2 е торсиона/въпреки че в EN версията на е-per не е наречена точно така...там е FRAME-едно цяло с носачите.При Гранде Пунто,/за съжаление в е-per не е показано/, тази тръба,погледната отзад,1/2 е отрязана по надлъжно сечение-в напречно сечение е "С", а не "О"-както е класиката...интересно като конструктивно решение.
                            Ex. Grande Punto Driver

                            Коментар


                              #15
                              Мда убедихте ме но по тези автосалони виждам само средно добре управени катастрофирали пунтота за много пари.Досега огледах 10-ина и всичките бяха след удар...то просто им личи...

                              Коментар

                              Working...
                              X