Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нестабилни обороти

    От зимата започна да ми прави тези проблеми с обороите .Сутрин като я запаля и си държи нормални обороти 1100-1200, но започне ли да загрява и леко се вдогат после, като подам газ и падат като е загряла колата на 850 оборота.Като покарам и пак се ждигат между 1000-1800 и падат много бавно при изключване от скорост. Значи сменях термостат, датчик, който е комбиниран на инжекциона и температурата на антифриза и ламбда сонда е сменена .Незнам друго какво може да е. моля за помощ.

    #2
    Е па виж си моторчето за празния ход не че има голяма вероятност да еот него ма нищо не пречи да му почистиш чунчона.Друго може да откачиш акумулатора за 20-тина секунди ако има няква записан грешка да я изтрие.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Slavi_Lancia написа:
      Друго може да откачиш акумулатора за 20-тина секунди ако има няква записан грешка да я изтрие.
      За 20 секунди няма да стане! Трябва поне 1 час!
      Space Star 1.9 DID

      Коментар


        #4
        сигорен ли си ,че ако го махна акумолатора за 1 час ще се махнат грешките .Аз го откачах за около 1 минута и само ми се занули 4асовника и малките километри.А дали ще ми се кодира касетофона ако за 1 час съм откачил акумолатора

        Коментар


          #5
          Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            а моторчето ,къде се намира и трудно ли е да се извади и да се почисти

            Коментар


              #7
              Slavi_Lancia написа:
              Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.
              Напротив, имат код! Но не съм сигурен, дали ако го оставиш за повече време без ток, няма да ти иска после кода!Гарантирам ти, че за 20 сек няма да се изчистят грешките! Остави го за повече време и ще се изчистят (с изключение на тази за еърбега, но ти нямаш проблем с него)! Изчистването на грешките обаче не означава че всичко ще се оправи! След като ЕКУ-то прочете всички датчици и ако има проблем с някой, пак ще запише грешка и ще се върнеш в началната си позиция!Ако греша някъде, по-опитните колеги да ме поправят!
              Space Star 1.9 DID

              Коментар


                #8
                Roko написа:
                Slavi_Lancia написа:
                Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.
                Напротив, имат код! Но не съм сигурен, дали ако го оставиш за повече време без ток, няма да ти иска после кода!Гарантирам ти, че за 20 сек няма да се изчистят грешките! Остави го за повече време и ще се изчистят (с изключение на тази за еърбега, но ти нямаш проблем с него)! Изчистването на грешките обаче не означава че всичко ще се оправи! След като ЕКУ-то прочете всички датчици и ако има проблем с някой, пак ще запише грешка и ще се върнеш в началната си позиция!Ако греша някъде, по-опитните колеги да ме поправят!
                Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегите ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Pac3to написа:
                  а моторчето ,къде се намира и трудно ли е да се извади и да се почисти
                  Ам не знам на твоя мотор къде е трябва някои колега да обади, но принципно свалянето му е фасулска работа на два болта е. Не знам и кои тип е при тебе, ако е оня дет е кат буталце и чисто механично подава газ вместо теб то няма кво да му чистиш. Ако е от другите които отварят и затварят един отвор за въздух тогава има фаида да се чисти.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Pac3to написа:
                    а моторчето ,къде се намира и трудно ли е да се извади и да се почисти
                    Колега, за да стигнеш до моторчето за празен ход, трябва да махнеш пластмасовата кора над двигателя (държи се на три болта). После ще го видиш, намира се в дъното, от горе, леко в дясно (като стоиш срещу двигателя). Само да ти кажа... каузата е почити изгубена, ще ти трябва ново. И аз, от както го имам Фиата, един ден не съм бил със стабилни обороти. Даже напоследък започна да придърпва и да забива муцуната в диапазона м/у 1800-3000 оборота. Вече се замислям да отида до Ямбол при Христо и да знам, че ще я оправят, защото тука във Варна само отворковци разбирачи!
                    Fiat Bravo 80 16V

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви, момчета за помоща ще видя тази седмица мой да отскоча до някой друг сервиз и ще ви кажа какво е станало.

                      Коментар


                        #12
                        Първо поразмърдай кабелчетата на моторчето, защото в повечето случаи на него нищо му няма, а проблема е в клемата с кабелите дето влеза в МПХ-то. При мен също имаше невероятен проблем с оборотите, който бе решен с пристягане на клемичката към МПХ-то с една свинска опашка - свинки тунинг дет се вика :D Добре, че тия в магазина ми върнаха парите, щото се бех набутал за ново моторче. И да се изчисти няма да е е лошо ама да ти го направи някой дето и друг път го е правил за да не го разбазикаш нещо.
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Slavi_Lancia написа:
                          Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегите ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
                          Извинявам се колега, не съм уточнил за кой касетофон говоря! Говорех за този дето управлява СД-чейджъра! Имам една карта на която е написан кода! Но при мен той е деактивиран и при откачане на акумулатора, наистина нищо не става.
                          Space Star 1.9 DID

                          Коментар


                            #14
                            Roko написа:
                            Slavi_Lancia написа:
                            Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегите ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
                            Извинявам се колега, не съм уточнил за кой касетофон говоря! Говорех за този дето управлява СД-чейджъра! Имам една карта на която е написан кода! Но при мен той е деактивиран и при откачане на акумулатора, наистина нищо не става.
                            Тая карта с тоя код не ти ли е за номера на ключа, ако го загубиш по номера от тая карта би трябвало да получиш чисто нов същия като за твоята кола от оторизиран сервиз на Фиат, след поръчка от италия разбира се.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              Тая карта с тоя код не ти ли е за номера на ключа, ако го загубиш по номера от тая карта би трябвало да получиш чисто нов същия като за твоята кола от оторизиран сервиз на Фиат, след поръчка от италия разбира се.
                              Мне, тази на касетофона е хартиена. Пише Security Code! На гърба и е написан модела на касетофона, серийния му номер и самия код.Тези карти за ключовете ми са 2 броя и са от пластмаса или там каквото е!
                              Space Star 1.9 DID

                              Коментар

                              Working...
                              X