Здравейте колеги,На моята Мареа 100ТД когато колата се движи макар и с много малка скорост не ми позволява да вкарам Първа скорост. Чудя се дали е забранено фабрично или аз имам някакъв проблем. Как е при вас има ли го това явление!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На Първа скорост в движение
Collapse
X
-
теоретично можеш да вкараш дадена предавка и без да натискаш съединител, стига да нацелиш скоростта на автомобила с оборотите на двг, но пак е доста трудно. ако се движиш с около 7-8 километра в час, първа трябва да може да влезе по-лесно отколкото ако си на място. Тогава скоростите на съответните зъбни колела са много много близки. Може и да не е така, но на бравата ако се движа лекичко първа влиза по-лесно отколкото ако съм на място.А това без съединител на бравата съм го правил само веднъж на 5-та, на другите не успях. На дедрата съм го правил на 4-та, и 5та, а на стария полски фиат - на 2-ра, 3-та и 4-та. Но става малко "с пиниз" и след като караш даден кола от повече време.Та по темата - не може да е забранено фабрично. Просто първата няма синхронизатор, ако се не лъжа.
Коментар
-
На старите шоферски курсова са казвали так щото съветските возила за да е по евтинко на 1-ва и задна нямат синхронизация и ако включваш в движение има бая голям шанс да си преебеш зъбните колела. Иначе не знам как е при фиатовете но на ягуар слагат и на първа и на задна синхронизация. Ако може някой компетентен да се изкаже дали има синхронизация на тази скоростна дето е в мареа/браво/брава
Коментар
-
zavel написа:На старите шоферски курсова са казвали так щото съветските возила за да е по евтинко на 1-ва и задна нямат синхронизация и ако включваш в движение има бая голям шанс да си преебеш зъбните колела. Иначе не знам как е при фиатовете но на ягуар слагат и на първа и на задна синхронизация. Ако може някой компетентен да се изкаже дали има синхронизация на тази скоростна дето е в мареа/браво/браваFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Всички предни предавки са синхронизирани при фиата. Аз нямам проблеми за влизане на нито една освен задна, която не е сингронизирана и понякога се налага да пусна съединителя и пак да го натисна. Ще използвам темата да питам дали някой има проблема - докато е студена колата скоростите да влизат мнооого трудно, особено първа и втора, а когато загрее всичко е ок? Маслото е сменено но не с някакво марково, а преди това нямаше и капка масло и проблема със скоростите беше същия. Всмисъл не беше по-зле.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
И на мен ми е правило впечатление, че не винаги в движение влючвам лесно на Iва. Давам пример: спиране пред светофар и още докато се движиш да превключиш на Iва. Понякога става много лесно, по-някога по-бавно бих казал, но става. А при включването на Iва при спрян автомобил, никакъв проблем. Задната понякога и при мен изисква второ натискане на съединителя.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Re: На Първа скорост в движение
Fullscreen написа:Здравейте колеги,На моята Мареа 100ТД когато колата се движи макар и с много малка скорост не ми позволява да вкарам Първа скорост. Чудя се дали е забранено фабрично или аз имам някакъв проблем. Как е при вас има ли го това явление!?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Когато колата е по-новичка-до към 200000км скоростите са супер. След това се почва-1-ва не ще в движение, 2-ра не ще след резак на 1-ва и тем подобни неволи. За съжаление повечето коли, които идват втора ръка са на над 300-400хилки. Карам 3 служебни коли (различни) и съм ги пробвал с над 30 до40 км/ч включват 1-ва без проблем, а моята (тойота), която се води на 225000 в момента, не го може. Като върви бавно и не е за 2-ра, (ако пусна съединителя ще е на 600 оборота) влиза добре, но ако е с 30 км/ч само надава някакъв вой (не хъркане на зъбни колела) и не ще. Това мога да ви кажа, няма такива неща като "забрана" да се вкл. 1-ва в движение или "това е нормално, и на моята е така"
Коментар
-
за ГАЗ 53 замо мога да кажа, че всички скорости могат да се сменят без съединител ама само брадчеда го може щото е инструктор и 10 години е бил на Газ 53а за 1 -ва мога да я включа и в движение но може би до 5-6 км/ч просто не съм пробвал повече а то и не се налага (понеже АБС ми не работи, като тръгна и лампата му светва а някаде четох, ако някои датчик не работи след 6 км/ч лампата светва ) . Колата е на 178 хиляди
Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
-
Това умение да се включва първа скорост в движение наистина може да е полезно, макар и рядко. По-миналата година ми се наложи в Св. Влас. Знаете как безумно там е застроено, абсурдно е да се търси спазването на каквито и да е строителни и регулационни норми. Една уличка беше толкова тясна и с такъв невъзможен наклон, че се наложи да се спусна по нея именно на първа.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Включвал съм първа на темпрата, когато най-много съм бил с 15км/ч и то с много зор. При по-висока скорост не мога да вкарам нито първа, нито задна(говорим със съединител). Първата просто не влиза, все едно нещо я блокира, а задната стърже все едно включвам без съединител."Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар