Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч антифриз - вероятно водна помпа-смяна?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч антифриз - вероятно водна помпа-смяна?

    Здравейте колеги,днес установих, че долу ниско в задната част на двигателя, някъде зад кутията с агренажния ремък, ми тече антифриз. Предполагам, че е антифриз де, защото той ми намалява, а маслото не. Като подавам газ избива, ако е в покой не тече... Кажете ми за ремонт на какво да се подготвям, че като отида тия дни при майстора да имам някаква представа Ако ориентирате и в парите......екстра
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    #2
    На нова водна помпа ми намирисва...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Съединение ми прилича пич, като дадеш газ избива понеже прави налягане .Мисля че при проблем с бензиновата помпа ще тече постоянно колега Yellow_Flash_Colorz_PDT_32

      Браво 1,6 16V

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        На нова водна помпа ми намирисва...
        Подкрепям
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Като дадох газ видях от къде тече, щото се засили, но пък иначе периодично си доливах антифриз. Е то си течеше и от едни маркучи, но там си ги смених и до преди няколко дни незнаех и за другият теч Тая зима поне над 10 литра съм изсипал. Горе-долу какви пари да си приготвям?
          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

          Коментар


            #6
            Nikcho написа:
            Като дадох газ видях от къде тече, щото се засили, но пък иначе периодично си доливах антифриз. Е то си течеше и от едни маркучи, но там си ги смених и до преди няколко дни незнаех и за другият теч Тая зима поне над 10 литра съм изсипал. Горе-долу какви пари да си приготвям?
            Ето тук може да видиш цените на помпата http://www.axm-auto.com/Вече за работа колко ще ти вземат зависи от майстора
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              dimmX написа:
              Ето тук може да видиш цените на помпата http://www.axm-auto.com/Вече за работа колко ще ти вземат зависи от майстора
              Е това беше първото, което направих Интересно беше, че според е-pear-а и петте модела показани в сайта стават за мен Та явно зависи според майстора
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #8
                Здрасти Ники,Да ти кажа, с малко повчече мерак от твоя страна, си сваляш помпата сам.... сваляш ремъка и развиваш 4 болта 10мм са, водната помпа си я поръчваш от Хит-ко...мисля беше около 25 лв., в комплекта си има и гарнитура и нови болтовебе супер лесно е. Само трябва да обезвъздушиш после. И това е. Имам една помпа, мога да ти я подаря, след като я смених, се оказа че не е от нея.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  phoenix написа:
                  Здрасти Ники,Да ти кажа, с малко повчече мерак от твоя страна, си сваляш помпата сам.... сваляш ремъка и развиваш 4 болта 10мм са, водната помпа си я поръчваш от Хит-ко...мисля беше около 25 лв., в комплекта си има и гарнитура и нови болтовебе супер лесно е. Само трябва да обезвъздушиш после. И това е. Имам една помпа, мога да ти я подаря, след като я смених, се оказа че не е от нея.
                  Ама агренажният ремък ли да свалям, незнам мен там ме е страх да пипам, нали си има някакъв начин на "зацепване" и ако не се уцели стават куп поразии А пък и не съм сигурен, че е от помпата, да не стане като с твоята, да ми е излизшна
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #10
                    Ако не греша помпата се задвижва от ремъка на алтернатора, тоест няма да пипаш ангренажа и наистина сам ще се справишКато знам аз мойта как я псувах докато я сменя, ама малко ми мястото за работа
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      ха ха ха хатова последното ми хареса.Прав си колега, само пистовия ремък се сваля, не ангренажа, абе много е лесно :D
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        Абе то сигурно е лесно, все пак човек го е слагал, а пък и аз имам опит със свалянето и поставянето на пистовия ремък и алтернатора. Притесняваме, че мястото е неудобно и леко тясно, а пък и няма видимост. Я обяснете каква е процедурата и как се стига до помпата-странично, от долу или от горе
                        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                        Коментар


                          #13
                          Ето това прочетох преди да сменя моята помпа и ми беше полезноно предполагам при теб няма да има толкова главоболия, които аз преживях след 4 удара на главата ми в носачаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16451
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #14
                            Ники, само да ти кажа, че помпата спокойно се сваля само отгоре. без да сваляш каквито и да е гуми, или да се вдига колата на крик. В примера е описано само че, за мотор 2.0 който е доста по-обемист. На типото има доста място, така че като отвориш капака. 1. източваш водата първо, 2. после откачаш ремъка, 3. развиваш 4 болта, малко не терсене място, 4. махаш старата помпа, 5. отстраняваш всики боклуци, за да стане гладко мястото където стои новата гарнитурка, 6. слгаш от този термо силикон на гарнитурката от двете страни, 7. лепваш я на помпата, 8. след което слагаш новата помпа на изчистеното и подсушено място, 9. стягаш болтовете, 10. изчакваш малко, 11. пълниш с вода, 12. обезвъздушаваш, 13. слагаш ремъците, 14. палиш, 15. гасиш, и пак обезвъздушаваш, 16. после запиваш с мезе Успех, и да се похвалиш!
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар

                            Working...
                            X