Колеги, имам проблем с конкретния нагревател - не работи и това е така откакто свалях акумулатора за зареждане. Прегледал съм предпазителите, 30A e здрав. Колата е с подгрев на огледалата и там си работи, но задния нагревател така и не се включва...Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем - да казва, ако някой може да помогне - да казва. Ако някой иска да ме оспами - да казва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с нагревателя на задното стъкло - не работи
Collapse
X
-
Проблем с нагревателя на задното стъкло - не работи
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000Етикети: –
-
Явор Митев
Надявам се при чистене с парцал от вътрешната страна, да не са ти "оакали" реотанчетата и съответно прекъснали веригата. На баба ми темприна навремето се случи нещо подобно в една ауто-уош-ка, след което поне три часа с един бивш колега от форума се гъзихме да лепим ново, закупено от Симеон, минаващо за Опелска джаджа....
Коментар
-
дали при мареа е изпълнено по същия начин не знам, но ако е така - провери също и релето което при брава/о е на гърба на таблото с бушони. През него минава също голям ток, може да се е изпекло по някаква причина. Виж си схемата - точно на кой конектор от таблото излиза токът за тези реотани, и премери - ако има, поне ще знаеш че е след таблото загубата, а ако няма - преди или вътре в самото табло (релето примерно). на браво/а конектора е "E" , 4-то краче, кафяво-черен кабел в буксата. Намира се отзад на таблото , гледано от шоф. място, в средата на таблото, най-големия конектор, хоризонтален е.
Коментар
-
Такааа, да кажа само, явно не съм разбран правилно Нагревателите са ОК - нищо скъсано и/или прекъснато по тях няма. Разглобявал съм до етап да видя къде влизат кабелите. До реотана не отива ток. Няма контактни пластини по капака, защото колата е Мареа Уикенд - комби демек. Всички КАБЕЛИ са в едно гумено уплътнение. Вътре в колата са от лявата страна между мокета и ламарината. Както по-горе писах - реотана спря да работи след като свалях/слагах акумулатор. Т.е. нищо друго не е правено по колата - свален/сложен аку и няма ток към нагревателя. ogi28b - предполагам даваш добра идея, остава да видя къде аджеба е това реле, защото според схемата, която имам - няма релета по пътя, но пък като се замисля - няма как 30 ампера предпазител да не е и обезопасен с едно реле... Ще търся. И Оги, какво имаш в предвид с това "на гърба на таблото с бушони", кое точно табло? Нали знаеш - при мен са поне 3Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Бъркаш зад бушонното табло, което ти е долу вляво и вадиш релето. Малко гадно е докато го докопаш, но вярвай ми, монтажът после е по-гаден! Отзад са няколко релета при мен се падаше ако не се лъжа третото от ляво на дясно. Другите бяха по-мънички, а това стърчеше, май нещо такова... Преди да ръчкам релетата погледнах сервизното въководство и по това се ориентирах. При мен отказа изведнъж подгряването на стъклото, но едновременно с него и това на огледалата. Релето "цъкаше" като натисках бутона, но явно не подаваше ток. Причината бе нагорял контакт и от там разтопен конектор на платката. С поялник и повечко тинол се оправи!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Чистачката работи ли?Бях оускал тема за подобен проблем - при мен се получи от развиването на едни тампони на капака които регулират затварянето. Явно ги бях развил повечко и не позволяваха на пластините отзад да направят контакт. Бутал ли си ги скоро? Дори и да не си, може да са се поразвили сами. Завий ги малко и пробвай.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Колега, аз съм с комби, дори го писах 2 пъти - аз нямам "контактни" пластини - кабелите са в един сноп, който минава от купето във вратата през гумено съединение - няма как да е от регулиране на затаварянето. Чистачката работи. Днес като се постопли още малко ще пробвам съветът на Влади и ако не реша проблема ще пиша пак.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
явно малко колеги са "забелязали" че се говори за мареа и то викенд. Затова и специално отбелязах че говоря как е при брава, и се надявам при мареа да е подобно ако не същото. Колегата vladim много точно е обяснил къде и кое е релето. Точно там и същото поред е при брава и браво. Надявам се и конектора да е там и да е същия. При мен много лесен достъп имам като махна една хоризонтална декоративна кора над левия крак на шофьорапри съединителя. Не разглабям таблото с бушони. Ако докопаш релето, значи ще докопаш иконектора на който трябва да търсиш онзи кабел, и крачето му, за да видиш дали има ток на това краче, при всичко останало закачено, и контакт и бутон за нагревателя - включен.
Коментар
-
Оги, винаги съм знаел, че за ел частта в брава/браво мога да разчитам на теб. Мареа е съвсем малко по-различна. Днес не успях да се занимавам с това, че бях много ангажиран, но ако утре пак е топло - ще дълдисам отдоле.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Утре като се бориш, да направиш някое фото ей!!!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар