Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Допълнителна инсталация на климатик за Браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Допълнителна инсталация на климатик за Браво 1.8

    for every action, there is a reaction
    for every cause, there is an effect
    for every beginning, there is an end
    because once fate is set in motion
    it cannot be stopped... or can it?

    #2
    за сложиш климатика ти трябва компресора, една ролка, ремък, стойката, един /може и няколко/ датчика, радиатор, пълнене после, вртъките вътре, малко въздуховод. не мисля, че ще намериш като цена по-малко от 400-като това е абсолютен минимум, просто не знам колко добар приятел би ти го дал за 400 лв. след това идва слагането му, там си приготви около 200, зареждане с фреон и масло... абеее това са цените
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      колега, желанието ти наподобява на желанието на някои колеги да си монтират АБС. Към тях отговорът е: продай колата и си купи нова с АБС. като начало мисля че софтуера в ЕКУ е различен в колите с клима и без. но това се хаква. отделно мисля че колите с клима са с по 2 перки отпред, не с 1, но ако греша, нека колегите ме поправят. Бронята май беше различна, или това беше само за колите с интеркуулър? Дясното огледало е специфичен детайл в системата. има един датчик. Той се свързва с едни жици. тях със сигурност ги няма в буксата на вратата, и трябва да се модва. смяната на пистовия ремък няма да е голям проблем. Сетих се и за тази реклама: "Ще прокопаем едно каналче.... ще пробием няколко дупчици.... ще прекараме няколко кабелчета.... и това е... това е мойто мнение - продай колата и си купи нова с климатик.

      Коментар


        #4
        И аз допреди време имах идеи да слагам климатик на Темпрата,но се убедих,че това е "Мисията невъзможна" във всичките му серии,умножено по три . Затова Оги правилно те съветва-продай я и си купи с климатик,това е варианта.
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #5
          Климатик се слага. Имам приятел в гърция, който монтира клима след като купи колата (браво 1.4). Каза 1200-1300 евро с работата. Като цяло и аз те съветвам да си купиш кола с клима, а не да монтираш.ogi28b аз съм с климатик и съм с една перка!
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            колега, желанието ти наподобява на желанието на някои колеги да си монтират АБС. Към тях отговорът е: продай колата и си купи нова с АБС. като начало мисля че софтуера в ЕКУ е различен в колите с клима и без. но това се хаква. отделно мисля че колите с клима са с по 2 перки отпред, не с 1, но ако греша, нека колегите ме поправят. Бронята май беше различна, или това беше само за колите с интеркуулър? Дясното огледало е специфичен детайл в системата. има един датчик. Той се свързва с едни жици. тях със сигурност ги няма в буксата на вратата, и трябва да се модва. смяната на пистовия ремък няма да е голям проблем. Сетих се и за тази реклама: "Ще прокопаем едно каналче.... ще пробием няколко дупчици.... ще прекараме няколко кабелчета.... и това е... това е мойто мнение - продай колата и си купи нова с климатик.
            оги, тук се объркваш много, не като в темата с крушките първо, 2 перки или 1 перка няма значка, важното е може да охлажда достатъчно мощно 2 радиатора, като се има предвид, че този на фреона е пред този на антифриза, то страда охлаждането на двигателя ако не е добре перката.фреоновия радиатор няма как да се охлажда като няма движение и е нужна перка/а тя не спира да се върти между другото/ иначе като спреш за 30- секунди на място климатика ти трябва да почне да духа по-топло- не става. с перката пробелма лесно ще се реши. датчика в огледалото е за климатроник! за прост климатик няма датчик в огледалото- има някъде един датчик да не се пуска климата при по малко от -5 ако не се лъжа. а смяната на пистовия ремък е проблем- защото трябва да се свали колелото на коляновия вал, неговата кола няма жлебове за ремък за климатик. а за компа не съм много сигурен, възможно е да има намеса, но тя е минимална- като пуснеш клима вдига 100-150 оборота повече на празен ход, с цел да не се разтресе двигателя, щото компресора го товари доста и ще му паднат оборотите. това да кажем може и да не го правиш, а просто да повдигаш малко оборотите лятото или въобще да ги направиш 900-1000 и тва е
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ми... оттеглям си мнението. Нещо съм се объркал. Приказвам си според мойта кола, и съответно си мисля че всички са като нея. А защо оборотите да се променят само не ми е ясно - моите са си постоянни, на дедрата са постоянни, на едно ауди на един приятел са постоянни, на служебните коли са постоянни... Какви са тия коли на които оборотите им се вдигат като включиш климатик? Чувал съм само че компютъра пуска повече гориво за да компенсира натоварването , но толкова че да си държи на фабричните стойности.

              Коментар


                #8
                Е добре, разбихте ми надеждите Сега излиза нов въпрос на дневен ред - кой да е заместникът Едва ли обаче ще се намери ентусиаст с JTD за бартер
                for every action, there is a reaction
                for every cause, there is an effect
                for every beginning, there is an end
                because once fate is set in motion
                it cannot be stopped... or can it?

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Ми... оттеглям си мнението. Нещо съм се объркал. Приказвам си според мойта кола, и съответно си мисля че всички са като нея. А защо оборотите да се променят само не ми е ясно - моите са си постоянни, на дедрата са постоянни, на едно ауди на един приятел са постоянни, на служебните коли са постоянни... Какви са тия коли на които оборотите им се вдигат като включиш климатик? Чувал съм само че компютъра пуска повече гориво за да компенсира натоварването , но толкова че да си държи на фабричните стойности.
                  ами не мога да ти отговоря точно за оборотите. при мен като включа климатика и съм на празен ход да кажем 850 оборота веднага скаат с едно деление нагоре. тук съм срещал, че и при други колеги е така и си мисля, че не ми е счупена колата. да не би на дизелите да не ги мърда ...не знам
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Ако не помръдант оборотите, то компресора не работи. На моето JTD като се включи климатроника и трепва стрелката на оборотомера.
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #11
                      На моята Темпра се вдигат и след 1 мин. си падат на 850
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        kimirai написа:
                        На моята Темпра се вдигат и след 1 мин. си падат на 850
                        всъщност, може и да си прав и наистина след време да падат на нормалните не мога да си спомня, то кога беше лятото
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X