Здравейте колеги,днес установих, че долу ниско в задната част на двигателя, някъде зад кутията с агренажния ремък, ми тече антифриз. Предполагам, че е антифриз де, защото той ми намалява, а маслото не. Като подавам газ избива, ако е в покой не тече... Кажете ми за ремонт на какво да се подготвям, че като отида тия дни при майстора да имам някаква представа Ако ориентирате и в парите......екстра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч антифриз - вероятно водна помпа-смяна?
Collapse
X
-
Като дадох газ видях от къде тече, щото се засили, но пък иначе периодично си доливах антифриз. Е то си течеше и от едни маркучи, но там си ги смених и до преди няколко дни незнаех и за другият теч Тая зима поне над 10 литра съм изсипал. Горе-долу какви пари да си приготвям?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Nikcho написа:Като дадох газ видях от къде тече, щото се засили, но пък иначе периодично си доливах антифриз. Е то си течеше и от едни маркучи, но там си ги смених и до преди няколко дни незнаех и за другият теч Тая зима поне над 10 литра съм изсипал. Горе-долу какви пари да си приготвям?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Ето тук може да видиш цените на помпата http://www.axm-auto.com/Вече за работа колко ще ти вземат зависи от майстораTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Здрасти Ники,Да ти кажа, с малко повчече мерак от твоя страна, си сваляш помпата сам.... сваляш ремъка и развиваш 4 болта 10мм са, водната помпа си я поръчваш от Хит-ко...мисля беше около 25 лв., в комплекта си има и гарнитура и нови болтовебе супер лесно е. Само трябва да обезвъздушиш после. И това е. Имам една помпа, мога да ти я подаря, след като я смених, се оказа че не е от нея.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Здрасти Ники,Да ти кажа, с малко повчече мерак от твоя страна, си сваляш помпата сам.... сваляш ремъка и развиваш 4 болта 10мм са, водната помпа си я поръчваш от Хит-ко...мисля беше около 25 лв., в комплекта си има и гарнитура и нови болтовебе супер лесно е. Само трябва да обезвъздушиш после. И това е. Имам една помпа, мога да ти я подаря, след като я смених, се оказа че не е от нея.Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ако не греша помпата се задвижва от ремъка на алтернатора, тоест няма да пипаш ангренажа и наистина сам ще се справишКато знам аз мойта как я псувах докато я сменя, ама малко ми мястото за работаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
ха ха ха хатова последното ми хареса.Прав си колега, само пистовия ремък се сваля, не ангренажа, абе много е лесно :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Абе то сигурно е лесно, все пак човек го е слагал, а пък и аз имам опит със свалянето и поставянето на пистовия ремък и алтернатора. Притесняваме, че мястото е неудобно и леко тясно, а пък и няма видимост. Я обяснете каква е процедурата и как се стига до помпата-странично, от долу или от гореTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ето това прочетох преди да сменя моята помпа и ми беше полезноно предполагам при теб няма да има толкова главоболия, които аз преживях след 4 удара на главата ми в носачаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16451now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ники, само да ти кажа, че помпата спокойно се сваля само отгоре. без да сваляш каквито и да е гуми, или да се вдига колата на крик. В примера е описано само че, за мотор 2.0 който е доста по-обемист. На типото има доста място, така че като отвориш капака. 1. източваш водата първо, 2. после откачаш ремъка, 3. развиваш 4 болта, малко не терсене място, 4. махаш старата помпа, 5. отстраняваш всики боклуци, за да стане гладко мястото където стои новата гарнитурка, 6. слгаш от този термо силикон на гарнитурката от двете страни, 7. лепваш я на помпата, 8. след което слагаш новата помпа на изчистеното и подсушено място, 9. стягаш болтовете, 10. изчакваш малко, 11. пълниш с вода, 12. обезвъздушаваш, 13. слагаш ремъците, 14. палиш, 15. гасиш, и пак обезвъздушаваш, 16. после запиваш с мезе Успех, и да се похвалиш!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар