Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при спиране на Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вибрации при спиране на Темпра

    Здравейте колеги!От известно време имам два проблема и тъй като не мога да преценя дали имат връзка ще ги спомена и двата, въпреки че ме притеснява повече първият:1. Преди известно време забелязах не много силно тресене /вибрации/ в кормилото при натискане на спирачките на скорости между 110 и 100 км/ч. Минах през преден мост и проверка на окачването. Там откриха луфт в десен шарнир на носача. Сменихме целия носач. Другаде проблеми не откриха. Амортисьорите- предните са чисто нови- на 3 месеца. Тъй като вибрациите останаха, майсторите пристъпиха към демонтаж и пристъргване на предните дискове. Отзад по барабаните и въобще навсякъде другаде по спирачките проблеми не се откриха. Няма и задържали буталца. След пристъргване на дисковете същите станали 7 мм, но това го разбрах по-късно като ги премерих. Смених и накладките, но вибрациите се прехвърлиха на скорости между 80 и 60 км/ч. Очевидно по-слаби, но ги има. Като разбрах за изтъняване на дисковете, заради безопасност и заради тресенето ги смених, лично аз с чисто нови. Докато легнат добре накладките нямаше тресене, но след това отново се появи. Обвиних и накладките- върнах старите- пак същото. Тогава се обадих на hf hpe- да е жив и здрав, безброй пъти ми помага- та той ме посъветва да сваля дисковете и да почистя добре главините от ръжди и боклуци. Направих го с въртяща се телена четка до блясък, въпреки че очевидно бе доста чисто. Ефект нямаше.2. Пак горе-долу в периода, когато забелязах вибрациите, се появи особено топуркане /пъркане/- отпред в дясно. Като от дъска или пластмаса- твърдо не е на метал. И то се появява при преминаване през последователност от неголеми неравности. Проверявах и подлагах разни гуми под всички пластмаси отдясно- както в калника така и в двигателния отсек. Сега съм обезвижил и пласмасовата кора под шайбите на мотора. Не е в окачване на бронята или в пласмасовия уловител на бензиновите пари /или там каквото му е предназначението/. Като че ли не е и вътре в купето. Смених и джантите с гумите- същото /и вибрациите при спиране си останаха след смяната им/. До преди време ми бе развалена и клапата за рециркулация на въздуха и се манрахерцаше свободно, но сега е оправена и се движи от смененото моторче?!Та аз бях до тук! Ако някой има опит, моля да помага!
    Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

    #2
    Освен тампони на двигателя и на носачите друго не се сещам! Погледни ги.

    Коментар


      #3
      Значи за шарнирите съм сигурен. Проверени са всички и заради това сменях точно десен носач. Тампоните на мотора уж ги проверяваха отвсякъде- като цяло мотора не мърда, твърд е, но ще направя и този експеримент със зиг-зага!
      Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

      Коментар


        #4
        Провери си хлабината на водачите на спирачните апарати - за тракането е сто процента от тях, пък ако много голяма може и да се усукват и тресенето да е също от тях. Няма от какво друго да е

        Коментар


          #5
          Почти нямат хлабини в прибраното положение с новите дискове и накладки. А и онова тракане е друго. Имал съм кола с хлабави пакети. Друго трака и не вибрира при спиране?!
          Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

          Коментар


            #6
            За спирачните апарати

            Има ли някакъв лек (освен замяна с нови) за тракането на спирачните апарати, защото на мен в Д&Н ми казаха, че тропането, което се чува (доста осезаемо), било от тях, но нямало проблем да си карам и така?Сложно изречение се получи, но мисля се разбира
            Пари от Интернет
            Всичко за колата
            Modsbg.com

            Коментар


              #7
              След като си сигурен с НОСАЧА - наблягам на носача защото носача не е само шарнирен болт, а също така и амортесьора (ако изобщо можеш да си сигурен с боклуците които се продават и изглеждат като оригинални) остава тампон на амортесьора, стабилизираща щанга - няма какво друго да е. Огледай добре дали нямаш някакви разхлабени панели каквито и да са - на мен един път ми беше разхлабена сирената на алармата и бях готов да сменям всичко - добре че случайно я бутнах - така че понякога има и такива олигофренски шумчета

              Коментар


                #8
                за шумовете има лек - Volume-то на МАХ :D

                Коментар


                  #9
                  По този повод ви предупреждавам да не слагате събуфер/бас-каса/бас-бокс или както там му казвате - карах два или три месеца с такова животно в Типо-то - беше си добре преди това, но след този период от време така се разтропа, че наистина исках да си оставя събуфера вътре. Всичките кори тропаха и се наложи да минавам със силикон и какво ли още не, за да пооправя щетите поне частично.... Просто не си струва - по-добре два големи говорителя на кората, правят достатъчно бас, който не ми вярва, всяка сряда мога да правя демонстрация
                  Alles in Ordnung

                  Коментар


                    #10
                    при мен го има това ама се появава понякога,но знам при мен че е от разбит лагер на главинатаофф: не е ли да ти мърда седалката не е хубав баса,а за скърцанията може да се направят с пяна за уплатнение на дограми

                    Коментар


                      #11
                      Прегледай си джантите!!! Ако от презатягане на болтовете са ти са се повредили конусите (имам предвид конусните отвори на джантите) се получават тези вибрации при спиране. При брат ми имаше същия проблем и когато смени джантите (предните) вибрацийте изчезнаха.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        brat_John написа:
                        Прегледай си джантите!!! Ако от презатягане на болтовете са ти са се повредили конусите (имам предвид конусните отвори на джантите) се получават тези вибрации при спиране. При брат ми имаше същия проблем и когато смени джантите (предните) вибрацийте изчезнаха.
                        Смених и джантите с гумите- същото /и вибрациите при спиране си останаха след смяната им/

                        Коментар


                          #13
                          Alexius написа:
                          brat_John написа:
                          Прегледай си джантите!!! Ако от презатягане на болтовете са ти са се повредили конусите (имам предвид конусните отвори на джантите) се получават тези вибрации при спиране. При брат ми имаше същия проблем и когато смени джантите (предните) вибрацийте изчезнаха.
                          Смених и джантите с гумите- същото /и вибрациите при спиране си останаха след смяната им/
                          Не е ясно с какви джанти е сменил старите - дали с чисто нови или втора употреба? Ами ако са втора употреба и имат същия проблем тогава ......?????
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар

                          Working...
                          X