Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 2002 дизел СПЕШНО!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 2002 дизел СПЕШНО!!!!

    Здравейте колеги. Днес ми изкочи една оферта за Фиат Пунто 2002 година дизел, не знам много за колата на 70 000 километра е. Цената е ..8500лв. Според вас Добра ли е офертата или не ? Моля за побързи отговори ,че до час ще ходя да я гледам и трябва да я взема ако реша. Благодаря предварително!!

    #2
    Никаква друга информация ли нямаш ? 8500 ми се струват множко, трябва да е суууууууупер запазена колата, то е ясно, че ще има екстри ... Струва ми се, че доста е завишена цената, но преди да се види колата нищо не може да се каже със сигурност ...

    Коментар


      #3
      Ей сега огледах колата. Тя е като нова.Сменени са и предните два амортисьора прожини и двата фара.Имала е доста лек удар. Вътре е сууупер запазена,няма одрасканко.Пепелника е като нов тапицерията е като нова. Мотора е 1. 9 80кс.

      Коментар


        #4
        MuTaKa написа:
        Ей сега огледах колата. Тя е като нова.Сменени са и предните два амортисьора прожини и двата фара.Имала е доста лек удар. Вътре е сууупер запазена,няма одрасканко.Пепелника е като нов тапицерията е като нова. Мотора е 1. 9 80кс.
        Не ми се струва, че е бил лек удар .По-скоро е бил бая "лек" удар :D и едва ли е само това. Накарй тоя дето ти я предлага тая кола да кара пред теб по прав участък, а ти се движи зад него с друг автомобил да видиш дали не върви леко странично тая кола, че може да е усукано купето от такъв "лек" удар. Предполагам, че са я излъскали и надуват цената, че някой да се върже по-лесно. Огледай дали между вратите и купето ( "касата на вратата" ) разстоянията са еднакви навсякъде, има ли следи от друга по-стара боя на скрити места, линиите на купето дали са прави.... Прегледай купето "под лупа" Много пари са това за удряно Пунто.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Отказах се от пунтото! Наистина имаше нещо нередно в тази кола. докато я карах като настапя газта и вдига до 3500 оборота и повече не иска. На свободна като настапя газта и вдига до 5000 оборота. Другото което ми се видя странно е че оборотомера е до 7000 оборота,а колата е дизел.

          Коментар


            #6
            Яко са я омагьосали
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              и аз карам пунто 2000г 1.9 дизел същата история е на свободна повече не може от 5 а на скорост повече от 3.5 неможе но обортомера е до 7 000 оборото МНОГО СТРАННО ЗА ДИЗЕЛ НО Е ОРИГИНАЛЕН...

              Коментар


                #8
                sparco0 написа:
                и аз карам пунто 2000г 1.9 дизел същата история е на свободна повече не може от 5 а на скорост повече от 3.5 неможе но обортомера е до 7 000 оборото МНОГО СТРАННО ЗА ДИЗЕЛ НО Е ОРИГИНАЛЕН...
                На 5-та скорост двигателя е най-натоварен и няма как да развие максималните си обороти.
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #9
                  То е ясно че няма да развие максималните си обороти, но само до 3000?!?! А това че не може да вдигне повече от 3500 оборота на по-ниска предавка въобще не ми се понрави, защото при едно по-рисково изпреварване ако ми се наложи да я изпъна повече на някоя скорост и като стигне до 3500 трябва да сменям на по-горна, съответно по-малко мощност, а това може да е фатално...

                  Коментар


                    #10
                    Туй пък като го чуя, че не можело повече от 3500 и направо И лично мойто ЖТД съм го развъртал на 5-та до 4300. Кво ги омагьосват незнам ама бая са му "говорили" добре, че си се отказал.
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #11
                      Този мотор стандартно е 105 конски сили (1.9JTD), при ПУНТО-2 е скопен на 80 к.с. Как става скопяването ли - еми досетете се сами. Просто при 3500 оборота по формулата за въртящ момент и мощност излиза горе долу толкова

                      Коментар


                        #12
                        maiden написа:
                        Този мотор стандартно е 105 конски сили (1.9JTD), при ПУНТО-2 е скопен на 80 к.с. Как става скопяването ли - еми досетете се сами. Просто при 3500 оборота по формулата за въртящ момент и мощност излиза горе долу толкова
                        Можем да дадем пример с TD100 и TD75 - един и същи мотор, ама мощностите Не идват от максималните обороти май ........
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар

                        Working...
                        X