Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Полуоска на браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Полуоска на браво

    след като от 100 места ме уверяваха, че всичко ми е ок по предницата, а то си торпа си открих проблема сам- полуоската отдясно, т.е. дългата полуоска има страничен луфт- т.е. луфт посока от двигателя към шенкела. луфта е сериозен около 1 см . може ли някой да ми каже от какво може да се получи този страничен луфт, карето не тропа при пълен волан, дали зегерката не е виновна?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    На мен ми прлича на вътрешно каре!? Но може и да е от зегераката , да е изпаднала.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #3
      добре де, не трябва ли все пак да има малък луфт заради завивиането на колелото, то е и на шлици все пак.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        добре де, не трябва ли все пак да има малък луфт заради завивиането на колелото, то е и на шлици все пак.
        Не! Нали има гайка която стяга каренцето. Завиването на колелото идва от съчмите които са вътре.

        Коментар


          #5
          според мен пък е нормално да има луфт, може би 1 см е много но знам ли ,зегерката със сигурност не е виновна за тропането ти аз и на двете карета на темпрата съм без зегерки и ядове нямам
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар

          Working...
          X