Здравейте драги фенове и шофьори на Фиат....Моля за съвет, тя мойта е дълга и широка, но най общо казано решил съм да си взимам Фиат Браво 1.6 16 винтила 99г. или 2000г. Първата ми кокла беше Опел Кадет после минах на Голф 3-ка...тогава шофьорите на голфовете и по специално тройките не бяха нарицателно за.......знаете за какво, както и да е Голфа вози дървено, не е много пъргав, но общо взето е здрав..въпроса ми е ще почувствам ли осезаема разлика като се кача на това Браво...разбира се не очаквам да полетя това все пак е кола от същия клас, но се надявам разлика да има и тя да е в полза на Бравото!! Другите ми въпроси са за здравината защото реакцията на повечето ми приятели беше...."аааааааа Фиат? Ти си луд те се трошат и бла бла бла....аз обаче досега в кварталните сервизи фиат не съм видял, а голфове и фордове, опели бол! Частите скъпи ли са? Какво трябва да гледам като купувам колата, някакви специфични неща за модела....защото както споменах по горе, голфаджии, такива с фордове и опели имам познати, но разбиращи от Фита...., дайте ми адреса ня някой добър сервиз на Фиат в софия, ако може да ги ангажирам като я взема и да направят първоначалния оглед!!Да не е официалния на фиат защото там предполагам дерат кожи.....Друг въпрос е каква е реалната цена на посочения модел в момента и това ли е най-сполучливия модел на Браво - 1.6, 16 винтила?Предварително ви благодаря и се надявам и аз в най-скоро време да вляза в семйството на Fabrica Italiana Automobili TorinoДобре дошъл сред нас и ти пожелаваме скоро да се присъединиш и с возило... . За съжаление, обаче, темата ти е поместена в неподходящият раздел. МодерираноМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет!?
Collapse
X
-
Разлика между двете би трябвало да усетиш, ако са с еднакви двигатели, все пак бравото е 16в два вала, и разликата е усезаема. За возията не знам возил съм се и в двете и не мога да преценя, но мисля че на Голф-а е една идея по- мека. Цената варира от 3000 до 5500 лв. в зависимост от година, екстри, състояние и тн. За най- сполучлив модел не мога да ти кажа конкретно зависи какво търсиш в колата, икономичност, практичност, мощност но за градски условия мисля, че е доста сполучлив. Кажи от къде мислиш да си взимаш Бравото защото, ако е от Горубляне мога да те насоча към един мой човек на борсата и към един сервиз за диагностиката, която искаш. Частите са различно скъпи зависи кои- поне според мойте наблюдения. По предницата, която при ФИАТ е най- капризното нещо не са скъпи, но ако стане дума за електроника, бобини, термостати, ЕКУ и т.н. цените отиват доста нагоре, но за щастие това не са неща, които се чупят или дефектират. Успех в покупката!!!
-
Marea Bipower написа:Разлика между двете би трябвало да усетиш, ако са с еднакви двигатели, все пак бравото е 16в два вала, и разликата е усезаема. За возията не знам возил съм се и в двете и не мога да преценя, но мисля че на Голф-а е една идея по- мека. Цената варира от 3000 до 5500 лв. в зависимост от година, екстри, състояние и тн. За най- сполучлив модел не мога да ти кажа конкретно зависи какво търсиш в колата, икономичност, практичност, мощност но за градски условия мисля, че е доста сполучлив. Кажи от къде мислиш да си взимаш Бравото защото, ако е от Горубляне мога да те насоча към един мой човек на борсата и към един сервиз за диагностиката, която искаш. Частите са различно скъпи зависи кои- поне според мойте наблюдения. По предницата, която при ФИАТ е най- капризното нещо не са скъпи, но ако стане дума за електроника, бобини, термостати, ЕКУ и т.н. цените отиват доста нагоре, но за щастие това не са неща, които се чупят или дефектират. Успех в покупката!!!
Коментар
-
Добре си се насочил към двигателя 1,6 16 клапана е много добър избор.При избора на колата гледай дали има три ключа,ако има и код карта ще е добре,когато дадеш на контакт,кои лампи светват и кои остават да светят.Първоначално трябва да светнат Тази за фиат код,проверката на двигателя,маслото,акумулатора и въздушната възглавница,малко след това фиат код трябва да изгасне,за въздушната възглавница също изгасва,след тях и проверката на двигателя(прилича на пръскаща дюза),остават да светят само за маслото и акумулатора,след запалване нищо не остава да свети(освен ако не са включени фарове).Ако някои от тези лампи изгасват едновременно има съмнение за намеса и съответно нещо нередно.Гледай задницата да не е разкрачена,също линиите между различните детайли да са равномерни(между калници и капак,фарове,врати и други такива),ако има разминаване явно е имало някакъв удар.Запали я,чуй как работи,покарай я,слушай дали трака от предницата.Най-добре разгледай някоя кола и после сподели пак впечатленията си,а ние ще ти отговорим на въпросите.А разлика определено ще усетиш,за мен Браво изобщо няма място за сравнение с Голф 3,особенно пък ако говорим за дизайн.След като карах Брава,със същият двигател за който питаш,се качих да карам Опел Астра 1,6,разликата е огромна,след тръгването ми трябваше да кача едно баирче,е спрях изключих и пак вкючих скоростта,защото си мислех че съм вкарал на трета.А за дизайна и пространството вътре дума не може да става.Вярно този Опел е 92 г. и е по-малко конски сили,че и на газ,но просто разликата е огромна,да не ти казвам пък после като трябваше да натисна спирачки,натискам като при Бравата и онова изобщо не спира.Успех с избора.п.п.Писали сме по едно време.Няма такова нещо че загрява този двигател,ако е изправна охладителната му система няма такъв проблем.Сервото и ел пакета са си стандартни за модела,но ABS-а е по поръчка.
Коментар
-
загряване...това са пълни глупостичесто се прецаква реостата на колите с климатик и тогава бачка само втората степен на перкатаи загрява до 95 оСобаче това е елементарен проблем и се отстранява за 1 часако подбираш правилните части за окачването - няма да имаш никакви проблеми и ще забравиш кога си сменял нещопримерни цени - носач 85, накрайник 20 - Delphiгазови амортисьори - около 70 лева на брой - Cofapфилтри - въздушен, за климатика и горивен - по 10-15 лева бройкатаето тук може да видиш цените на повечето части http://www.axm-auto.com/index2.php?b...if=257само да спомена, че 1,6 след 98 е с пластмасови колектори - ако си се замислял за газ ще ти трябва инжекционето още нещо:- въздушна/и възглавници - след като дадеш на контакт лампата за възглавницата трябва да гасне отделно от другите лампи; ако гасне заедно с друга - няма да имаш възглавница; или е удряна и възгланицата е аут или има проблем и джамбазите за закачили лимпата да свети и гасне с друга, за да не се притесняват купувачите;- АБС - това за лампата важи и тукза да си сигурен че има - гледаш в двигателния отсек - зад акумулатора е устройството - метален куб с тръбички излизащи от него- боя - много често боядисват броните и то тук, защото са олющени; и естествено си оставят ръцете; по броните има лайсни, които трябва да са черни; ако са с цвета на бронята - боядисвана е; същото важи и за лайсните по вратите.- климатик - в хладното време трудно ще разбереш дали работи; избери по-топъл ден; при включването му отпред при мотора долу в ляво се чува характерно щракане;- фарове - от топлината при светене, от горната страна се напуква пластмасата и се образува дупка; от там фара се пълни с боклуци; ако няма дупки по фаровете, но те са мръсни ватре - да не те притеснява, нормално е.- дръжки на вратите - за около 7-8 години дръжките се напукват; не е болка за умиране - сменят се за около 50-на лева на брой.- термостат - почти със сигурност ще е за смяна.- перка на радиатора - трябва да се ключва малко над средата на скалата- след запалване по таблото не трябва да светят никакви лампи - светят само тези за пуснати фарове и за отворена врата примерно; изключено е да светят лампите за АБС, инжекциона, възглавниците, имобилайзера, маслото, динамото.
Коментар
-
Re: Моля за съвет!?
jorik написа:Здравейте драги фенове и шофьори на Фиат....Renault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
-
Погледни офертите на колегите от Форума в секция "Продава" има доста добри примери за добре потдържани коли. Според мен, ако колата е потдържана и гарана в България грамотно то няма никакъв проблем и да не е нов внос. А това за прегряването не мисля че е така, ако всичко по системата е наред, моята само единствено веднъж вдигна адски малко над 90 градуса когато бях затънал в една кал и се опитвах да излеза, но това е нормално мисля. По върпоса за термостата- да калпав чарк е и не е много евтин, но има решение за замяна на въпросния с такъв от Рено, който бил по- добър пък и по- евтин. Късмет с покупката и правилно си се спрял на марката
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар